• Ik zoek een co writer.ik weet nog niet waar het verhaal over gaat.tot nu toe zijn mijn verhalen fictie maar ik sta open voor uitdagingen.(doeg)

    Misschien moet je een beetje meer uitleg geven, welke genres/waarover je graag schrijft (specifiek) en hoe je schrijft ofzo?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik schrijf graag over twilight en over andere dingen die niet echt zijn zoals tovenaars maar ik schrijf nooit over harrie potter en ik ben ook niet van pkan dat te doen.ik schrijf romantishe verhalen en hier komt een stukje waaraan je kan zien hoe ik schrijf


    De deuren gaan open en het licht valt naar binnen.het brand aan mijn ogen.sta op schreeuwt hij.en onvrijwillig sta ik op.het lijkt alsof ik geen controle over mijn ligaan heb.ik wil opstaan en wegrennen maar zodra ik er aan denk val ik neer.hij kijkt naar me en lacht hij geniet vaan mijn pijn.maar ondanks al die dingen ben ik altijd van hem blijfen houden.

    Sorrie voor de spelfouten enzo

    Door de spelfouten en de slechte interpunctie haakte ik al snel af met de gedachte dat ik wel wou meeschrijven.

    Ik zou proberen je daarinte verbeteren.

    Veel succes in ieder geval!


    wat was dit ookalweer

    Thanks mr in mijn verhalen schrijf ik beter hoor maar hier vind ik het al goed als je het kan lezen.

    Als je schrijft zet je een hoofdletter na elke punt.
    Als iemand iets zegt doe je het zo ' '
    En misschien kun je aan je spelling werken.

    +Zoals gezegt zet er ook bij welke genres je schrijft.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 7:33 ]


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Je moet echt veel aan je taal verbeteren. Het is ook handig als je na een punt een spatie doet, want dat ziet er netter uit. En idd hoofdletters, zoals hierboven staat.
    Nu is het te rommelig om te kunnen lezen.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 7:41 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Kee thanks voor de tips . Ik zal er aan werken .

    samantha141 schreef:
    Thanks mr in mijn verhalen schrijf ik beter hoor maar hier vind ik het al goed als je het kan lezen.


    Mag ik vragen waarom je dan hier niet zo schrijft? Aangezien dit wel de eerste indruk is die we van je hebben, en wil je het liefste zo positief mogelijk hebben.


    wat was dit ookalweer

    samantha141 schreef:
    Ik zoek een co writer.ik weet nog niet waar het verhaal over gaat.tot nu toe zijn mijn verhalen fictie maar ik sta open voor uitdagingen.(doeg)


    Ik zoek een co-writer. Ik weet nog niet waar het verhaal over gaat. Tot nu toe zijn mijn verhalen fictie, maar ik sta open voor uitdagingen!

    samantha141 schreef op 2 juli 2014 - 13:52:
    Ik schrijf graag over twilight en over andere dingen die niet echt zijn zoals tovenaars maar ik schrijf nooit over harrie potter en ik ben ook niet van pkan dat te doen.ik schrijf romantishe verhalen en hier komt een stukje waaraan je kan zien hoe ik schrijf


    De deuren gaan open en het licht valt naar binnen.het brand aan mijn ogen.sta op schreeuwt hij.en onvrijwillig sta ik op.het lijkt alsof ik geen controle over mijn ligaan heb.ik wil opstaan en wegrennen maar zodra ik er aan denk val ik neer.hij kijkt naar me en lacht hij geniet vaan mijn pijn.maar ondanks al die dingen ben ik altijd van hem blijfen houden.


    Ik schrijf graag over Twilight en andere dingen zoals tovenaars. Liever niet over Harry Ptter en ik ben ook niet van plan dat te doen, aangezien ik daar nooit over schrijf.

    De deuren gaan open en het licht valt naar binnen. Het brand aan mijn ogen.
    'Sta op!' schreeuwt hij. Onvrijwillig sta ik op. Het lijkt alsof ik geen controle over mijn lichaam heb. Ik wil opstaan en wegrennen, maar zodra ik eraan denk, val ik neer. Hij kijkt me aan en lacht. Hij geniet van mijn pijn, maar ondanks al die dingen ben ik altijd van hem blijven houden.

    samantha141 schreef op 3 juli 2014 - 1:55:
    Thanks mr in mijn verhalen schrijf ik beter hoor maar hier vind ik het al goed als je het kan lezen.


    Dank je, maar in mijn verhalen schrijf ik beter hoor. Hier vind ik het al goed als je het kan lezen.

    samantha141 schreef op 3 juli 2014 - 13:32:
    Kee thanks voor de tips . Ik zal er aan werken .


    Oké, bedankt voor de tips. Ik zal eraan werken.


    Als je zo schreef, had ik je nog een kans gegeven, aangezien ik zelf ook al een tijdje opzoek ben naar een Co-writer. Dit geeft alleen geen goede eerste indruk. Zie het als een sollicitatie. Daar verschijn je toch ook niet in je pyjama omdat je geen zin had om je om te kleden? Dit is precies hetzelfde. Als de eerste indruk niet goed is, (dus als je niet ABN schrijft) dan kun je dit soort commentaar verwachten en denk ik niet dat je snel iemand zult vinden. Niet aanvallend bedoeld hoor, maar zo denk ik erover. Zelfs ik, kan met gewone Nederlandse lessen dit omzetten naar normale zinnen.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 13:44 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oke fijn om te weten

    Ik weet het niet hoor, misschien als je wat meer informatie geeft over het verhaal, want ik schrijf bepaalde genres, dus ja... :)


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    En ik wil graag een story met je schrijven ;) dan


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Ik haakte meteen af toen ik zag hoe je schreef (grammaticaal niet schrijfstijl). Je mag dan wel anders schrijven in eens story, je zoekt hier een co-writer dus je kan je topic beter een wat mooier uiterlijk geven.


    Not all those who wander are lost.

    Thangurel schreef:
    Ik haakte meteen af toen ik zag hoe je schreef (grammaticaal niet schrijfstijl). Je mag dan wel anders schrijven in eens story, je zoekt hier een co-writer dus je kan je topic beter een wat mooier uiterlijk geven.