• De titel zegt het al, hoe snel raakt dit topic helemaal vol. Dus vertel je levensverhaal, praat over je idool, stuur foto's van eten. Alles mag!

    Wij supercoole spammers hebben natuurlijk een mascotte, namelijk. De opperkoe!
    Respecteer haar TEN ALLE TIJDE.



    Het eerste topic zat vol in 1 dag, 15 uur en 44 minuten.
    Het tweede topic in 1 uur en 23 minuten.
    Het derde topic zat vol in 5 uur en 19 minuten.
    Het vierde topic zat vol in 4 uur en 41 minuten.
    Lukt het nu sneller?

    ONZE SPAMMERS:
    Amarela - Demi
    Tenace - Tamara
    Maka - Eva
    Foreverx - Jente
    Redrosex - Roos
    Nadine23x - Nadine
    Floreale - Loeka
    SmeerKeessie - Suus
    Erchomai - Sanne
    JamesPotter - Femke
    Avena - Kyle >> haat alle kaas behalve oude en pitjeskaas
    Assassin - Nikki
    JemCarstairs - Lonneke
    Athanatos - Nancy

    Regels:
    - Niet meer dan 3 dingen achter elkaar zeggen. << Behalve Kyle :Y)
    - Niemand heeft behoefte aan haat. << Behalve Kyle :Y)
    - De laatste reactie opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven.
    - Iedereen is een trotse spammer. << Behalve Kyle :Y)
    - Kaas word door iedereen gewaardeerd. << Behalve door Kyle :Y)
    - Have fun! << Behalve Kyle :Y)

    || 1 || 2 || 3 || 4 ||


    Volgende topic is voor Sanne, onze goede vriendin!

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 1:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    Mijn kat zat op mijn schoot, toen Nederland moest spelen. Toen ze scoorden ging iedereen juichen en schrok ze zo erg dat ze hard wegrende, maar wel met haar nagels hard in mijn benen. ;c Ik heb echt een diepe snee.


    Autch :c


    That is a perfect copy of reality.

    Athanatos schreef:
    (...)
    I know! De winnaar moet tegen NL!! (Maakt niet uit wie wint :P)

    Hahaha. I know. Ik ben benieuwd c:


    That is a perfect copy of reality.

    Assassin schreef:
    Mijn kat zat op mijn schoot, toen Nederland moest spelen. Toen ze scoorden ging iedereen juichen en schrok ze zo erg dat ze hard wegrende, maar wel met haar nagels hard in mijn benen. ;c Ik heb echt een diepe snee.


    Awhhh :(
    Volgende x een kussen op je schoot leggen en dan je kat erop :p
    Veel sterkte ermee in ieder geval ;)


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Lekkuur, dan...
    Wie gaat winnen?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Amarela schreef:
    (...)
    Hahaha. I know. Ik ben benieuwd c:
    XD


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Assassin schreef:
    (...)

    Hopelijk niet van Grieken, er zitten niet bepaald Griekse goden tussen. (cat)


    Hahahahah, idk hoe die eruit zien X'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    (...)

    Hahahahah, idk hoe die eruit zien X'D
    LOL


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Amarela schreef:
    Is het raar dat ik geen suikerspinnen lus? ;o


    Ik moet er maar net trek in hebben. Ik vind suikerspinnen die een tijdje in een zak hebben gezeten veel lekkerder dan verse, omdat ze dan in een prop zitten hahah. Maar na vier dagen in een suikerspinkraam te hebben gestaan heb je er wel trek in hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    (...)

    Hahahahah, idk hoe die eruit zien X'D


    Ze hebben allemaal grote neuzen of kalende kruinen.


    Your make-up is terrible

    Avena schreef:
    (...)

    Hahahahah, idk hoe die eruit zien X'D




    LOL xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik hoop dat G wint :P


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ze hebben allemaal grote neuzen of kalende kruinen.


    Of snorren, Ew. Op Google is zo'n prachtige close-up van zo'n Griek die er werkelijk prachtig uit ziet, not. :'D


    That is a perfect copy of reality.

    Amarela schreef:
    (...)

    Of snorren, Ew. Op Google is zo'n prachtige close-up van zo'n Griek die er werkelijk prachtig uit ziet, not. :'D
    Whahahaha


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Monkeys hihi xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Avena schreef:
    (...)

    Ik moet er maar net trek in hebben. Ik vind suikerspinnen die een tijdje in een zak hebben gezeten veel lekkerder dan verse, omdat ze dan in een prop zitten hahah. Maar na vier dagen in een suikerspinkraam te hebben gestaan heb je er wel trek in hahah


    Snap ik hahaa.


    That is a perfect copy of reality.