• Heeii,
    Ik zoek nog story's om te lezen aangezien het bijna vakantie is.
    Dus als je een leuke story hebt plaats hem hier.

    Wat zoek ik:
    * THG
    * Divergent.
    * GoT.
    * Op.
    * Fantasy.
    * Zelf verzonnen verhalen.

    Liever niet:
    * 1D, Justin Bieber, enz.
    * Hp.
    * Bromances.

    Dankje x


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Veelzeggend als je zwijgt



    Veelzeggend als je zwijgt
    Goed als je praat
    Mooi als je lacht
    Verdrietig als je gaat
    Maar als de dag voorbij is
    Weet ik dat je op me wacht
    Meestal


    ~

    Het verstrijken van de jaren betekent niet altijd vooruitgang.

    ***


    Het belangrijkste genre is dystopische science-fiction (net als Divergent, al is het geen fanfictie), OP en het is volledig nederlands.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 18:24 ]


    For those I love, I will sacrifice

    Ik ga kijken c:


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Omdat je van Fantasy houdt... (:


    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...


    Every villain is a hero in his own mind.





    In het leven van de zestienjarige Elysia is niets zeker. Van ongewapend over straat lopen is geen sprake en daarbij is het zelfs in je eigen huis niet helemaal veilig. De oorlog die tijden geleden woedde, heeft zijn littekens achtergelaten.
    In tegenstelling tot Elysia en iedereen die ze kent, zijn er ook groepen mensen die een geweldig leven lijken te leiden - de mensen in het factiesysteem. Niemand weet veel van hoe het eraan toegaat, maar ze weten wel dat het daar een stuk fijner is dan buiten de projecten.
    Elysia's buitengewoon leergierige karakter brengt haar in gevaarlijke, maar ook levens veranderende situaties. Uiteindelijk weet ze één ding zeker: haar keuze heeft alles veranderd.

    Kan spoilers van Allegiant/Samensmelting bevatten.

    Eichen schreef:


    (...)


    Heb ik al een abo op (':

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 19:22 ]


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Mijn WK-story

    The one you missed - Jasper Cillessen Short story

    We wisselde een blik en meteen was ik verloren. We kusten en hij sloeg zijn armen om mij heen. Het pakje kaarten werd op de kast gedropt. Jasper tilde me op en drukte me tegen een muur waar hij me in mijn nek kuste en met zijn handen mijn hele lichaam streelde. Opeens hielden we beide op. Jasper zette me op de grond en keek me schuldbewust aan. "Sorry dat had ik niet mogen doen." De teleurstelling was groter dan ik dacht en het liefst was ik meteen vertrokken.



    Jasper Cillessen lijkt het allemaal op een rij te hebben.
    Basispositie als keeper bij het Nederlands elftal, knappe en charmante vriendin en nog een hele carrière voor zich.
    Maar hij heeft een geheim, een diep duister geheim.
    En dat, ben ik!

    5 jaar duurde mijn relatie met Jasper.
    Hij was lief, leuk en attent, maar vooral gemotiveerd.
    Gemotiveerd om topvoetballer te worden.
    Nadat zijn eerste echte contract getekend was, werd het mij echter te veel.
    en schoot ik voorbij zijn doellijn, mijn vrijheid in.

    Maar zoals elke bal in een goal,
    kom je er alleen uit door langs de keeper terug te gaan.
    zelfs na al die tijd, zat ik in zijn net.
    En was ik het enige, wat hij ooit had doorgelaten.
    We stonden elkaar in de weg om het ooit achter ons te laten.


    The thing you do mean something to people -Ncis



    Lieve is een meisje met een heftig verleden. Ze is erg teruggetrokken, dromerig en het liefste is ze alleen aan het tekenen of aan het lezen op haar kamer. Veel sociale contacten heeft ze niet. De greep van de eenzaamheid houdt haar vast.
    Tot ze Louise ontmoet. Een meisje dat nieuw is in haar klas, ze is grappig maar erg warrig. In het begin wantrouwt Lieve haar, maar als de tijd verstrijkt ontstaat er een hechte vriendschap dat meer is dan alleen dat.

