Soe schreef:
(...)
Ik raak vandaag zo geïrriteerd van alles en iedereen en dat is hun eigen schuld.
1. In mijn interview story staat dat ik een stop zet op de wachtlijst, er zijn gewoon te veel mensen. Het staat er duidelijk in het rood en in het vet, wat doen mensen? Mij nog komen spammen dat ze op de lijst willen. Leer lezen aub!
2. In The Nightclub werden Awards georganiseerd, iedereen heel positief en enthousiast, dus samen met iemand anders heb ik dat helemaal georganiseerd. Nu zit ik bijna twee weken te wachten tot mensen inleveren en nu komen ze zeggen 'Ja, ik ga toch niet meedoen.' en zo van die dingen. Alle moeite voor niks?
Bij dat eerste; ik snap dat ze er heen graag op willen, het is namelijk ontzettend leuk. Maar je moet er niet over door gaan zeuren en gewoon wachten tot het weer open gaat, als dat het gaat.
Bij het tweede. Dat is echt gewoon heel cru. Denk na voordat je er aan mee doet en het is ook erg gemeen tegenover jullie die het georganiseerd hebben dat niemand er meer tijd in wil steken.
Ik snap waarom je geïrriteerd bent. Dit zou mij ook enorm hebben geïrriteerd.
"I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]