Dag lieve mensen!
Ik begin een beetje bang van mezelf te worden na vandaag. Jullie kennen vast wel het liedje 'I see fire' van Ed Sheeran. Ik heb deze al duizend keer geluisterd, het is echt mijn favo liedje. Nou ja, tot nu.
Nou is het zo dat wij op school voor theater een solo moeten maken en presenteren, met als thema de Tweede Wereldoorlog. Deze solo's zijn altijd erg gevoelig en mooi, maar ik had er nooit echt een traantje om gelaten. Maar op een gegeven moment kwam er een klasgenootje dat in haar solo het thema 'vuur' had verwerkt. Ze begon te praten over hoe ze de wereld verwoest zag worden. Natuurlijk was het erg mooi, maar niet heel bijzonder. Maar toen begon ze dus 'I see fire' te zingen. En om een of andere reden stroomden de tranen ineens over mijn wangen. Ik voelde me bang en verdrietig, echt afschuwelijk! En als ik mijn ogen dicht deed zag ik de vlammen mijn dierbaren verbranden.
Now, to get to the point. Mijn moeder zei dat ik vroeger ook vaak droomde dat er brand was en dat mijn vader en moeder dood gingen. En mijn hele leven was ik al huiverig voor vuur, geen idee waarom. Maar ik word echt bang van mezelf, hoe kan het dat een liedje dat ik al zo vaak heb gehoord mij ineens zo heftig en diep raakt? Hoe kan het dat ik zo bang ben voor vuur?
Mijn stiefvader is spiritueel en zei dat mensen soms oude herinneringen meedragen vanuit hun vorige leven. En dat dat soms weer tevoorschijn komt. Het zijn dingen die je moet verwerken. En mijn vriendin kwam met visioenen. Zou het misschien iets zijn dat nog gaat gebeuren, dat ik daar bang voor ben? Of... ben ik gewoon gek aan het worden? Heeft een van jullie een idee wat er aan de hand kan zijn? Ik ben zo bang dat ik weer die dromen krijg, kan iemand mij helpen?
Misschien vinden jullie dit overdreven of een zeiktopic. Sorry voor diegenen. Maar ik moet dit gewoon kwijt. Negeer dit alsjeblieft, mocht je het vervelend vinden, maar geef alsjeblieft geen haatreacties. Ik hoop dat er iemand is die dit ook heeft gehad of weet wat er aan de hand is!
Liefs,
Lieke
Ik wist niet waar dit topic moest staan, excuses als hij hier niet hoort!
Frey_ > Whittaker