''Als je luistert naar je gevoel, kies je dan voor overgaan ja, of nee?'' Vroeg mijn moeder mij.
''Mijn gevoel zegt blijven zitten..''
En dat is dus wat ik heb gekozen. Ik heb ervoor gekozen om te blijven zitten. Toch nog de basis van Duits herhalen, wiskunde eens een keer goed doen..
It's the right thing to do, maar ik ga wel mijn lieve klasje missen hoor :'). Al zal ik ze in de pauzes hun hoofd eraf stalken, maar dat erbuiten heb ik er eigenlijk best zin in. Ik vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen, en dit is er een goede mogelijkheid voor.
Nog een groot voordeel is dat ik weer naar het land ga waar ik mijn hart heb achtergelaten; Engeland. God wat ben ik blij dat ik daar nog een keer heen ga. En dan nu met mijn Diana Mini camera, dit wordt echt fantastisch.
Maar mijn beste vriendin wat ga ik die missen zeg.. Al heb ik dan wel meer tijd om af te spreken aangezien afgelopen jaar al mijn tijd op ging aan het inhalen van de stof van de brugklas (die ik wonderbaarlijk genoeg door ben gekomen zonder iets te doen). Nu ik dat ingehaald heb, en veel dingen (Frans, AK, Grieks etc) alleen nog maar hoef te herhalen, heb ik wat meer tijd over voor mijn hobbies. Vind ik leuk.
Al is het wel best eng hoor..
Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?