• Mijn haren zijn lichtbruin en ik wou het dus verven naar donkerblond, zo heb ik bij de kruidvat Poly Palette (500) gehaald. Ik wou dus vragen of iemand al ervaring met Poly Palette heeft en wat de bijwerkingen ervan zijn ? Ik heb Poly namelijk nog niet geprobeerd.



    Edit:
    Nou ik heb het dus gebruikt en hij is niet echt lichter geworden dan mijn haar al was, jammergenoeg. De volgende keer dus een lichtere haarverf kiezen!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 11:45 ]

    Ik heb er geen ervaring mee. Maar misschien moet je het even Googlen?

    Edit: Dit is een review c:

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 10:34 ]


    wat was dit ookalweer

    Ik weet niet hoe lichtbruin jouw haar is, maar als je lichter wilt, krijg je met bleken toch wel de beste resultaten - om er vervolgens met een haarverf erover heen te gaan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik gebruik de rode verf van Poly Palette, en ik gebruik hem al sinds dat mijn haar rood is(: Mijn haar bleef altijd heel lang een mooie rode kleur (tot ik ging zwemmen en chloor de kleur oranje maakt) maar ik ben er tevreden over. Het is inderdaad wel dat als je veel haar hebt, je twee pakjes nodig hebt omdat het anders niet genoeg is.


    Food.

    Zullen wij gewoon ruilen van haar? Ik heb donkerblond en wil juist bruin. :Y)

    Maar ik heb geen idee van dat merk, dus ik kan je mijn mening er niet over geven. Sorry. :x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Zullen wij gewoon ruilen van haar? Ik heb donkerblond en wil juist bruin. :Y)

    Maar ik heb geen idee van dat merk, dus ik kan je mijn mening er niet over geven. Sorry. :x


    Jaa! ruilen!

    ik heb best veel ervaring met palette. ik heb vaak donkere kleuren gebruikt van palette en 1 keer kastanje bruin. mijn ervaring met palette is altijd wel goed geweest. enige nadeel vond ik dat toen ik van zwart naar kastanjebruin ging. ik had het ontkleurt en deed er kastanjebruin op van palette en het werd bordeaux rood. niet dat het een lelijke kleur was maar het was geen kastanjebruin haha.

    ik heb mijn haar heel vaak geverfd en mijn ervaring is ook dat als je lichter wilt dat niet kan verfen maar toch echt moet ontkleuren. het is natuurlijk wel slecht voor je haar maar mijn ervaring is dat je niet lichter kan verfen.
    ik ben een paar weken terug van donkerbruin naar donker goudblond gegaan en het is prima gelukt. ik heb wel moeten ontkleuren natuurlijk. de ontkleuring dat ik normaal altijd gebruikte was van schwarzkopf en dan de blonde. je hebt meerdere soorten daarin en ik had de sterkste dat 7 tinten oplicht.
    ik had dit keer een andere geprobeerd ik had nu blonde ultimate van schwarzkopf daar had ik de LXX van, dat is de sterkste ontkleurder van het merk.
    deze merken zijn niet de goedkoopste, ik koop het ook alleen maar als er een actie is bij de kruidvat.

    waar ik ook goede verhalen over hoor is de color remover van kruidvatmerk. ik heb hier verder geen ervaring mee maar het schijnt ook goed te werken.

    sorry voor mijn lange verhaal haha, ik hoop dat je er wat aan hebt. succes!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 15:44 ]

    augmente schreef:
    ik heb best veel ervaring met palette. ik heb vaak donkere kleuren gebruikt van palette en 1 keer kastanje bruin. mijn ervaring met palette is altijd wel goed geweest. enige nadeel vond ik dat toen ik van zwart naar kastanjebruin ging. ik had het ontkleurt en deed er kastanjebruin op van palette en het werd bordeaux rood. niet dat het een lelijke kleur was maar het was geen kastanjebruin haha.

    ik heb mijn haar heel vaak geverfd en mijn ervaring is ook dat als je lichter wilt dat niet kan verfen maar toch echt moet ontkleuren. het is natuurlijk wel slecht voor je haar maar mijn ervaring is dat je niet lichter kan verfen.
    ik ben een paar weken terug van donkerbruin naar donker goudblond gegaan en het is prima gelukt. ik heb wel moeten ontkleuren natuurlijk. de ontkleuring dat ik normaal altijd gebruikte was van schwarzkopf en dan de blonde. je hebt meerdere soorten daarin en ik had de sterkste dat 7 tinten oplicht.
    ik had dit keer een andere geprobeerd ik had nu blonde ultimate van schwarzkopf daar had ik de LXX van, dat is de sterkste ontkleurder van het merk.
    deze merken zijn niet de goedkoopste, ik koop het ook alleen maar als er een actie is bij de kruidvat.

    waar ik ook goede verhalen over hoor is de color remover van kruidvatmerk. ik heb hier verder geen ervaring mee maar het schijnt ook goed te werken.

    sorry voor mijn lange verhaal haha, ik hoop dat je er wat aan hebt. succes!


    Okee bedankt! :)