• Eva heerst over dit topic:Y)



    (wil je je zooi hier ook, zeg het dan xp)


    De titel zegt het al, hoe snel raakt dit topic helemaal vol. Dus vertel je levensverhaal, praat over je idool, stuur foto's van eten. Alles mag!

    Natuurlijk hebben we ook een GEWELDIGE mascotte, namelijk de zee, mijn verloofde.


    MIsschien stuur ik de trouwkaart nog eens op.

    ONZE SPAMMERS:
    Amarela - Demi >> Gewoon swag.
    Tenace / BiebsBizzle - Tamara >> Miss. BieberPayneClifford. >> Eva's lebberlebberkuskusmens. Vanaf nu >> hotte chick rawr.
    Maka - Eva >> Stoere kipfilet.
    Promisess - Jente >> Awesome dichter.
    Redrosex - Roos >> Tamara's Ninja
    Nadine23x - Nadine >> Kaas is cool. Zij ook.
    Floreale - Loeka >> Is Tamara's bro bij deze.
    SmeerKeessie - Suus >> Is net als smeerkaas, glibberig.
    Erchomai - Sanne >> Chocoladepinda.
    JamesPotter - Femke >> haat alle chocolade soorten omdat het walgelijk is >> Tamara's fictieve liefde.
    Avena - Kwyle >> Tamara's Kaaskroket
    Assassin - Nikki >> Onze grote Nikki de hamburger.
    JemCarstairs - Lonneke >> De zwemdocent van Justin Bieber.
    Hoodings - Eva >> Tamara's hottiepetotttie >> Enorm lekker. >> Goede appelflapsekser.
    Athanatos - Nancy >> SHE'S SO FANCY, SHE ALREADY KNOWS.
    Hecuba - Britt >> Samen met Jan die alles kan. >> Tamara's vrouw.
    Debbaut - Jarne >> Politie-inspecteur >> Aardappelkroket.

    Dingen die je moet weten:
    - Tamara is getrouwd met 33 mensen. O.a Justin Bieber, Liam Payne en Britt.
    - Polygamie word dus geaccepteerd.
    - Kwyle's echte naam is Kyle.
    - Britt is een sexy beest.
    - Als je Eva heet ben je geweldig.
    - Jente is fantastisch, als je dat niet accepteert ga je maar taarten in je gezicht gooien (mits je dat niet leuk vindt)
    - Roos is een Ninja.
    - Justin Bieber is onze leider en heerser.
    - Appelflapseks is alleen toegestaan als je Tamara, Eva, Justin of Liam heet.
    - Pervhumor mag. Altijd en overal.
    - Kaas is baas.
    - Er zitten tussen onze spammers o. a. weerwolven, kaashoofden en heel veel pervs.


    Regels:
    - Niet meer dan 3 dingen achter elkaar zeggen.
    - Niemand heeft behoefte aan haat.
    - Haten = Verlaten.
    - Als je problemen met elkaar durft te delen. Heb daar respect voor en maakt het niet erger.
    - De laatste reactie opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven.
    - Heeft de laatste reactie binnen 15 minuten geen nieuwe geopend? Dan doet de een-na-laatste het.
    - Iedereen is kaas.
    - Kaas word door iedereen gewaardeerd.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 19:38 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Hoodings schreef:
    ''Via een podcast, een luisterbestand voor je mp3-speler of iPod, geeft Evy je instructies wanneer je moet gaan rennen, wanneer je juist moet gaan wandelen, hoe je het beste kunt ademen etc. Bovendien moedigt ze je aan.
    Er zijn verschillende hardloopschema’s: één om 5 kilometer te leren lopen, en eentje om 10 kilometer te kunnen afleggen. Het 5 km schema is van de Start to Run reeks, en het 10 km schema is van de Keep on Running podcast.Tussen de instructies door kun je luisteren naar de bijgeleverde muziek.
    De Start to Run met Evy podcast bestaat uit 30 lessen, waarvan je er bij voorkeur drie per week doet.''
    Eerste les Start to Run met Evy.

    Ik ben begonnen met de keep running, start to run vond ik vervelend :')

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 23:53 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Hoodings schreef:
    (...)
    Okeeee.
    Waarom is iedereen op d'r telefooooon? :c

    Ik doe dramatisch omdat het kan. :Y)


    Ik niet c:


    wat was dit ookalweer

    Ik oook niet. Nu heb ik zin om hard te lopen, maar ik heb zelfs pijn in mijn benen van het krantenlopen, hahahaha.


    Your make-up is terrible

    Hecuba schreef:
    (...)

    Hahahahah ongeduldig?
    Morgen, op m'n telefoon gaat dat niet. Overall vind ik m wel heel goed, paar kleine dingetjes. :3

    Heeul ongeduldig. (cat)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tenace schreef:
    (...)

    Ik niet c:

    Goed zo, ik ben trots op jou en ook op Nikki.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Yeaah. *O*


    Your make-up is terrible

    Ik ging vandaag afvallen en daarna meteen zoutjes eten. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hahaha ik ken het. Ik ging stoppen met suiker en heb energy gedronken en koekjes gegeten. ;'D


    Your make-up is terrible

    Ik maak te weinig gebruik van mijn gm smileys, vind ik. (no_chears)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Goed bezig freek! :'D


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    DAT IS JE BENT ZO LEKKER BEZIG FREEK HOE VAAK MOET IK DAT NOG ZEGGEN


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik verveeeeel me. Ik wil een nieuwe fanfic schrijven, maar dat gaat niet goed komen. Eerst moet ik deze afschrijven, of in ieder geval tot de helft en daarna kan ik weer iets anders beginnen.

    En daarvoor nog een andere fanfic en nog een en One Shots. Zwaar leven. (cat)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoodings schreef:
    Ik maak te weinig gebruik van mijn gm smileys, vind ik. (no_chears)


    Ik ook. ;c Ik vergeet het zo vaak. ;x


    Your make-up is terrible

    Hecuba schreef:
    DAT IS JE BENT ZO LEKKER BEZIG FREEK HOE VAAK MOET IK DAT NOG ZEGGEN

    DAT HEB JE NOG MAAR EEN KEER GEZEGD.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Bij ons was het: ben je lekker bezig freek'
    en ook iets met geld.. hhmm..
    oh ja: lalala geld
    En: moooi mooi mooi man, het leven dat is een groot feeest.
    En spastisch maar elastisch
    En achter elk verhaal 'heel emotioneel' en 'das mijn levensverhaal zeggen'


    Wat heb ik veel typische dingen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.