• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.

    Mede doordat Gilinsky en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden we dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!






    Members:
    Gabs // Gilinsky // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Ashton
    Eva // AIterego // 14 | Luke
    Crystal // Sciathan // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Merel // Hanaemi // 68 | Cake
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // Ashtonlrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Cliffoconda | Michael
    Kim // Winhood | Cashton
    Tessa // xlrwin | Ashton
    Esmee // OhMyLashton | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    MrFluke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Avena // 17 | All
    Yu // Alesia // 13





    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonished schreef:
    Kim, is het niet verschrikkelijk irritant dat je altijd in het blauw moet typen?


    Op mijn mobiel wel want dan moet ik moeilijk doen. Vind je het irritant dan? Ik kan altijd nog in het oranje gaan vanwege het WK. Eerst typte ik altijd in het rood.


    Physics is awesome

    Hemwin schreef:
    (...)

    Lol, ik las het niet. Ik ben erg lui. En vandaag nogal heel erg, aangezien ik morgen tering moe word X)


    Maar waarom sta je dan op de lezerslijst? Heb je een bladwijzer er op genomen?


    Physics is awesome

    Ik ben te lui om terug te lezen. En eindelijk naar huis *O* volgens mij waren ze me liever kwijt dan rijk vandaag


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    What do you people think about my pf?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ashtonlrwin schreef:
    Ik ben te lui om terug te lezen. En eindelijk naar huis *O* volgens mij waren ze me liever kwijt dan rijk vandaag


    Wil je een korte samenvatting van wat er is gebeurd?


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Maar waarom sta je dan op de lezerslijst? Heb je een bladwijzer er op genomen?


    Ik heb er op geklikt, eerste paar zinnen gelezen en toen wilde ik iets anders doen dus toen klinkte ik het weg x)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Avena schreef:
    What do you people think about my pf?


    Nogmaals, soms ben ik blond.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 20:08 ]


    Physics is awesome

    Ik vind niks mis met dat blauwe, ik kan zelf alleen niet dat aanhouden. Ik vergeet het altijd.

    Kyle, je pf is echt super, AMNESIA <3

    Hemwin schreef:
    (...)

    Ik heb er op geklikt, eerste paar zinnen gelezen en toen wilde ik iets anders doen dus toen klinkte ik het weg x)


    Dus daaruit mag ik concluderen dat je hem niet interessant genoeg vond om te lezen?


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Dat het zijn probleem is en niet jouw probleem. En jij hoeft je niet druk te maken over iemand anders zijn probleem, want het moet zijn eigen probleem oplossen.

    Dat heb ik op school & op stage geleerd en het scheelt mij een hoop gepieker. Kijk eerst van wie het probleem is, als het jouw probleem niet is dan hoef je er niet druk over te maken. Zonde van je tijd en energie.


    Ik vroeg wat jullie van mijn pf vonden hahah
    Maar deze woorden geven me wel wat kracht

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 20:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ashtonished schreef:
    Ik vind niks mis met dat blauwe, ik kan zelf alleen niet dat aanhouden. Ik vergeet het altijd.

    Kyle, je pf is echt super, AMNESIA <3


    Tyy (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Winhood schreef:
    (...)

    Dus daaruit mag ik concluderen dat je hem niet interessant genoeg vond om te lezen?


    Nee? Ik had daarvoor ook al gelezen en moest nog mijn rugzak inpakken voor morgen?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Avena schreef:
    What do you people think about my pf?


    I love it.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ashtonished schreef:
    Ik vind niks mis met dat blauwe, ik kan zelf alleen niet dat aanhouden. Ik vergeet het altijd.

    Kyle, je pf is echt super, AMNESIA <3


    Het is even wennen. Op mijn mobiel moet ik altijd doen en daarna hetzelfde maar dan voor blue nog een / aan het einde van de tekst, als ik dat nu zo doen dan zie je alleen maar blauw.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Wil je een korte samenvatting van wat er is gebeurd?


    Graag C:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer