• Eva heerst over dit topic:Y)



    (wil je je zooi hier ook, zeg het dan xp)


    De titel zegt het al, hoe snel raakt dit topic helemaal vol. Dus vertel je levensverhaal, praat over je idool, stuur foto's van eten. Alles mag!

    Natuurlijk hebben we ook een GEWELDIGE mascotte, namelijk de zee, mijn verloofde.


    MIsschien stuur ik de trouwkaart nog eens op.

    ONZE SPAMMERS:
    Amarela - Demi >> Gewoon swag.
    Tenace / BiebsBizzle - Tamara >> Miss. BieberPayneClifford. >> Eva's lebberlebberkuskusmens. Vanaf nu >> hotte chick rawr.
    Maka - Eva >> Stoere kipfilet.
    Promisess - Jente >> Awesome dichter.
    Redrosex - Roos >> Tamara's Ninja
    Nadine23x - Nadine >> Kaas is cool. Zij ook.
    Floreale - Loeka >> Is Tamara's bro bij deze.
    SmeerKeessie - Suus >> Is net als smeerkaas, glibberig.
    Erchomai - Sanne >> Chocoladepinda.
    JamesPotter - Femke >> haat alle chocolade soorten omdat het walgelijk is >> Tamara's fictieve liefde.
    Avena - Kwyle >> Tamara's Kaaskroket
    Assassin - Nikki >> Onze grote Nikki de hamburger.
    JemCarstairs - Lonneke >> De zwemdocent van Justin Bieber.
    Hoodings - Eva >> Tamara's hottiepetotttie >> Enorm lekker. >> Goede appelflapsekser.
    Athanatos - Nancy >> SHE'S SO FANCY, SHE ALREADY KNOWS.
    Hecuba - Britt >> Samen met Jan die alles kan. >> Tamara's vrouw.
    Debbaut - Jarne >> Politie-inspecteur >> Aardappelkroket.

    Dingen die je moet weten:
    - Tamara is getrouwd met 33 mensen. O.a Justin Bieber, Liam Payne en Britt.
    - Polygamie word dus geaccepteerd.
    - Kwyle's echte naam is Kyle.
    - Britt is een sexy beest.
    - Als je Eva heet ben je geweldig.
    - Jente is fantastisch, als je dat niet accepteert ga je maar taarten in je gezicht gooien (mits je dat niet leuk vindt)
    - Roos is een Ninja.
    - Justin Bieber is onze leider en heerser.
    - Appelflapseks is alleen toegestaan als je Tamara, Eva, Justin of Liam heet.
    - Pervhumor mag. Altijd en overal.
    - Kaas is baas.
    - Er zitten tussen onze spammers o. a. weerwolven, kaashoofden en heel veel pervs.


    Regels:
    - Niet meer dan 3 dingen achter elkaar zeggen.
    - Niemand heeft behoefte aan haat.
    - Haten = Verlaten.
    - Als je problemen met elkaar durft te delen. Heb daar respect voor en maakt het niet erger.
    - De laatste reactie opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven.
    - Heeft de laatste reactie binnen 15 minuten geen nieuwe geopend? Dan doet de een-na-laatste het.
    - Iedereen is kaas.
    - Kaas word door iedereen gewaardeerd.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 19:38 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Hecuba schreef:
    Dat weet ik, en het is op een manier ook heel fijn maar gewoon dubbel.
    Laatste tijd wel iets meer, maar dat is ook echt sinds een paar weken. Daarvoor heb ik het altijd helemaal zelf gedaan..