    •Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
    •Bevat gewelddadige scènes. (huiselijk geweld)
    •Kan triggerend zijn. (zelfmoord en automutilatie)
    •Drama, onbekende personen.
    •Geschreven en bedacht door mij.





    Hægt, Kemur Ljósið

    Blauw doordringt in ijzige winterogen,
    Bevroor mijn lippen tegen elkaar, sneeuw vormt zich al daar,
    Nagedacht over wat ik zou zeggen, of je jezelf erbij neer zou leggen,
    Beven mijn woorden door de lucht als ik probeer te spreken...

    Blauwkristallen ogen glijden langs de restjes papier
    Door de kamer verspreidt, zijn de woorden die ik mijd
    Snippers geteld, het getal dat ik je meld,
    Vormen de trillingen door de lucht iets wat je misschien verstaat...

    Flitsen je helderblauwe ogen
    Door de wintersneeuw, hoor je mijn gil?
    Kleurt de sneeuw rood, volgt de dood
    Zo dichtbij...



    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso



    De sneeuwengel

    http://www.quizlet.nl/stories/139518/de-sneeuwengel/

    Het geluid van bommen die op de grond vielen deed mij ineen krimpen. 'Pappa schiet op!' Gilde ik. Het luik klapperde door de wind. Met grote ogen keken mijn moeder en ik ernaar. 'Noort, maak je geen zorgen ik heb haar.' Riep pappa. Op het zelfde moment klonk er een oorverdovende knal. Stukken grond vlogen omhoog en belanden in de schuilkelder. Ik dook in elkaar en rilde. Nee, dit kon niet...
    'Leonard!' Gilde mijn moeder. Ze sprong op en verdween naar buiten. Ik gilde. 'Mam!' Ik sprong ook op en wilde haar achterna rennen. Een bom die de grond raakte liet de aarde onder mij trillen. Ik viel om en beschermde mezelf met mijn arm voor de rondvliegende stenen. Een groot stuk hout viel over het gat van de schuilkelder en liet het duister over mij heen vallen. Ik kroop in elkaar en rilde, snikte en snotterde. De tijd tikte eindeloos voorbij. Het geluid van bommen, het geschreeuw van mensen en kinderen. Ik legde mijn handen op mijn oren en begon te schreeuwen. Dit kon niet waar zijn. Dit kon niet de werkelijkheid zijn.


    Een verhaal over een meisje dat alles verliest en lijkt te gaan sterven, maar juist dan tot leven komt.

    ~Fantasy, onbekende personnen
    ~Geschreven door Pientie
    ~Gestart: 24-6-2014
    ~eind: ?


    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 20:00 ]


    ~My Mind Is Free~

    Redrosex schreef:
    (...)

    Heb ik al een abo op (':


    Oh sorry! Zag je er niet tussen staan.

    http://www.quizlet.nl/stories/140318/the-guide/




    High school is over, now it's time for college.
    Yale university here we are, be afraid. Be very Afraid.




    Even the most rich, beautiful and popular people have dirty secrets.



    Starts: 13/7/2014


    =




    Zes biljoen mensen op aarde toen het virus zich begon te verspreiden. Mensen verloren zichzelf, werden moordlustiger en doodden hun vrienden en families. Die dag werden er duizenden mensen gedood en meer dan een paar miljoen mensen raakten geïnfecteerd.

    Drie biljoen mensen op aarde toen ze door kregen dat het einde in zicht kwam. iedereen leeft op verschillende plekken, en probeerde er alles aan te doen om hun geliefden te beschermen en te overleven in een wereld zonder hoop. Waar blijft het leger nou hier dat ons zouden gaan helpen?

