• Ja ik heb wat hulp nodig bij deze stelling!=3 Ik heb wat argumenten nodig (voor en tegen).

    Ik mag voor en tegen zijn maar de opstelling is zo:

    Tegen:

    Anekdote
    2 tegen
    1 voor
    ontkrachting
    Conclusie

    Voor:

    Anekdote
    2 voor
    1 tegen
    ontkrachting
    Conclusie

    Ik moet ongeveer een A4 volschrijven, maar again: google fails me.
    Gelukkig heeft quizlet daar geen handje aan.c=


    You were born original, don't die as a copy.

    Deze uitkering was origineel bedoelt voor vrouwen met kinderen die geen werk hadden. Tegenwoordig wordt er teveel misbruik van gemaakt.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Het motiveert mensen meer om een baan te gaan zoeken als ze geen geld meer krijgen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Oh, ja, tuurlijk man, schaf het af. Komt goed hoor, al die mensen zonder baan (bijv. omdat ze arbeidsongeschikt zijn) die nu allemaal op straat moeten leven. =P

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 21:53 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Oh, ja, tuurlijk man, schaf het af. Komt goed hoor, al die mensen zonder baan (bijv. omdat ze arbeidsongeschikt zijn) die nu allemaal op straat moeten leven. =P

    Die krijgen toch geen bijstand?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Val schreef:
    (...)
    Die krijgen toch geen bijstand?

    Oh, ook goed, ik weet niet wie wat krijgt (misschien maar iets beter opletten bij economie? Haha), maar zegmaar mensen die van de bijstand leven moeten dan plots zonder geld leven?

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 22:04 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Oh, ook goed, ik weet niet wie wat krijgt (misschien maar iets beter opletten bij economie? Haha), maar zegmaar mensen die van de bijstand leven moeten dan plots zonder geld leven?


    Het is een stelling, daar hoef je echt niet zo fel op te reageren. Waarschijnlijk heeft dit meisje (?) helemaal niet de mening dat het afgeschaft moet worden, come on.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    (...)

    Het is een stelling, daar hoef je echt niet zo fel op te reageren. Waarschijnlijk heeft dit meisje (?) helemaal niet de mening dat het afgeschaft moet worden, come on.

    Huh? Ik bedoelde het helemaal niet fel. Sorry als het zo over kwam, dat was echt niet mijn bedoeling. Sorry!

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 22:12 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Calm your tits people, ik ben niet beledigd bij iemands mening en ik ben het zelf inderdaad niet met de stelling eens.=) Het is gewoon een school dingetje.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Haha, nog een keer sorry als het er een beetje lullig uitkwam. Nog een argument tegen: dan wordt het verschil tussen rijke en arme mensen nog groter.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik wilde dezelfde tegenargumenten opnoemen, maar bij 'voor' kan je misschien vermelden dat het op die manier de staat een heleboel kosten spaart, wat kan leiden tot eventuele belastingvermindering of meer budget voor andere doeleinden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.