Heb het nog eens bijgewerkt, maar blijf er nog steeds bij dat het niet echt realistisch is.(no_chears)
Heeft iemand hier eigenlijk tips voor?
Zoals ik al eerder zei, zijn de schaduwen in het echt ook zo donker, dus daar kan ik niet veel aan veranderen. :x
Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.
Handles schreef:
Doordat je alles inkleurt, behalve de huid, lijkt ze me veel te bleek. En haar iris is iets te groot, maar dat kan ook aan mij liggen.
De huid heeft wel een kleur, alleen was het te donker om het op foto te weergeven.
En het is een man...Lol. :')
Oh god, ik ben hier echt niet goed in.
[ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 1:10 ]
Haerolin schreef:
(...)
De huid heeft wel een kleur, alleen was het te donker om het op foto te weergeven.
En het is een man...Lol. :')
Oh god, ik ben hier echt niet goed in.
Mijn schuld, vanwege het lange haar en de volle lippen (en dat wat op makeup lijkt bij de ogen?). Aan de neus en de kaaklijn kan je het inderdaad wel zien, haha.
Misschien iets van een kleurtje op de wang(en), dan? Heel lichtjes.
Mijn schuld, vanwege het lange haar en de volle lippen (en dat wat op makeup lijkt bij de ogen?). Aan de neus en de kaaklijn kan je het inderdaad wel zien, haha.
Misschien iets van een kleurtje op de wang(en), dan? Heel lichtjes.
Ik zal zien dat ik wat meer kleur in de huid kan brengen en zal morgen nog wel eens een foto trekken.
Want zoals ik al zei, het licht is hier ook niet zo geweldig. ^^
Maar toch bedankt voor je raad, ik kan er wel iets mee.
alotlaxolotls schreef:
En kan iemand ook mijn vraag beantwoorden?
Als je een afbeelding hebt, moet je op je rechtermuisknop drukken en dan op "Afbeeldings-URL kopiëren" klikken en dan gewoon plakken en het tussen de [ img ][ / img ] code zetten.
Uiteraard zonder de spaties.
Haerolin schreef:
(...)
Als je een afbeelding hebt, moet je op je rechtermuisknop drukken en dan op "Afbeeldings-URL kopiëren" klikken en dan gewoon plakken en het tussen de [ img ][ / img ] code zetten.
Uiteraard zonder de spaties.
Tenzij het een foto is uit je documenten.. Die moet je eerst uploaden bij bijvoorbeeld tinypic
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
alotlaxolotls schreef:
Volgens mij is dat niet mogelijk op mobiel
Dit stond er in de Tekenchallenge topic;
Als je foto's van je mobiel wil uploaden download dan de app SkyPath, je kunt daar of via de site imageShack.us een account aanmaken Of stuur hem via de chat naar jezelf via facebook..
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you