• De titel zegt het al, hoe snel raakt dit topic helemaal vol. Dus vertel je levensverhaal, praat over je idool, stuur foto's van eten. Alles mag!

    Wij supercoole spammers hebben natuurlijk een mascotte, namelijk. De opperkoe!
    Respecteer haar TEN ALLE TIJDE.



    Het eerste topic zat vol in 1 dag, 15 uur en 44 minuten.
    Het tweede topic in 1 uur en 23 minuten.
    Het derde topic zat vol in 5 uur en 19 minuten.
    Het vierde topic zat vol in 4 uur en 41 minuten.
    Lukt het nu sneller?

    ONZE SPAMMERS:
    Amarela - Demi
    Tenace - Tamara
    Maka - Eva
    Foreverx - Jente
    Redrosex - Roos
    Nadine23x - Nadine
    Floreale - Loeka
    SmeerKeessie - Suus
    Erchomai - Sanne
    JamesPotter - Femke
    Avena - Kyle >> haat alle kaas behalve oude en pitjeskaas
    Assassin - Nikki
    JemCarstairs - Lonneke
    Athanatos - Nancy

    Regels:
    - Niet meer dan 3 dingen achter elkaar zeggen. << Behalve Kyle :Y)
    - Niemand heeft behoefte aan haat. << Behalve Kyle :Y)
    - De laatste reactie opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven.
    - Iedereen is een trotse spammer. << Behalve Kyle :Y)
    - Kaas word door iedereen gewaardeerd. << Behalve door Kyle :Y)
    - Have fun! << Behalve Kyle :Y)

    || 1 || 2 || 3 || 4 ||


    Volgende topic is voor Sanne, onze goede vriendin!

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 1:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    (...)
    Gewoon langs x'D Wauw, dat je me nooit bent opgevallen toen is wel lol eigenlijk hahah


    Nah, we gingen altijd donderdagmiddag rond 1 uur, denk dat je op school zat rond die tijd, ghehe.


    Your make-up is terrible

    Athanatos schreef:
    Wat ga je maken, SMEERKEESSIE?


    JemCarstairs schreef:
    Ze moeten iets uitvinden waardoor je dit soort dingen uit je laptop zou kunnen trekken! Of dat je als je aan je scherm likt je het proeft!


    Dat dus xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nah, we gingen altijd donderdagmiddag rond 1 uur, denk dat je op school zat rond die tijd, ghehe.


    Hahah denk het wel. Clusius-kennende xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    WOOOOW, gaaaaaaaaaaaaaf!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Mijn muggenbulten kietelen
    Ik wil dat ook!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik weet het, ik weet het xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    1-1 voor Costa Rica - Griekenland en er zijn al zes gele kaarten uitgedeeld aan Costa Rica en eentje daarvan is omgewisseld voor rood :')

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 23:55 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Amarela schreef:
    1-1 voor Costa Rica - Griekenland en er zijn al zes gele kaarten uitgedeeld aan Costa Rica en eentje daarvan is omgewisseld voor rood :')

    I know! De winnaar moet tegen NL!! (Maakt niet uit wie wint :P)


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ohmygod, deze voetbalwedstrijd o.o


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Oeh Griekenland! Ik ben voor Griekenland ik hou van Grieks!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SmeerKeessie schreef:
    Ohmygod, deze voetbalwedstrijd o.o
    XD


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Mijn kat zat op mijn schoot, toen Nederland moest spelen. Toen ze scoorden ging iedereen juichen en schrok ze zo erg dat ze hard wegrende, maar wel met haar nagels hard in mijn benen. ;c Ik heb echt een diepe snee.


    Your make-up is terrible

    Avena schreef:
    Oeh Griekenland! Ik ben voor Griekenland ik hou van Grieks!


    Tzatziki, nomnomnom


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Is het raar dat ik geen suikerspinnen lus? ;o


    That is a perfect copy of reality.

    Avena schreef:
    Oeh Griekenland! Ik ben voor Griekenland ik hou van Grieks!


    Hopelijk niet van Grieken, er zitten niet bepaald Griekse goden tussen. (cat)


    Your make-up is terrible