Ashton Irwin.
Toen ik Niall in mijn armen sloot, en verstopte zijn doorweekte gezicht in mijn borst. 'Het is al goed.' zei ik kalmerend tegen de jongen, en liep met mijn armen om hem heen naar één van de bedden, en ploften er op neer. Toen we op het bed zaten kwam Liam ineens weer binnen, en begon te ratelen als een gek. Niall was duidelijk niet op zijn gemak bij hem, en was aan het trillen als een rietje. Niall slaakte een kreet toen Liam zijn hand hard op zijn knie sloeg en erin kneep. Ik wist dat hij aan die knie geopereerd was, en dat dit dus ontzettend pijn moest doen, en dat was ook wel uit zijn kreet op te maken. Nu rolde de tranen weer over de blonde Ier zijn wangen. Hij vroeg aan Liam wat hij op had, en wrikte daarna zijn knie los uit Liam zijn hand. Niall kroop achter me, en begon steeds meer te trillen naarmate Liam uitbarstte. Het ging zelfs zo ver dat Liam zijn vuist in de spiegel sloeg, welke nu in diggelen lag, en de scherven zaten in zijn vuist. Hij liep weg en sloot zichzelf weer op, op het balkon. Niall was inmiddels onder het bed gekropen, en piepte mijn naam. 'Ja Ni?' vroeg ik, en trok hem het bed weer op, om de oversturen jongen in mijn armen te sluiten. 'Rustig, hij bedoeld het niet zo. Hij is alleen zichzelf even niet, dat is straks wel weer voor bij.' zei ik, en veegde de tranen van zijn wangen af met mijn handen, en glimlachte naar hem. 'Het komt wel goed.' zei ik, en knuffelde hem nog even. Ik snapte dat hij overstuur was, dat zou ik in deze situatie ook zijn. 'Blijf maar zitten, ik iets voor je knie, en wat te drinken voor je.' zei ik, en liep naar de badkamer om een washandje nat te maken onder de kraan. Daarna liep ik naar de keuken om een glas water voor hem te pakken. Eenmaal dat gedaan te hebben kwam ik weer naast hem op het bed zitten, en zette het glas water op het kastje naast het bed, om eerst Niall been goed neer te leggen op een kussen zodat zijn knie enigszins rust kreeg. 'Laat eens kijken.' mompelde ik, en keek naar de zichtbare blauwe plek die vijf knijpafdrukken van vingers vormden. Daar had Liam zijn vingers dus in Niall zijn knie gezet. Veel meer dan er iets kouds opleggen kon ik niet doen. 'Dit is misschien een beetje koud.' zei ik, voordat hij zou schrikken of zo. Ik legde voorzichtig het koude washandje op zijn knie, en hoopte dat het de pijn zou verminderen. Daarna gaf ik het glas water aan hem. 'Hij bedoelde het echt niet zo, Ni, dat weet ik zeker.' zei ik. 'Ik ben zo terug, ik ga even met hem praten.' zei ik, en liep naar de balkon deur, en klopte er op. 'Liam? Mag ik komen?' vroeg ik ietsje onzeker niet wetend wat voor antwoord te verwachten. Erg goed kende ik hem natuurlijk nog niet, maar ik wist wel dat hij ontzettend vreemd deed.
How far is far