• Hoi!
    Aangezien de maand julie bekend staat als vakantiemaand en veel mensen dan aan challenge's doen, vroeg ik me af aan welke jullie allemaal meedoen?

    Mijn lijstje:
    - NANOWRIMO ~ Camp Juli.
    - 30 day ab challenge.
    - En ik ga proberen elke dag 2l water te drinken, aangezien ik veels te weinig drink.

    (Ik wou ook nog de 30 day writing challenge doen, maar dat werd me toch iets te veel, omdat ik ook nog aan een quizwedstrijd en een schrijfwedstrijd meedoe. (: )

    Dus; Wat is jullie lijstje? (:

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 0:56 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Geen. Al probeer ik wel om minder cola te drinken, dat is al een challenge op zich voor mij :W


    26 - 02 - '16

    Ik doe aan de overleving-challenge. Dat is een challenge om de dag door te komen zonder teveel problemen of ruzie te hebben en geen vermoeitheid meer te hebben. Nog geen dag gehaald, maar ooit kom ik er :Y) ja, ik ben erg positief ingespteld.

    Nee, ik heb niet echt een challenge momenteel, ik heb het al moeilijk en druk zat voor het moment. Al lijkt me het waterchallenge wel goed. Ab's doe ik iedere ochtend toch al 50 keer (ja, meer niet voor het moment, maar ik wil wel meer gaan doen).


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.