    Snap ik
    Het is wel goed dat je dat doet, met opkroppen schiet je niet veel op, en als je het niet in real wilt doen, ik ben er ook haha :p
    Ooit gedacht om samen met Jan iets leuks te gaan doen, bijvoorbeeld naar Drievliet,Slagharen,MoviePark Germany,Efteling,Walibi
    Of een dagje gaan shoppen met je vriendinnen zodat je nog een beetje lol hebt! ;D
    En nja, anders even wat tijd voor jezelf vrij maken aangezien je emotioneel uitgeput bent
    *hugs you*


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Jaa, morgen heb ik zelf voor gekozen om even alleen zijn en mijn rust te pakken. Zondag ga ik eindelijk een vriendin van Twitter meeten, maandag met een paar vriendinnen naar tfios, shoppen, uit eten en dan drankspelletjes doen met tvd en blijven slapen, dinsdag jan, woensdag vriendinnen en 's avonds jan die blijft slapen, en dan blijft hij donderdag omdat ik dan te horen krijg of ik over ben en ergens nog sushi eten met mama, dus ik heb het lekker druk gemaakt, wil niet te veel na kunnen denken. Zeker maandag, al heb ik niet aan jan verteld van de drankspelletjes want hoewel jan wel altijd bezopen mag raken vindt ie het niet leuk als ik dat doe :')


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Jaa, morgen heb ik zelf voor gekozen om even alleen zijn en mijn rust te pakken. Zondag ga ik eindelijk een vriendin van Twitter meeten, maandag met een paar vriendinnen naar tfios, shoppen, uit eten en dan drankspelletjes doen met tvd en blijven slapen, dinsdag jan, woensdag vriendinnen en 's avonds jan die blijft slapen, en dan blijft hij donderdag omdat ik dan te horen krijg of ik over ben en ergens nog sushi eten met mama, dus ik heb het lekker druk gemaakt, wil niet te veel na kunnen denken. Zeker maandag, al heb ik niet aan jan verteld van de drankspelletjes want hoewel jan wel altijd bezopen mag raken vindt ie het niet leuk als ik dat doe :')


    Dan is t maar goed dat je een drukke week hebt, lekker afleiding, en even nergens aandenken behalve aan plezier maken, dat is mijn advies tenminste ;)
    Awhh, hahaha :p
    Hij bedoelt t vast wel goed, dadelijk is z'n meissie dronken :p
    In ieder geval, ik hoop dat t een leuke week voor je word en vooral plezier maken jij gekkerd :p


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Haha gekkie <3
    Terwijl hij zelf met een sterretje in z'n kont rondloopt. Ik word gewoon heel vrolijk en een beetje lesbisch hahahahaha. Maar zeker nu vindt ie dat niet fijn omdat ik me wel vaker een beetje kapot zuip als ik dingen wil vergeten, waar we het allebei lastig mee hebben maar idk, met vriendinnen erbij gaat er heus niets fout


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Haha gekkie <3
    Terwijl hij zelf met een sterretje in z'n kont rondloopt. Ik word gewoon heel vrolijk en een beetje lesbisch hahahahaha. Maar zeker nu vindt ie dat niet fijn omdat ik me wel vaker een beetje kapot zuip als ik dingen wil vergeten, waar we het allebei lastig mee hebben maar idk, met vriendinnen erbij gaat er heus niets fout


    Sterretje in z'n kont..HAHAHAH WTF? Ik hoop dat, dat niet echt is gebeurd xD
    Awhh, hij maakt zich gewoon zorgen om je, is wel lief van hem
    Hij kan maar beter op z'n meissie passen anders ontvoer ik haar *hint hint*
    JA! Ik kan jou ontvoeren :p


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Met oud en nieuw, no kidding.

    Haha, doet ie wel c: het is lief, maar ook gister met zo'n bbq, pak ik een radler en meteen zit hij er boven op, alsof ik een of andere alcoholist ben xd
    KOM ME ONTVOEREN PLZ


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Met oud en nieuw, no kidding.

    Haha, doet ie wel c: het is lief, maar ook gister met zo'n bbq, pak ik een radler en meteen zit hij er boven op, alsof ik een of andere alcoholist ben xd
    KOM ME ONTVOEREN PLZ


    HAHAHAHAH OHMYGOD xD

    Ik snap dat je denkt maar niet teveel drinken xD
    Weet wel wat je grenzen zijn, (Moeder Suus komt tevoorschijn, sorry, zo ben ik ook tegen m'n vriend lololo)
    Maar in ieder geval, bekijk het van zijn kant?
    Als je alles omdraait, ff een voorbeeld; stel dat hij zich klote voelde+in de shit zat en t ff niet meer weet, en hij pakt een drankje? Wat zou je dan denken? Zou je het hem afraden? Of denk je van; Ach kan geen kwaad? Dan zou je denk ik ook wel een beetje op hem gaan letten, of niet? :p
    But he seems a nice guy to me!

