• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.

    Mede doordat Gilinsky en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden we dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!






    Members:
    Gabs // Gilinsky // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Ashton
    Eva // AIterego // 14 | Luke
    Crystal // Sciathan // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Merel // Hanaemi // 68 | Cake
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // Ashtonlrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Cliffoconda | Michael
    Kim // Winhood | Cashton
    Tessa // xlrwin | Ashton
    Esmee // OhMyLashton | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    MrFluke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Avena // 17 | All
    Yu // Alesia // 13





    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonished schreef:
    Ik ben dit jaar met mijn moeder, een vriendin, haar moeder en mijn zusje naar 1D gegaan.


    Ik met mijn moeder en mijn beste vriendin. En zelfs my mom vond het geweldig!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Winhood schreef:
    (...)

    Daar hadden we het net nog over, voordat we massaal probeerden om de nieuwsbrief te krijgen.


    Oh, dat wist ik niet ;x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hemwin schreef:
    (...)

    Ik met mijn moeder en mijn beste vriendin. En zelfs my mom vond het geweldig!


    Haha, de mijne ook ^-^ Ik vind het eigenlijk helemaal niet erg om met mijn moeder te gaan (:

    Avena schreef:
    (...)

    Oh, dat wist ik niet ;x


    Maakt niet uit. THANKS FOR SHARING (: IK BEN ZO HYPER.
    Ben jij van plan er naar toe te gaan, Kyle? (:

    Ik ga dus nooit (lees; ben nog nooit naar concerten geweest) naar concerten x'D Ik ga altijd naar die middeleeuwse stuff :Y)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 18:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Maakt niet uit. THANKS FOR SHARING (: IK BEN ZO HYPER.
    Ben jij van plan er naar toe te gaan, Kyle? (:


    Moet even kijken hoeveel het kost, want misschien maak ik een uitzondering dan (: en moet iemand mee hebben xD

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 18:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Haha, de mijne ook ^-^ Ik vind het eigenlijk helemaal niet erg om met mijn moeder te gaan (:


    Nupp, er waren genoeg meiden met moeders. En zelfs een paar vaders. Maar mijn moeder zei net:''We kijken wel wanneer, en op welke datum en waar. En als het in Amsterdam is denk ik dat ik jou en Diewke(mijn beste vriendin) daar afzet en zelf Amsterdam in ga,'' dus jaa.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Avena schreef:
    (...)

    Moet even kijken hoeveel het kost, want misschien maar ik een uitzondering dan (: en moet iemand mee hebben xD


    DAN MOET JE MIJ EN MIJN BESTE VRIENDIN TEGEN KOMEN!! JEWEET WEL DIEWKE, HERR PANDA XD


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Heei girls
    Gaan jullie naar de tour van 5sos volgend jaarr? Xx

    NOA, IK BEN BEZIG MET JE OS, NOU JA, EEN OPZETJE ERVAN, BEETJE VAGE KRABBELS, MAAR IK BEN ER MEE BEZIG :Y)

    NU GA IK WEER, KAY BYE

    KOMEN ZE NAAR FREAKING NEDERLAND?


    'Darling, just hold on'

    Het lukt mij wel om in te schrijven voor die nieuwsbrief, maar het enige wat ik verder heb ontvangen is een bevestigingsmailtje.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Avena schreef:
    (...)

    Moet even kijken hoeveel het kost, want misschien maak ik een uitzondering dan (: en moet iemand mee hebben xD


    Ik moet dit keer sowieso alles zelf betalen, bus, kaartjes etc. Voor One Direction hoefde ik neit te betalen, maar dat ik nu wel moet, is best logisch, want het is niet niks zo :3

    Hemford schreef:
    NOA, IK BEN BEZIG MET JE OS, NOU JA, EEN OPZETJE ERVAN, BEETJE VAGE KRABBELS, MAAR IK BEN ER MEE BEZIG :Y)

    NU GA IK WEER, KAY BYE

    KOMEN ZE NAAR FREAKING NEDERLAND?


    JAJAJAJAJAJAJAJAJAJA JODMGODMSGOFSDMOFJDSOFDSJPFPSODAJF

    Rejects schreef:
    Het lukt mij wel om in te schrijven voor die nieuwsbrief, maar het enige wat ik verder heb ontvangen is een bevestigingsmailtje.


    Dan ben je verder gekomen dan wij.

    Rejects schreef:
    Het lukt mij wel om in te schrijven voor die nieuwsbrief, maar het enige wat ik verder heb ontvangen is een bevestigingsmailtje.


    Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen?


    Physics is awesome