• Mijn haren zijn lichtbruin en ik wou het dus verven naar donkerblond, zo heb ik bij de kruidvat Poly Palette (500) gehaald. Ik wou dus vragen of iemand al ervaring met Poly Palette heeft en wat de bijwerkingen ervan zijn ? Ik heb Poly namelijk nog niet geprobeerd.



    Edit:
    Nou ik heb het dus gebruikt en hij is niet echt lichter geworden dan mijn haar al was, jammergenoeg. De volgende keer dus een lichtere haarverf kiezen!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 11:45 ]

    Ik heb er geen ervaring mee. Maar misschien moet je het even Googlen?

    Edit: Dit is een review c:

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 10:34 ]


    wat was dit ookalweer

    Ik weet niet hoe lichtbruin jouw haar is, maar als je lichter wilt, krijg je met bleken toch wel de beste resultaten - om er vervolgens met een haarverf erover heen te gaan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik gebruik de rode verf van Poly Palette, en ik gebruik hem al sinds dat mijn haar rood is(: Mijn haar bleef altijd heel lang een mooie rode kleur (tot ik ging zwemmen en chloor de kleur oranje maakt) maar ik ben er tevreden over. Het is inderdaad wel dat als je veel haar hebt, je twee pakjes nodig hebt omdat het anders niet genoeg is.


    Food.

    Zullen wij gewoon ruilen van haar? Ik heb donkerblond en wil juist bruin. :Y)

    Maar ik heb geen idee van dat merk, dus ik kan je mijn mening er niet over geven. Sorry. :x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Zullen wij gewoon ruilen van haar? Ik heb donkerblond en wil juist bruin. :Y)

    Maar ik heb geen idee van dat merk, dus ik kan je mijn mening er niet over geven. Sorry. :x


    Jaa! ruilen!