    OKE IK KOM JE ONTVOEREN <3

    [ bericht aangepast op 12 juli 2014 - 0:41 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Weet ik wel tho (: ik weet wanneer ik aangeschoten ben en wanneer ik moet stoppen, maar er zijn dagen waarop ik daar geen wilskracht voor heb en het idee dat ik elke naam inclusief die van mezelf vergeten zo veel beter klinkt dan alle problemen dat de rem eraf gaat en ik mezelf klem zuip.
    Ik denk dat ik er wel wat van zou zeggen, maar omdat ik zelf ook wat mee heb gemaakt ben ik daar wat makkelijker in. Daarbij is jan ook snel jaloers en vindt ie het moeilijk als ik met andere jongens sta te praten, en als ik wat op heb word ik wat makkelijker en dat vindt hij ook niet leuk. Ik snap hem wel, maar zolang hij me niet naar huis kan brengen omdat ie straalbezopen is mag hij niets zeggen.. Maar dankjewel mama suus hihi
    He is c:

    OKAY KOM MAAR


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Weet ik wel tho (: ik weet wanneer ik aangeschoten ben en wanneer ik moet stoppen, maar er zijn dagen waarop ik daar geen wilskracht voor heb en het idee dat ik elke naam inclusief die van mezelf vergeten zo veel beter klinkt dan alle problemen dat de rem eraf gaat en ik mezelf klem zuip.
    Ik denk dat ik er wel wat van zou zeggen, maar omdat ik zelf ook wat mee heb gemaakt ben ik daar wat makkelijker in. Daarbij is jan ook snel jaloers en vindt ie het moeilijk als ik met andere jongens sta te praten, en als ik wat op heb word ik wat makkelijker en dat vindt hij ook niet leuk. Ik snap hem wel, maar zolang hij me niet naar huis kan brengen omdat ie straalbezopen is mag hij niets zeggen.. Maar dankjewel mama suus hihi
    He is c:

    OKAY KOM MAAR


    Ahaaaaa, okii maar als je, je klem zuipt dan val ik je aan met mijn waterpistool ;$
    En geloof me, het is een gevaarlijk ding, weet je wat eruit komt? WATER! Jaja, dat had je niet gedacht he :p
    Hahahaa echt zo schattig als jongens jaloers zijn xD
    Mijn man, is totaal niet jaloers (tenminste, dat zegt die :p ). Ik daarintegen ben wel altijd jaloers -.-. I fucking hate it ;(
    Maarja, een paar glaasjes kan geen kwaad
    Maar PAS OP!
    I am watching you, gehehe :p

    OKEEEE! Eerst even m'n bananenpak aandoen, zit zo lekker warm!


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    WOW dat had ik niet verwacht

    Ja zo lief hihihi


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    WOW dat had ik niet verwacht

    Ja zo lief hihihi


    Ik weet het,ik weet het xD
    Maaruhh, ben jij nooit jaloers dan? :p


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Tuurlijk wel, maar ik vertrouw hem wel c:

    Ik ga morgen loom elastiekjes halen (hoera)


    Spinning around, I'm weightless.

    Kwyly, u here?


    Your make-up is terrible

    Hecuba schreef:
    Tuurlijk wel, maar ik vertrouw hem wel c:

    Ik ga morgen loom elastiekjes halen (hoera)


    Hahaha niceeee en cute :P

    Ooooh, die elastiekjes waarmee je van die armbanden maakt?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Maaaar, ik ga er vandooorr!
    Slaaplekker mensjes, byeeebyeeee <3


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.