Het is niet echt een tekening, maar ik heb het wel eerst moeten tekenen alvorens ik het kon schilderen, telt dit ook? :')
In ieder geval, het is voor een schoolopdracht en het is een zelfportret.
Alleen jammer dat het nog niet af is en dat ik niet weet wanneer ik er verder aan kan werken.
Dus ik kocht voor mijzelf een goed set tekenpotloden en begon gewoon met tekenen. Ik ben super trots op het resultaat. Helaas pakt mn camera de schaduwen op een verkeerde manier
Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.
Maar dat raster krijg je nooit meer uitgegumd. zonde :o
Jawel hoor! Ik heb een zacht potlood gebruikt haha, maar bij het andere plaatje dat ik al getekend hebt is het ook gelukt met uitgummen (heb een best wel goede gum ) + het is voor een pastelopdracht op school, dus met het pastelkrijt gaat het wel goedkomen.
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly
Jawel hoor! Ik heb een zacht potlood gebruikt haha, maar bij het andere plaatje dat ik al getekend hebt is het ook gelukt met uitgummen (heb een best wel goede gum ) + het is voor een pastelopdracht op school, dus met het pastelkrijt gaat het wel goedkomen.