• De titel zegt het al, hoe snel raakt dit topic helemaal vol. Dus vertel je levensverhaal, praat over je idool, stuur foto's van eten. Alles mag!

    Wij supercoole spammers hebben natuurlijk een mascotte, namelijk. De opperkoe!
    Respecteer haar TEN ALLE TIJDE.



    Het eerste topic zat vol in 1 dag, 15 uur en 44 minuten.
    Het tweede topic in 1 uur en 23 minuten.
    Het derde topic zat vol in 5 uur en 19 minuten.
    Het vierde topic zat vol in 4 uur en 41 minuten.
    Lukt het nu sneller?

    ONZE SPAMMERS:
    Amarela - Demi
    Tenace - Tamara
    Maka - Eva
    Foreverx - Jente
    Redrosex - Roos
    Nadine23x - Nadine
    Floreale - Loeka
    SmeerKeessie - Suus
    Erchomai - Sanne
    JamesPotter - Femke
    Avena - Kyle >> haat alle kaas behalve oude en pitjeskaas
    Assassin - Nikki
    JemCarstairs - Lonneke
    Athanatos - Nancy

    Regels:
    - Niet meer dan 3 dingen achter elkaar zeggen. << Behalve Kyle :Y)
    - Niemand heeft behoefte aan haat. << Behalve Kyle :Y)
    - De laatste reactie opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven.
    - Iedereen is een trotse spammer. << Behalve Kyle :Y)
    - Kaas word door iedereen gewaardeerd. << Behalve door Kyle :Y)
    - Have fun! << Behalve Kyle :Y)

    || 1 || 2 || 3 || 4 ||


    Volgende topic is voor Sanne, onze goede vriendin!

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 1:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    Nope, zelfs niet voor 4k. Ik wil hem niet lager doen, want dan gaat iemand hem straks exalten of zo.


    Snap ik. Niemand van Q die hem wilt?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    (...)

    Snap ik. Niemand van Q die hem wilt?


    Nope, iedereens lair zit vol, hahaha.

    Oh, ik was vandaag bij mijn broer en hij heeft twee leuke honden! In september komt er eentje bij ons logeren, zo leuk. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nope, iedereens lair zit vol, hahaha.

    Oh, ik was vandaag bij mijn broer en hij heeft twee leuke honden! In september komt er eentje bij ons logeren, zo leuk. 8D


    Oeeehhh, leuk. Welk ras?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    (...)

    Oeeehhh, leuk. Welk ras?


    Een border collie en een vuilnisbakkie, haha. Maar die is wel erg mooi! Die hebben ze gered uit Roemenië of zo.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Een border collie en een vuilnisbakkie, haha. Maar die is wel erg mooi! Die hebben ze gered uit Roemenië of zo.



    Wat een poepieeees ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jaaa, Pride, ie border collie, is nog heel jong en super hyper, hahaha. Die springt altijd het hele huis door als we er zijn.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Jaaa, Pride, ie border collie, is nog heel jong en super hyper, hahaha. Die springt altijd het hele huis door als we er zijn.


    Leren ze nooit af, dat is het ras :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cuteeeee dogss ^^


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Avena schreef:
    (...)

    Leren ze nooit af, dat is het ras :3


    Juaa, hahaha. Ze hebben nu zo'n stepje gekocht waar ze naast kan rennen voor haar energie. Helaas zorgt het er ook voor dat ze te mager is omdat ze veel te actief is.


    Your make-up is terrible

    Extra voeding ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Krijgt ze allemaal af en ze proberen extra spieren op te bouwen. Maar ze heeft ook nog een een nare buikgriep of zoiets gehad en 1 op de 10 collies was allergisch voor de medicijnen die ervoor waren, waardoor er weer een heel drama was en alles erger werd. Gelukkig is alles nu veel beter. :Y)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Krijgt ze allemaal af en ze proberen extra spieren op te bouwen. Maar ze heeft ook nog een een nare buikgriep of zoiets gehad en 1 op de 10 collies was allergisch voor de medicijnen die ervoor waren, waardoor er weer een heel drama was en alles erger werd. Gelukkig is alles nu veel beter. :Y)

    Achgossieeeee D: gelukkig gaat het beter


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jaaa. ;3 Die witte, Asta, is gelukkig rustiger en iets ouder, die komt bij ons logeren. :Y) Dan mag ze in mijn bed slapen, al zegt mijn broer dat ik het niet moet doen omdat ze zo harig is en mijn hele bed onder komt te zitten. (cat)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Jaaa. ;3 Die witte, Asta, is gelukkig rustiger en iets ouder, die komt bij ons logeren. :Y) Dan mag ze in mijn bed slapen, al zegt mijn broer dat ik het niet moet doen omdat ze zo harig is en mijn hele bed onder komt te zitten. (cat)


    Hahah, wees gewaarschuwd, je broer is verstandig om dat te zeggen :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wel ja, ik verhaar ook veel, hahaha. En mijn kat die er vaak zit ook, alles is al harig!


    Your make-up is terrible