• B A S T I L L E • F A N T O P I C

    The Pessimist


    The Crazy one


    The Serious one


    The Shy one
















    The Stormers:
    AnseI • Rani
    Soe • Sylvie
    Omnom • Julia
    Milbourne • Gabriëla
    Denys • Demi
    Hamartia • Fren
    Quill • Sophie
    Interstellar • Lizzie
    Trouvaille • Bianca
    Amphrobia • Floor
    Derek_Hale• Linde
    BoterBabbelaar• Kyle
    bookinity• Britt









    Naamsveranderingen doorgeven
    Wees aardig tegen elkaar en heb respect voor elkaar
    Laatste reactie opent nieuw topic, lijkt het eerlijkst zo, niet waar?

    [ bericht aangepast op 15 sep 2014 - 20:18 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Misschien moeten we het username rijtje weer eens aanpassen (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Slechts 4 mensen staan met de goeie username in de lijst x)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    BAMBAMBAM!


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    BAMBAMBAM!


    Bam...?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Omnom schreef:
    (...)

    Bam...?


    Boem?


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Boem?


    Poef :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Omnom schreef:
    (...)

    Poef :3


    Alsjeblieft, een poef


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Alsjeblieft, een poef



    N'ahw! Die is flauw :c


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Omnom schreef:
    (...)

    N'ahw! Die is flauw :c


    Niemand begrijpt mijn humor, behalve Joe en Louis beetje *gaat in een hoekje huilen*


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Niemand begrijpt mijn humor, behalve Joe en Louis beetje *gaat in een hoekje huilen*


    Ik begrijp 'm wel hoor. Alleen is ie nogal flauw (cat) ;p


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Omnom schreef:
    (...)

    Ik begrijp 'm wel hoor. Alleen is ie nogal flauw (cat) ;p


    Maar... maar... ;(


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Maar... maar... ;(


    ;p


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Omnom schreef:
    Slechts 4 mensen staan met de goeie username in de lijst x)


    Er staat toch duidelijk in de beginpost dat je je naamsverandering moet melden. Ik ga ook niet elke keer zelf uitzoeken of dat iemand een andere naam heeft.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    AnseI schreef:
    (...)

    Er staat toch duidelijk in de beginpost dat je je naamsverandering moet melden. Ik ga ook niet elke keer zelf uitzoeken of dat iemand een andere naam heeft.


    Eens :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Omnom schreef:
    (...)

    Eens :3


    Gaan we het toch doen?


    '' Type Sangster if you can see this. "