• Hey iedereen :)

    Elle is een doodgewoon meisje van 16 jaar. Ze gaat naar school en droomt ervan om model te worden. Op een winterdag willen haar ouders gaan schaatsen, maar Elle wil niet mee. Die avond gebeurt er iets verschrikkelijks. haar ouders, haar broertje en haar zus komen om in een ongeval. De hele wereld gaat voor haar open en ziet er helemaal anders uit. Ze is alleen , helemaal alleen op haar kamertje, opgesloten, bang voor de buitenwereld. Ze begint aan zichzelf te twijfelen en vraagt zich af wat voor nut dit allemaal nog heeft. Als ze dat moment zou kunnen veranderen. Zou haar familie nog leven? Als ze zou ontwaken uit die nachtmerrie. Zou zij dan nog willen leven en zou haar hart nog steeds kloppen? Het doet er allemaal niet meer toe voor haar. Ze wilt weg. Weg voor altijd...

    Dus als jullie zin hebben om eens een drama te lezen dan jha :p weet je waar je moet zijn:

    Heartbeat

    Dankjewel <3

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 14:37 ]

    Heb je geen aanklikbare link? Ik ben te lui om zelf te gaan zoeken en ik zit nu op Quizlet met m'n telefoon.


    26 - 02 - '16

    Blitzcrank schreef:
    Heb je geen aanklikbare link? Ik ben te lui om zelf te gaan zoeken en ik zit nu op Quizlet met m'n telefoon.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hoe moet je dat doen? Ik zit nog niet zo lang op Quizlet :( xx

    ^ Het staat allemaal uitgelegd in de FAQ. Klik hier voor het antwoord op je vraag. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oke dankje :

    Heartbeat

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 13:36 ]