Naam:
Scott Berkham
(eventuele) Bijnaam:
Scottie
Leeftijd:
17
Uiterlijk(met foto):
-
Haarkleur;
Bruin
-
Oogkleur;
Donkergroen
-
Lengte;
1.72 lang
-
Bouw;
Scott is best slank gebouwd en heeft ook geen spieren. Dit komt ook omdat hij niets aan echte sport doet. Hij rent een aantal keer in de week, maar meer doet hij niet. Hij houd graag zijn gewicht op peil, maar wil niet gespierd worden. Hij vind het aantrekkelijk bij andere mannen, maar zelf wil hij het gewoon niet.
-
Kledingstijl;
Scott heeft een rijke kledingkeuze en draagt iedere dag weer wat anders. Van felle tot duistere donkere kleuren, van kort naar lang en van strak naar los. De ene keer draagt hij een losse tanktop me een korte broek. De andere keer draagt hij een skinnyjeans met daarboven een strak v-hals truitje. Het verschilt bij hem dus duidelijk per dag.
Innerlijk:
-
Stil;
Scott is een stille jongen die zich niet echt met andere bemoeid, alleen wanneer hij het echt nodig vindt of erbij betrokken wordt. Hij zal andere ook niet met zijn problemen opzadelen. Hij houd deze voor zich.
-
Hulpvaardig;
Scott helpt mensen graag en zal ze ook niet aan hun lot overlaten. Ondanks dat hij zich niet met andere bemoeid, helpt hij ze wel. Zelf zal hij ook wel om hulp vragen wanneer hij deze nodig heeft.
-
Vriendelijk;
Scott is vriendelijk naar mensen die hij mag. Hij staat klaar voor zijn vrienden en gaat voor hen door het vuur. Hij zal veel voor zijn vrienden doen, maar hij verwacht wel wat terug. Hij zal nooit iets voor niets doen, altijd moet er wel iets tegenover staan.
-
Afwezig;
De momenten dat Scott zijn rust kan pakken, pakt hij deze. Hij sluit zichzelf helemaal af van de buitenwereld en pakt er een boek bij, hij kan deze, als hij niet gestoord wordt, binnen twee uur uitlezen als hij wil.
-
Bijdehand;
Scott is redelijk bijdehand en kan verkeerde opmerkingen maken op verkeerde momenten, of een geheel verkeerd onderwerp aankaarten. Hij krijgt hier soms wel ruzies door maar probeert ze dan wel op te lossen.
-
Vlotte babbelaar;
Hoewel Scott de eigenschap stil heeft kan hij toch wel een vlotte babbelaar zijn. Hij is niet echt verlegen en praat graag met iedereen. Soms komen de meest ongeloofwaardige verhalen uit zijn mond, terwijl het vaak wel waargebeurd is. Hij vertelt ze gewoon zo ongeloofwaardig.
Extra:
-
Probleem;
Hoewel je het niet snel aan Scott zult merken, is er duidelijk een probleem aanwezig; Hij is verslaafd aan drank. In zijn zak draagt hij altijd wel een
metalen drankflesje gevuld met een sterke drank dat hij verstopt heeft. Ondanks dat hij veel drink wordt hij er niet snel dronken van, dit komt omdat zijn lichaam de drank in gewend. Hij moet wel veel gaan drinken om écht dronken te raken. Aangeschoten zal wel eens voorkomen, dan is hij een erge flapuit en erg aanhankelijk. Erg tegenovergesteld van wat zijn karakter eigenlijk is.
-
Geaardheid;
Scott is homoseksueel en is hier ook gewoon open voor. Hij is al vanaf zijn 14e uit de kast en denkt maar zo; Respecteer jij mijn keuze niet, dan moet ik jou niet in mijn buurt.
-
Afkomst;
Scott komt uit, hoe kan het ook anders met zo'n naam, Schotland. Zijn vader is Iers en zijn moeder Schots. Scott kan van beiden wat.
Nog niet helemaal tevreden, maar zoiets heb ik nu. Ik zal het bijvullen als ik wat weet, mijn excuus
[ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 10:39 ]
Ich liebe dich 27.12.23