    Maar een paar mensen op aarde, toen alle hoop weg was vervlogen. Nog steeds geen leger, nog steeds geen medicijn voor de virus en bijna iedereen om je heen is in een moordlustige wilde dier veranderd. Waarom proberen ze ons gewoon niet te herinneren? Wat kan ik doen zodat ze me weer kennen?

    Het had maar 365 dagen nodig. 365 dagen tot het virus het wereldbevolking bijna uit kon moorden, waar een nieuwe generatie geboren zou worden, die bestond uit moordlustige wilde mensen die bijna geen IQ hadden en maar doodden wat ze konden vinden.


    Ze herkennen ons wel, ze weten wel wie we nog waren, dat we nog vrienden van elkaar waren, of zelfs broers of zussen. Maar het virus in hun lichaam houdt die gedachtes tegen. Je moet gewoon vechten tegen het virus en dan zal alles goed komen, maar waarom is dat niet zo?



    Trailer • 12+ • Thriller • Onbekende Personen • Avontuur • Story


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Forbidden Love

    De 16 jarige Marokkaanse Jara is sinds haar geboorte streng opgevoed. Er is altijd tegen haar gezegd dat ze absoluut geen relatie mag totdat ze is uitgehuwelijkt. Geen relatie, en al helemaal niet met een Nederlander. Maar dat verandert wanneer ze Thomas leert kennen. Dit brengt grote gevolgen met zich mee. Loopt dit wel goed af?



    Proloog:
    Luister, in onze cultuur is het niet normaal om met een niet-Marokkaanse jongen te trouwen. Je kunt dat de familie niet aandoen. Doe je dat wel? Dan zal dat gevolgen hebben voor je toekomst..

    Terwijl de tranen over m'n wangen rolden bleven de woorden van m'n moeder zich herhalen in m'n hoofd. Waarom lieten ze me niet verdomme gelukkig met hem zijn?! Denken ze dan alleen aan zichzelf?

    Ik moest weg hier! In m'n ooghoek zag ik een klein raampje. Door mijn slanke figuur kon ik er makkelijk door heen. Na wat geklungeld te hebben was ik eindelijk uit het gebouw. Gelukkig woonde Thomas niet ver weg. Nog met mijn trouwjurk aan rende ik over straat. Ik voelde ogen in m'n rug brandden maar ik negeerde het. In de verte zag ik Thomas zijn huis. Hijgend kwam ik eindelijk aan bij z'n huis. Ik drukte op de deurbel. Meteen nadat de deur openging stortte ik me in de armen van zijn moeder..

    Ik was niet veilig..

    Nog niet...


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    The Arrow of The Silver Dragon | The Avengers







    See the Silver dragon
    Soaring above the sky
    Silver arrows shooting
    Just as she flies by

    Magestic silver dragon high up in the skies
    How she shows her beauty as she flies
    Oh so very high in the midnight black
    Majestic beast oh please fly back

    Breathing out the heavy fire
    Eyes as blue as the bluest sapphire
    Flapping her gracious wings before depart
    The silver dragons with a golden heart





    Started at 17 May 2014.
    o Written in Dutch,
    sometimes spoken in English.
    o It's fiction, not based on reality.
    o Meer verschillende Marvel dan alleen Avengers
    o It would be great if you take an abo!
    o Like my story? really appreciate if you would recommend to others
    o By: Laleah


    Soundtrack video



    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    http://www.quizlet.nl/stories/140367/sneeuwwitje-in-2014/
    Het klinkt kleuter achtig maar ik heb geprobeerd het modern te maken en ik heb het verdraait dus het is meer drama.ze kan bijfoorbeeld niet met dieren praten.en de kabouters zijn knappe jongens.en de prins op het witte paard is een knappe rijke jongen .en de heks is haar bff .de jager is een jongen die verliefd is op de bff en daarom bereid is haar te doden.en prinses sneeuwwitje is rijk meisje snowy


    Dussss ik hoop dat je het wilt lezen