• Belangrijk: covers die hier gemaakt worden zijn alleen voor persoonlijk gebruik


    Info die ik nodig heb:
    * Titel:
    * Korte Samenvatting:
    * Gewenste plaatjes (Verplicht, want er kruipt er meer werk in het zoeken):
    * Kleur (Duister, Fleurig,...):
    * Horizontaal of Verticaal:
    * Bijzondere exta's:

    Ik heb enkele voorbeelden van covers, als je een cover wilt in die richting, vermeld dat gewoon bij bijzondere extra's.
    Sorry dat al mijn voorbeelden omtrent Supernatural en The Vampire Diaries zijn maar ik ben daar een ongelooflijke fan van.


    Voorbeelden:

    Filmeditie:

    The Supernatural Diaries (een eigen bedachte creatie)



    Eclipse in de vorm van The Vampire Diaries



    Scenes in elkaar gestoken
    Klik

    Horizontale Covers
    Klik

    Boekcovers:
    De Vleugels van een profeet.
    Klik

    Een voorbeeld cover.
    Klik
    Klik


    Werkwijze
    * Ik geef geen datums wanneer hij af zou zijn. Alles hangt er vanaf hoeveel tijd en inspiratie ik heb. Je ziet jouw Cover hierop verschijnen dus neem alvast een Abo.
    * Ik werk ook met wachtlijsten.
    Covers die afgewerkt zijn.
    Jovantos - Wherever you are

    Wachtlijst:
    * Rejects
    * Conquering
    * CrushOnLuke
    *
    *

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 17:00 ]


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Rejects schreef:
    * Titel: I'll Never Forget You || Luke Hemmings
    * Korte Samenvatting: Wat als een dierbare een ongeneesbare ziekte heeft? Een ziekte waardoor diegene alles langzaamaan zal vergeten? Er komt altijd een dag waarop diegene jou vergeet...

    Wanneer Nova eindelijk wordt ontslagen uit het ziekenhuis na een operatie, ontmoet ze een jongen. Ze raken aan de praten en kweken gevoelens voor elkaar. Het is heel gezellig samen, totdat Nova ontdekt dat de jongen er niet is voor de ziektes van een ander, maar voor zijn eigen.
    * Gewenste plaatjes (Verplicht, want er kruipt er meer werk in het zoeken):

    Deze hoeft niet perse:


    * Kleur (Duister, Fleurig,...): Duister, maar niet met allerlei overlay effecten
    * Horizontaal of Verticaal: Verticaal.
    * Bijzondere exta's:

    Die van Jovantos is toch verticaal of ben ik nou gek?


    Jup


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Bedoel je dat ik gek ben? Oke, dan wil ik dus verticaal.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Rejects schreef:
    Bedoel je dat ik gek ben? Oke, dan wil ik dus verticaal.


    Neenee Ik bedoel niet dat je gek bent :p
    Maar ik bedoelde dat het verticaal was :D


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Ehm..lol viel me ook niet op, vergeet achtig i know nu al, maar ik vroeg om horizontaal...but okay...


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jovantos schreef:
    Ehm..lol viel me ook niet op, vergeet achtig i know nu al, maar ik vroeg om horizontaal...but okay...


    Horizontaal zou hij niet mooi geweest zijn


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Titel: Rialto Beach

    Korte Samenvatting: Rialto Beach is een strand wat ten zuiden ligt van La Push. Het dichtstbijzijnde plaatsje is overigens Forks. Deze zomer gaat Anika met haar familie naar Rialto Beach toe. Het zou niet haar eerste keuze zijn geweest maar omdat haar vader een ex-surfer is en haar moeder de zee en schelpen erg leuk vind, heeft ze weinig in te brengen. Eenmaal in Rialto Beach valt meteen op hoe erg de rivaliteit is tussen de bewoners van Forks en de bewoners van La Push. De ouders van Anika lijken dit niet door te hebben, maar Anika weet wel beter. Ze probeert zich er niet mee te bemoeien en net zoals haar ouders te genieten van de natuurrijke omgeving. Maar ze zodra ze in contact komt met de Quileute indianen, lijkt ze verstrikt te zijn geraakt in een wereld vol gevaar, mythes en hevige emoties.

    Gewenste plaatjes (Verplicht, want er kruipt er meer werk in het zoeken):

    Ik wil een plaatje van een strand. Deze graag.

    En een plaatje van een wolf: Deze graag.

    Kleur (Duister, Fleurig,...) : Normaal. Niet al te felle kleuren.

    Horizontaal of Verticaal: verticaal.

    Bijzondere exta's: Zou je de titel sierlijk kunnen doen maar nog wel goed en duidelijk leesbaar? En zou je de titel in het wit willen doen met zwart omlijnd zoals bij dit plaatje bijvoorbeeld. Als dat niet lukt, heb ik hem graag zónder titel.

    * Titel: She looks so perfect || Luke Hemmings
    * Korte Samenvatting: Sunset is een onzeker meisje. Ze wordt gepest en doet er niets tegen. Ze ontwikkeld anorexia, maar niemand uit haar schoolklas heeft dit door. Behalve één jongen, waar ze bevriend mee raakt. Maar zodra hij haar probeert te helpen duwt ze hem van zich af. Ze heeft geen hulp nodig, denkt ze zelf. Ze wil alleen maar dun worden.
    * Gewenste plaatjes (Verplicht, want er kruipt er meer werk in het zoeken):


    Kan deze?


    Anders deze


    * Kleur (Duister, Fleurig,...):Bij het meisje een beetje donker, bij de jongen lichter. Overlopend, als het kan.
    * Horizontaal of Verticaal: Horizontaal
    * Bijzondere exta's: -

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 11:02 ]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep