• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.

    Mede doordat Gilinsky en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!







    Members:
    Gabs // Gilinsky // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Mashton
    Eva // AIterego // 14 | Luke
    Crystal // Sciathan // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Merel // Hanaemi // 68 | Cake
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // Ashtonlrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Cliffoconda | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // xlrwin | Ashton
    Esmee // OhMyLashton | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    Simone // MrFluke / Luke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Avena // 17 | All
    Yu // Alesia // 13
    Demi // Amarela
    Britt // Hecuba / Ashton
    Laura // KilAsh



    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 18:35 ]

    NIEUWE TRAILER YAAAY


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Avena schreef:
    (...)

    Hahah, het moet je schikken. Ik heb een jaar dierenverzorging gedaan maar dit bleek niets voor mij. Ik heb het jaar ook helemaal verpest omdat ik er geen zin meer in had en vanaf het moment dat ik wist dat ik was aangenomen op die andere school, heb ik niets meer gedaan x'D


    Nou ik ga het met heel erg veel pech dit jaar doen of ik heb geluk en kan nog een andere opleiding kiezen ...
    Dieren vind ik leuk. Maar techniek ook dus ik heb gister voor techniek gekozen xD
    Dus nu hopen dat ik op techniek aangenomen word anders zit ik een jaar vast aan dieren.

    Ik heb nu drie dozen vol spullen en prullen waar m'n moeder misschien nog wat mee wilt, een volle prullenbak en een volle vuilniszak.
    Zó. Bijna kamer weer helemaal omgetoverd.

    EN IK GA NU BELGIË-ARGENTINIË KIJKEN.
    BELGIË MOET WINNEN WANT DAN WORDT HET BELGIË-NEDERLAND HALVE FINALE.
    EN DUITSLAND WINT ANDERE HALVE FINALE TEGEN BRAZILIË EN NEDERLAND WINT VAN BELGIË EN DAN HEBBEN WE DUITSLAND - NEDERLAND FINALE EN DAN WINT NEDERLAND EN DAN WAS HET MIJN IDEALE WK!
    Op het feit na dat ik dan mijn haar oranje moet verven D:

    Stomme deal met mijn BOFF, hmpf. Tja, eigen schuld, dikke bult dan maar. Ik begon met die deal.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Kim, dankjewel voor je hele lieve reactie. (:
    EN ALINIE OHMYGOD JE ICON.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Eighteen schreef:
    NIEUWE TRAILER YAAAY

    Wel leuk gedaan, wil ik ook kunnen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wilt iemand trouwens please mijn verhaal over Ashton lezen? Ik ben er sinds gister mee begonnen.


    One day I'll be in Middle Earth

    Avena schreef:
    (...)

    Hahah, het moet je schikken. Ik heb een jaar dierenverzorging gedaan maar dit bleek niets voor mij. Ik heb het jaar ook helemaal verpest omdat ik er geen zin meer in had en vanaf het moment dat ik wist dat ik was aangenomen op die andere school, heb ik niets meer gedaan x'D


    Dierenverzorging, ook niks voor mij. Lol.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Eighteen schreef:
    NIEUWE TRAILER YAAAY


    Leuk en mooi gemaakt !!

    AshtonIsCute schreef:
    (...)

    Nou ik ga het met heel erg veel pech dit jaar doen of ik heb geluk en kan nog een andere opleiding kiezen ...
    Dieren vind ik leuk. Maar techniek ook dus ik heb gister voor techniek gekozen xD
    Dus nu hopen dat ik op techniek aangenomen word anders zit ik een jaar vast aan dieren.


    Hahah, ik hoop het ook voor je!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eighteen schreef:
    NIEUWE TRAILER YAAAY


    Je hebt Dakota Fanning gebruikt, yay!
    Ze is geweldig.

    Mooie trailer trouwens!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    ilovelashton schreef:
    Kim, dankjewel voor je hele lieve reactie. (:
    EN ALINIE OHMYGOD JE ICON.


    I KNOW, I KNOW <3 GHEHEHE. Ik heb de gif in de beginpost gedropt (:

    Unsullied schreef:
    (...)

    Dierenverzorging, ook niks voor mij. Lol.


    Hahah. Zal je vertellen;

    Ik heb voordat ik op die DV-opleiding ging op een groenschool gezeten en daar kregen we van alles; Dier, plant, bloem, groene ruimte, kas etc. Dus ik dacht dat dieren echt mijn roeping was. Tot ik begon met de opleiding. We leerde niets bij, alleen maar herhaling wat we op het VMBO ook al hebben gehad en zo. Die docenten waren heel slecht en hadden geen geduld. Ze reageerde niet op mails en konden geen antwoorden op je vragen geven. Terwijl ze daar toch een opleiding in hebben gehad denk ik x'D

    Maar goed, na nog geen drie maanden heb ik dus besloten om te stoppen na het schooljaar en een nieuwe opleiding te gaan kiezen. Ik had naar verschillende dingen gekeken en een uitdaging leek mij wel leuk, dus heb ik me ingeschreven voor die ICT opleiding. Nog geen twee maanden later kreeg ik bericht dat ik aangenomen was en toen heb ik geen ene reet meer gedaan aan die DV-opleiding. Ik lieg niet, maar ik heb allemaal 1.1 op mijn rapport en zelfs de AVO vakken zijn heel erg laag. x'D
    Ben heel blij dat ik weg ben bij die school.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 17:56 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leuke trailer, Marie (:

    Ashtonished schreef:
    (...)

    I KNOW, I KNOW <3 GHEHEHE. Ik heb de gif in de beginpost gedropt (:


    IK ZAG HET. JEZUS. ZO KNAP EN LIEF EN ALFJWELFIJSDLFKJ <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ilovelashton schreef:
    Kim, dankjewel voor je hele lieve reactie. (:
    EN ALINIE OHMYGOD JE ICON.


    Graag gedaan. Had stiekem een abo genomen en toen ik dat hoofdstuk had gelezen, kon ik bijna niet meer wachten op mijn eigen One Shot.


    Physics is awesome