• Eva heerst over dit topic:Y)



    (wil je je zooi hier ook, zeg het dan xp)


    De titel zegt het al, hoe snel raakt dit topic helemaal vol. Dus vertel je levensverhaal, praat over je idool, stuur foto's van eten. Alles mag!

    Natuurlijk hebben we ook een GEWELDIGE mascotte, namelijk de zee, mijn verloofde.


    MIsschien stuur ik de trouwkaart nog eens op.

    ONZE SPAMMERS:
    Amarela - Demi >> Gewoon swag.
    Tenace / BiebsBizzle - Tamara >> Miss. BieberPayneClifford. >> Eva's lebberlebberkuskusmens. Vanaf nu >> hotte chick rawr.
    Maka - Eva >> Stoere kipfilet.
    Promisess - Jente >> Awesome dichter.
    Redrosex - Roos >> Tamara's Ninja
    Nadine23x - Nadine >> Kaas is cool. Zij ook.
    Floreale - Loeka >> Is Tamara's bro bij deze.
    SmeerKeessie - Suus >> Is net als smeerkaas, glibberig.
    Erchomai - Sanne >> Chocoladepinda.
    JamesPotter - Femke >> haat alle chocolade soorten omdat het walgelijk is >> Tamara's fictieve liefde.
    Avena - Kwyle >> Tamara's Kaaskroket
    Assassin - Nikki >> Onze grote Nikki de hamburger.
    JemCarstairs - Lonneke >> De zwemdocent van Justin Bieber.
    Hoodings - Eva >> Tamara's hottiepetotttie >> Enorm lekker. >> Goede appelflapsekser.
    Athanatos - Nancy >> SHE'S SO FANCY, SHE ALREADY KNOWS.
    Hecuba - Britt >> Samen met Jan die alles kan. >> Tamara's vrouw.
    Debbaut - Jarne >> Politie-inspecteur >> Aardappelkroket.

    Dingen die je moet weten:
    - Tamara is getrouwd met 33 mensen. O.a Justin Bieber, Liam Payne en Britt.
    - Polygamie word dus geaccepteerd.
    - Kwyle's echte naam is Kyle.
    - Britt is een sexy beest.
    - Als je Eva heet ben je geweldig.
    - Jente is fantastisch, als je dat niet accepteert ga je maar taarten in je gezicht gooien (mits je dat niet leuk vindt)
    - Roos is een Ninja.
    - Justin Bieber is onze leider en heerser.
    - Appelflapseks is alleen toegestaan als je Tamara, Eva, Justin of Liam heet.
    - Pervhumor mag. Altijd en overal.
    - Kaas is baas.
    - Er zitten tussen onze spammers o. a. weerwolven, kaashoofden en heel veel pervs.


    Regels:
    - Niet meer dan 3 dingen achter elkaar zeggen.
    - Niemand heeft behoefte aan haat.
    - Haten = Verlaten.
    - Als je problemen met elkaar durft te delen. Heb daar respect voor en maakt het niet erger.
    - De laatste reactie opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven.
    - Heeft de laatste reactie binnen 15 minuten geen nieuwe geopend? Dan doet de een-na-laatste het.
    - Iedereen is kaas.
    - Kaas word door iedereen gewaardeerd.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 19:38 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    HAHAHAH IEMAND STUURT ME ECHT IETS HILARISCH xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Verteeeel


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik had dus net een poll gemaakt over My little pony voor de lol, krijg ik ineens een prive bericht waarin ze heel serieus vraagt of ik ook een fan ben van My little pony. Ik zo; Uhm niet echt, ik vind Dora toch wat leuker
    Ohwauw, sommige mensen ehh x'D
    Geniusss :p

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 0:56 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    HAHAHAHAHHAHAHAHA wauw


    Spinning around, I'm weightless.

    Ohmygosh Britt

    Het is een 12 jarig jochie die van My Little Pony houd o.o


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    W a u w


    Spinning around, I'm weightless.

    Ja wauw idd..
    HAHAHAH xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik ga wel slapen nu, krijg koppijn haha. Slaap lekker suusje, succes met je nieuwe vriend :')


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik ga maar eens slapen, dadelijk ontploft m'n Tablet nog es omdat die zo hot is
    Slaaplekker Brittjeeee en goodluck morgen <3


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Hecuba schreef:
    Ik ga wel slapen nu, krijg koppijn haha. Slaap lekker suusje, succes met je nieuwe vriend :')


    HAHAHAHA geniusssss


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Jij bent hot.
    Dankjewel sweety<3

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 1:22 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Jij nog hotter
    You're welcome beauty <3


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    NOG EEN PAAR UUUUUUR


    Spinning around, I'm weightless.

    Hey mensen! ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hi kyle!


    Spinning around, I'm weightless.