George weasley
Zie hier de reactie van George terwijl campie aan het praten was:
Even was hij stil en ik dacht dat hij het niet zou zeggen, tot hij begon en ik aandachtig begon te luisteren.
Ik zat in een poule met verschillende jongens om een National te worden. Ik en Troye Sivans zaten aan kop. We mochten elkaar niet. Dat wist iedereen en iedere keer wilde hij laten zien aan mij dat hij beter was. Iedere keer negeerde ik hem tot we alleen waren. We moesten allebei naar mijn huis, dus hij besloot dat we er een wedstrijd van gingen maken. Ook zat er een snaai die we moesten vangen. Iedere keer duwde hij me weg terwijl we over de landschappen en steden vlogen en iedere keer moest ik hem daardoor weer inhalen tot we allebei de snaai zagen waar ik dichterbij was. Hij gooide me van mijn bezem af om de snaai eerder te pakken dan ik. Ik weet niet hoe ver ik gevallen was maar ik stond meteen weer op toen ik de grond geraakt had. Dit bleef zo door gaan. Iedere keer probeerde hij me van mijn bezem af te gooien tot het hem niet meer lukte. Ik beukte tegen hem aan en scheerde door naar de snaai terwijl hij viel.. ik zag dat hij zijn tranen tegen probeerde te houden. Hij viel. Ging hij daarom dood? Ik kruiste mijn armen en zuchtte. Hij wilde het niet, Campbell wilde hem niet expr..
Hij viel en ik wist het niet. Pas toen ik de snaai in mijn hand had en het in zijn neus wilde wrijven zag ik wat ik aangericht had.
Hij viel te pletter op de grond en gong dood. Oh god. Ik stak mijn hand uit op Campbell te troosten maar hij ging verder.
Hij was op een ijzeren spaal terecht gekomen waar hij aan gespiesd was. Aan de spalen die voor onze villa stonden.'
Oh. De hand die ik uitstak legde ik voor mijn mond neer en even voelde het alsof ik over zoi geven. Vreselijke beelden lwamen voor mijn ogen tevoorschijn waardoor ik nog misselijker raakte. Wat in Merlijns naam.. gespiesd?!
'Ik wilde hem naar het ziekenhuis brengen maar Nathaniel en Viktor hadden alles gezien. Ze zeiden dat hij het toch niet zou redden en dat ik mijn carrière anders op het spel zal zetten. Nathaniel vond dat ik maar een keuze had en dat is af te maken wat ik begonnen was. Nathaniel had hem er af gehaald en ik moest het afmaken. Ik durfde het niet- ik kon het niet, maar Nathaniel zei dat als ik het niet zou doen in grotere problemen zou komen en toen.. Toen deed ik het en zijn gezicht; zijn lichaam zouden nooit meer uit mijn gedachtes verdwijnen. Het was toen hij stierf er ook een bepaald gedeelte van mij verloor. Ik begon met drinken iets wat mijn functie kon schaden maar niks deerde me meer. tot Nathaniel en mijn moeder erachter kwamen. Ik werd opgesloten in een donkere kelder- wekenlang met enkel pijn als afwisseling. Toen ik weer eruit kwam vertelde Nathaniel me dat ik niet bruikbaar was. Ik zou slechts een offer zijn voor wanneer de tijd zich voordoet.
Even dacht ik dat hoj verder zou praten maar dank aan god dat hij het niet deed anders kotste ik over hem heen. Was dat het? Oh wauw. Dit is zeer begrijpelijk waarom hij verslaafd is geraakt aan alcohol. Begrijpelijk waarom hij huilt. Maar hij deed het zonder het te weten. Het was een stomme ongeluk. Ik zag dat Campbell huilde en ik haalde mijn hand van mijn mond vandaan om Campbell in een omhelzing trok en klopte een aantal keren op zijn rug.
'O mijn merlijn dat was gruwelijk..' fluisterde ik half happend naar adem.
'Huil maar Camp. Als je jet inhoud word het alleen erger.' Suste ik.
'Je deed het per ongeluk. Dat snap ik echt wel. Ik zou nooit denken dat je iemand had vermoord met wil. Het was maar een stomme ongeluk. Een.. afschuwelijke ook..' Zei ik en deed moeite om niet te gaan kokhalzen.
'Je deed dit zonder wil. Daar draait het om.' Fluisterde ik en drukte een kus in zijn warrige haren. Ik zei dit alles wel zo kalm nu, maar niemand gaat ooit weten hoe hard ik braak en schreeuw van afschuw in mijn hoofd.
Eigenlijk doet george zo aardig tegen hem omdat hij hem gewoon niet kwijt wil, wat er ook gebeurd. Eigenlijk pompt alles langzaam in tot het op zijn hoogtepunt gaat komen, dan pas barst hij alles op dat Campbell een afschuwelijke moordmachine is x)
Saving people, hunting things, the family business デ--▸