• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.

    Mede doordat Gilinsky en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!







    Members:
    Gabs // Gilinsky // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Mashton
    Eva // AIterego // 14 | Luke
    Crystal // Sciathan // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Merel // Hanaemi // 68 | Cake
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // Ashtonlrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Cliffoconda | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // xlrwin | Ashton
    Esmee // OhMyLashton | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    Simone // MrFluke / Luke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Avena // 17 | All
    Yu // Alesia // 13
    Demi // Amarela
    Britt // Hecuba / Ashton
    Laura // KilAsh



    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 18:35 ]

    KilAsh schreef:
    (...)

    Leuk! Maar die vakantie is nu al minder leuk, omdat mijn moeder het de hele tijd heeft over ''leuke spaanse jongens waarvoor ik wel even Spaans moet leren.''
    Echt, serieus? Ik kom niet voor de jongens (Leuke jongens zijn heust niet erg, maar anders kan communiceren ook wel zonder praten.) maar voor het strand en de cultuur en gewoon lekker vakantie vieren.


    Haha, snap ik.


    "Family don’t end in blood”

    Unsullied schreef:
    (...)

    Wat voor studie? o.Ô

    Applicatieontwikkelaar hahahah.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mij heeft een nieuwe icon (:

    AshtonIsCute schreef:
    (...)

    We slapen in een 4 persoons huisje , en we zijn met ze tweeën .... Dus het is mogelijk xD whahaha

    Zou me heel leuk lijken, maar volgens mij pas ik alsnog niet in je kofferXD Haha, ik zie het al voor me. In cartoon versie dan. Die hele koffer breekt dan openXD


    One day I'll be in Middle Earth

    Unsullied schreef:
    (...)

    Ik besef me pas net dat als ik extra VWO er bij ga doen, ik nog een keer op buitenlandse schooltrip ga!
    Dus dan ga ik twee keer!

    PS. Mijn school is rijk man. Je wilt niet weten.

    Krijg je die reizen van je school? Wij moesten het (lees ouders) zelf betalen. En het was 260,- voor Engeland ... o.O


    Ich liebe dich 27.12.23

    OhMyLashton schreef:
    (...)

    Haha, snap ik.

    Bovendien ga ik niet met mijn moeder over jongens praten. Daar komt altijd vrouwenpraat uit, en daar heb ik echt een hekel aan. Dat is gewoon.... raar.


    One day I'll be in Middle Earth

    KilAsh schreef:
    (...)
    Zou me heel leuk lijken, maar volgens mij pas ik alsnog niet in je kofferXD Haha, ik zie het al voor me. In cartoon versie dan. Die hele koffer breekt dan openXD


    Heb me ooit mijn koffer gezien ? Whaha daar pas je wel in hoor xD
    We gaan met de auto, dus dan kun je uit de koffer als je wilt of je wilt 16 uur blijven zitten in die koffer ?

    Ieellww !! Er ligt melk op me bed xD
    Nee geen sperma :P
    Ik had een flesje met melk en dat is gaan lekken Gatverdamme

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 17:38 ]

    KilAsh schreef:
    (...)

    Leuk! Maar die vakantie is nu al minder leuk, omdat mijn moeder het de hele tijd heeft over ''leuke spaanse jongens waarvoor ik wel even Spaans moet leren.''
    Echt, serieus? Ik kom niet voor de jongens (Leuke jongens zijn heust niet erg, maar anders kan communiceren ook wel zonder praten.) maar voor het strand en de cultuur en gewoon lekker vakantie vieren.


    HAHAHAHAHAHAHAHA. Lijkt op m'n vader.
    "Schat. We moeten Julia wel in de gaten gaan houden nu we naar Athene gaan. Als we dat niet doen dan vind ze vast wel zo'n leuke Griekse man waar ze bij wil blijven." -Vader is even stil en vervolgt dan.- "Misschien moeten we haar juist NIET in de gaten gaan houden."

    Dat was voor we naar Athene gingen, twee maanden geleden.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Avena schreef:
    (...)
    Applicatieontwikkelaar hahahah.


    En dat houd in?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHAHAHAHA. Lijkt op m'n vader.
    "Schat. We moeten Julia wel in de gaten gaan houden nu we naar Athene gaan. Als we dat niet doen dan vind ze vast wel zo'n leuke Griekse man waar ze bij wil blijven." -Vader is even stil en vervolgt dan.- "Misschien moeten we haar juist NIET in de gaten gaan houden."

    Dat was voor we naar Athene gingen, twee maanden geleden.

    Ouders.... Altijd te overbezorgt

    KilAsh schreef:
    (...)
    Bovendien ga ik niet met mijn moeder over jongens praten. Daar komt altijd vrouwenpraat uit, en daar heb ik echt een hekel aan. Dat is gewoon.... raar.


    Jup, ik praat ook nooit met mijn moeder over dat soort dingen, haha. Dan wordt het waarschijnlijk alleen maar heel awkward.


    "Family don’t end in blood”

    AshtonIsCute schreef:
    (...)

    Heb me ooit mijn koffer gezien ? Whaha daar pas je wel in hoor xD
    We gaan met de auto, dus dan kun je uit de koffer als je wilt of je wilt 16 uur blijven zitten in die koffer ?

    Haha, dan klim ik er wel even uit. Dan ziet de politie het en houden ze ons aan voor mishandelingXD
    Omg, bah! Kunnen woestijnratten scheten laten? Want wat ik ruik was niet mijn broer... Mhaha, sorry. Ik ruik volgens mij een rattenscheet.


    One day I'll be in Middle Earth

    Unsullied schreef:
    (...)

    En dat houd in?


    Klikkos


    Ich liebe dich 27.12.23

    KilAsh schreef:
    (...)
    Haha, dan klim ik er wel even uit. Dan ziet de politie het en houden ze ons aan voor mishandelingXD
    Omg, bah! Kunnen woestijnratten scheten laten? Want wat ik ruik was niet mijn broer... Mhaha, sorry. Ik ruik volgens mij een rattenscheet.


    Whahaha geniaal
    Tuurlijk elk dier kan een scheet laten ( helaas )