• Eva heerst over dit topic:Y)



    (wil je je zooi hier ook, zeg het dan xp)


    De titel zegt het al, hoe snel raakt dit topic helemaal vol. Dus vertel je levensverhaal, praat over je idool, stuur foto's van eten. Alles mag!

    Natuurlijk hebben we ook een GEWELDIGE mascotte, namelijk de zee, mijn verloofde.


    MIsschien stuur ik de trouwkaart nog eens op.

    ONZE SPAMMERS:
    Amarela - Demi >> Gewoon swag.
    Tenace / BiebsBizzle - Tamara >> Miss. BieberPayneClifford. >> Eva's lebberlebberkuskusmens. Vanaf nu >> hotte chick rawr.
    Maka - Eva >> Stoere kipfilet.
    Promisess - Jente >> Awesome dichter.
    Redrosex - Roos >> Tamara's Ninja
    Nadine23x - Nadine >> Kaas is cool. Zij ook.
    Floreale - Loeka >> Is Tamara's bro bij deze.
    SmeerKeessie - Suus >> Is net als smeerkaas, glibberig.
    Erchomai - Sanne >> Chocoladepinda.
    JamesPotter - Femke >> haat alle chocolade soorten omdat het walgelijk is >> Tamara's fictieve liefde.
    Avena - Kwyle >> Tamara's Kaaskroket
    Assassin - Nikki >> Onze grote Nikki de hamburger.
    JemCarstairs - Lonneke >> De zwemdocent van Justin Bieber.
    Hoodings - Eva >> Tamara's hottiepetotttie >> Enorm lekker. >> Goede appelflapsekser.
    Athanatos - Nancy >> SHE'S SO FANCY, SHE ALREADY KNOWS.
    Hecuba - Britt >> Samen met Jan die alles kan. >> Tamara's vrouw.
    Debbaut - Jarne >> Politie-inspecteur >> Aardappelkroket.

    Dingen die je moet weten:
    - Tamara is getrouwd met 33 mensen. O.a Justin Bieber, Liam Payne en Britt.
    - Polygamie word dus geaccepteerd.
    - Kwyle's echte naam is Kyle.
    - Britt is een sexy beest.
    - Als je Eva heet ben je geweldig.
    - Jente is fantastisch, als je dat niet accepteert ga je maar taarten in je gezicht gooien (mits je dat niet leuk vindt)
    - Roos is een Ninja.
    - Justin Bieber is onze leider en heerser.
    - Appelflapseks is alleen toegestaan als je Tamara, Eva, Justin of Liam heet.
    - Pervhumor mag. Altijd en overal.
    - Kaas is baas.
    - Er zitten tussen onze spammers o. a. weerwolven, kaashoofden en heel veel pervs.


    Regels:
    - Niet meer dan 3 dingen achter elkaar zeggen.
    - Niemand heeft behoefte aan haat.
    - Haten = Verlaten.
    - Als je problemen met elkaar durft te delen. Heb daar respect voor en maakt het niet erger.
    - De laatste reactie opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven.
    - Heeft de laatste reactie binnen 15 minuten geen nieuwe geopend? Dan doet de een-na-laatste het.
    - Iedereen is kaas.
    - Kaas word door iedereen gewaardeerd.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 19:38 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Awhh :p
    HAHAHA xD
    Tot zo!! Heb jij trouwens je waterpistool mee? We moeten ons wel beschermen tegen de badguys daarso!


    Neejoh! Dat hoeft niet! Al die jongens hebben donker haar, dus ze zijn perfect!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Why? O.o


    Ik ben niet over, omdat dat mens van filosofie mijn essay niet mee laat tellen en die van anderen die hem ook nodig hebben wel.


    Spinning around, I'm weightless.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Neejoh! Dat hoeft niet! Al die jongens hebben donker haar, dus ze zijn perfect!


