• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.

    Mede doordat Gilinsky en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden we dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!






    Members:
    Gabs // Gilinsky // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Ashton
    Eva // AIterego // 14 | Luke
    Crystal // Sciathan // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Merel // Hanaemi // 68 | Cake
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // Ashtonlrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Cliffoconda | Michael
    Kim // Winhood | Cashton
    Tessa // xlrwin | Ashton
    Esmee // OhMyLashton | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    MrFluke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Avena // 17 | All
    Yu // Alesia // 13





    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonished schreef:
    Maar die staat ook gewoon bij een wc xd Dat doen jongens.
    Net zoiets dat jongens uit mijn klas elkaar naar voren duwen terwijl ze staan te pissen, waardoor ze op zichzelf pissen.....


    Maar die staat daar gewoon relaxt of hij heeft het niet gehoord of het is Michael. (nerd)

    Wanneer hebben ze jou dat verteld, als ik vragen mag?


    Physics is awesome

    Ashtonished schreef:
    Are you switzerland?

    (schattigste stemmetje ooit en het leukste gezichtje ooit): What?


    Echt he, zoiets kan alleen Ashton.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Maar die staat daar gewoon relaxt of hij heeft het niet gehoord of het is Michael. (nerd)

    Wanneer hebben ze jou dat verteld, als ik vragen mag?


    Als ze van de wc komen.... "HAHAHAHAAH, IK HEB NAAM EEN SCHOP TEGEN Z'N REET GEGEVEN EN NU HEEFT IE OVER ZICHZELF HEEN GEZEIKT."
    "LUL, JE DUWDE MIJ, NU HEB IK OVER MEZELF GEPIST, LUL."

    Zo gaat dat dan...

    Winhood schreef:
    (...)

    Echt he, zoiets kan alleen Ashton.


    Jaaa <3

    Bij mij zijn ze ook zo openlijk, maar ze plassen niet over elkaar heen. Er is één jongen en die heeft het alrijd over zijn mannelijke problemen of verschijnselen waarvan wij, als meisjes, niets van hoeven te weten. Hij heeft soms echt van die opmerkingen, geweldig. Ook praat hij met andere jongens over een meisje haar perioden, terwijl dat meisje vrolijk mee praat.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Als ze van de wc komen.... "HAHAHAHAAH, IK HEB NAAM EEN SCHOP TEGEN Z'N REET GEGEVEN EN NU HEEFT IE OVER ZICHZELF HEEN GEZEIKT."
    "LUL, JE DUWDE MIJ, NU HEB IK OVER MEZELF GEPIST, LUL."

    Zo gaat dat dan...


    Nu ga ik helemaal stuk. Maar als dat zou gebeuren als ze net terug komen van de wc, zou ik echt zoiets hebben van hoe gek zijn jullie? Iemand over zichzelf heen laten plassen.

    Valt mij trouwens op dat meisjes eerder plassen zullen zeggen en jongens eerder pissen zullen zeggen.


    Physics is awesome

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Jaaa <3


    En ik zat maar je vermoord me bijna met je schattigheid. Daarna voelde ik de grote behoefte om hem te willen knuffelen.


    Physics is awesome

    Het leek alsof Ash aan het lachen was naar zijn willy.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Bij mij zijn ze ook zo openlijk, maar ze plassen niet over elkaar heen. Er is één jongen en die heeft het alrijd over zijn mannelijke problemen of verschijnselen waarvan wij, als meisjes, niets van hoeven te weten. Hij heeft soms echt van die opmerkingen, geweldig. Ook praat hij met andere jongens over een meisje haar perioden, terwijl dat meisje vrolijk mee praat.


    Bijzonder geval.

    De enige jongen in mijn klas(het is meer een meisjesopleiding waar ik op zit) zegt altijd vagina in plaats van pagina. Maar nadat mijn leraar Nederlands hem een keer eruit heeft gestuurd werd dat gelukkig een stuk minder.


    Physics is awesome

    Memoria schreef:
    Bij mij zijn ze ook zo openlijk, maar ze plassen niet over elkaar heen. Er is één jongen en die heeft het alrijd over zijn mannelijke problemen of verschijnselen waarvan wij, als meisjes, niets van hoeven te weten. Hij heeft soms echt van die opmerkingen, geweldig. Ook praat hij met andere jongens over een meisje haar perioden, terwijl dat meisje vrolijk mee praat.


    Bij ons ook niet over elkaar, ze zorgen ervoor dat een ander over zichzelf heen plast....
    Daar hoeven we indd niks van te weten.... Hmm.
    Whaha, dat had ik dus ook al niet gedaan, hè. Een jongen hoeft daar niet met mij over te praten xd

    Memoria schreef:
    Het leek alsof Ash aan het lachen was naar zijn willy.


    Daar twijfel ik wel een beetje over.

    Jeetje, ik ben weer aan het spammen.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Nu ga ik helemaal stuk. Maar als dat zou gebeuren als ze net terug komen van de wc, zou ik echt zoiets hebben van hoe gek zijn jullie? Iemand over zichzelf heen laten plassen.

    Valt mij trouwens op dat meisjes eerder plassen zullen zeggen en jongens eerder pissen zullen zeggen.


    Ja, klopt. Ik zeg ook nooit pissen. Vind ik zo schraal klinken xd

    Memoria schreef:
    Het leek alsof Ash aan het lachen was naar zijn willy.


    HAHAHAHA IK GA STUK XD

    Maar dat idee had ik niet xd

    Girlies, ik heb binnenkort 10.000 (:

    Ashtonished schreef:
    Girlies, ik heb binnenkort 10.000 (:


    (yeah)

    Heb je mijn OS al gelezen? Sommige mensen van hier hebben hem gewoon stiekem zitten lezen. O, ja volgens Julia staan er nog wel wat foutjes in. Maar ik zie ze niet en ze is al weg, de foutjes die ze had gezegd heb ik al verbeterd.


    Physics is awesome