    HAHAHA xD
    Ja dat zal m'n vriend leuk vinden :P
    Omfg, ik heb nu serieus zin om naar t strand te gaan <3
    Ik ben er bijna! Ik sta nog ff in de file weetje :p


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Hecuba schreef:
    (...)

    Ik ben niet over, omdat dat mens van filosofie mijn essay niet mee laat tellen en die van anderen die hem ook nodig hebben wel.


    Waar the fuck slaat dat op -.-


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ja gvd.
    En ik heb zo een bbq, maar ik wil echt het liefste alleen maar huilen en if possible mezelf onder een auto gooien.


    Spinning around, I'm weightless.

    :/


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik haat dat mens.


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Ik haat dat mens.


    Wie? :O


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Filosofie docent.
    Echt iedereen vertelde dat ze over zijn gegaan doordat docenten even naar hun "interessante" (lees:foute) antwoorden hadden gekeken en ze toch goed hadden gerekend. En zij? Nee hoor, dan hoeft ze d'r gezicht niet meer op onze school te laten zien. Had ze het maar gedaan, ik hoef die rotkop niet meer op school te zien.


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Filosofie docent.
    Echt iedereen vertelde dat ze over zijn gegaan doordat docenten even naar hun "interessante" (lees:foute) antwoorden hadden gekeken en ze toch goed hadden gerekend. En zij? Nee hoor, dan hoeft ze d'r gezicht niet meer op onze school te laten zien. Had ze het maar gedaan, ik hoef die rotkop niet meer op school te zien.


    Oke wtf, dat is echt oneerlijk -.-
    Dat slaat ook nergens op -.-


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    En ook met dat essay cijfer, ik ben helemaal klaar met dat wijf.

    Jan bracht me net thuis en ik werd weer helemaal hysterisch omdat iedereen er zo over liep te praten en hij was helemaal aan het vertellen van ja later als we gaan studeren en alles en ik stond daar maar een beetje van ja weetje vorig jaar had ik niet gedacht dat ik nu überhaupt nog zou leven dus dit is kut en nu voel ik me schuldig


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    En ook met dat essay cijfer, ik ben helemaal klaar met dat wijf.

    Jan bracht me net thuis en ik werd weer helemaal hysterisch omdat iedereen er zo over liep te praten en hij was helemaal aan het vertellen van ja later als we gaan studeren en alles en ik stond daar maar een beetje van ja weetje vorig jaar had ik niet gedacht dat ik nu überhaupt nog zou leven dus dit is kut en nu voel ik me schuldig


    Denk alsjeblieft niet zo negatief, ik snap dat je veel mee hebt gemaakt, en ik ben er ook voor je net zoals andere mensen hier op Quizlet, je kunt altijd bij me terecht. Maar probeer bijv aan de tijden met Jan te denken, ik denk dat hij wel soortvan een positieve invloed op je heeft.
    Het komt echt wel goed meissie <3

    Sorry als je vind dat ik onzin lul ofzo maar praten gaat me makkelijker af in real haha
    Don't worry <3


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nee ja het is ook niet dat ik nu nog zo denk, maar op zo'n moment als net kan ik dat er even niet bij hebben. Nu voel ik gewoon niets meer, emotioneel helemaal uitgeput..


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Nee ja het is ook niet dat ik nu nog zo denk, maar op zo'n moment als net kan ik dat er even niet bij hebben. Nu voel ik gewoon niets meer, emotioneel helemaal uitgeput..


    Snap ik maar ik weet zeker dat Jan het ook goed bedoeld heeft, met dat studeren enzo.
    Uit je vaak je gevoelens naar anderen? Of krop je het op?
    Ben ik wel nieuwsgierig naar, sorry voor t vragen als je t vervelend vind


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Dat weet ik, en het is op een manier ook heel fijn maar gewoon dubbel.
    Laatste tijd wel iets meer, maar dat is ook echt sinds een paar weken. Daarvoor heb ik het altijd helemaal zelf gedaan..


    Spinning around, I'm weightless.