• Hello people! (:

    Ik vind dat er niet zo heel veel meetings gepland staan, dus ik dacht, ik organiseer er eentje. ^^

    Waar? In Utrecht, want dat is lekker centraal.
    Wanneer? Zaterdag 12 juli.
    Wat gaan we doen? Lasergamen & chillen in het park met wat leuke spellen ofzo. (:
    Om 12:00 meeten we bij de Starbucks op Utrecht Centraal. Om 14:10 zullen we gaan lasergamen.


    Zeker:
    OakenshieId • Natas • 24 • Schiphol, Amsterdam Zuid, Amsterdam Bijlmer ArenA.
    Kilicious • Lisa • 22
    Arqueiro • Belle • 16 • Zeist
    Mako • Alicia • 19 • Hoorn Kersenboogerd, Hoorn, Amsterdam Sloterdijk, Amsterdam Centraal, Amsterdam Amstel.
    xLenox • Lenox • 16 • Den Bosch
    Udinov • Lieke • 15 • Amersfoort
    Tenace • Tamara • 13 • Amersfoort
    HopeNow • Meike • 13 • Amersfoort

    Misschien:
    Confiance • 14
    Emrys • Tara • 16
    Yayde • Marijke • 19
    Ragnar • Colibre • 21
    ChetUbetcha • Lilyan • 15
    Curuxa • Chris • 13
    ThinkLove • Amber • 12

    De kosten van het lasergamen zijn als volgt:
    10 euro voor één ronde (een ronde duurt 20 minuten)
    17 euro voor twee rondes (zit een kwartier pauze tussen)


    Ik heb nu gereserveerd voor de elf mensen die zich aangemeld hebben. Meer mensen zouden kunnen, mits er plek is. Je kunt je dan zelf aanmelden door even te bellen naar 030 272 34 14. We hebben gereserveerd om 14:10, voor twee rondjes. Ik heb gereserveerd onder de naam de Vries. (:

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 17:28 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Arqueiro schreef:
    Mijn trein komt om 1 over 12 op Utrecht aan.
    Alleen heeft 9292ov het over snelbus opv trein, whut... Nahja, ik zie op het station wel hoe ik in Utrecht kom :')


    Als je met een snelbus moet dan rijden er geen treinen, dat ligt niet aan die app wat Mako zegt, want 9292 werkt gewoon goed.

    En ik heb trouwens net geprobeerd vrij te vragen om misschien nog te kunnen komen (ik kreeg rapportgeld, lol) maar dat kon niet ): Dus ik kan echt niet..

    Ik kan ook niet, dus ik mag ook van de lijst af. (:


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik had ook nog even op ns gekeken en daar stond dat er werk aan het spoor was.
    Dus ik zie wel waar de snelbus vertrekt en waar die aankomt, maar vermoedelijk moet ik nog even lopen naar de stationshal :')


    Stenenlikker

    Leda schreef:
    (...)

    Als je met een snelbus moet dan rijden er geen treinen, dat ligt niet aan die app wat Mako zegt, want 9292 werkt gewoon goed.

    En ik heb trouwens net geprobeerd vrij te vragen om misschien nog te kunnen komen (ik kreeg rapportgeld, lol) maar dat kon niet ): Dus ik kan echt niet..


    NS is actueler dan 9292 en dan kun je ook je reis makkelijker om plannen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Beste lieve mensen ik voel me heel schuldig.. het zit namelijk zo:

    Vanaf afgelopen zaterdag heb ik al heel erg last bij het ademhalen en moest ik de heletijd hoesten. Ik dacht dat het misschien een kleine verkoudheid was en dat het wel snel weer over zou gaan. Zondag bleef dit gevoel aanhouden, wat natuurlijk normaal is bij een verkoudheid.
    Maandag werd het eigenlijk alleen maar erger en kreeg ik ook verhoging en mijn maag begon bij het eten ook tegen te stribbelen.
    Vanaf dinsdag heb ik al de heletijd 40° koorts en ik kon erg lastig adem halen, een reden voor mijn moeder om paniekerig te doen. Ik ben Donderdag naar de huisarts gegaan die mij vertelde dat ik een onderzoekje moest ondergaan in het ziekenhuis (ik moest naar het ziekenhuis omdat een diabeet erg snel ontregeld kan raken door koorts, waardoor mijn lichaam zichzelf kon gaan vergiftigen). Nadat in het Ziekenhuis te zijn geweest constateerde ze dat ik een fikse longontsteking heb waardoor ik antibioticum moet nemen nu en ook met het advies zo veel mogelijk binnen te blijven, ook natuurlijk omdat ik erge koort heb. Als de koorts weg zou zijn kon ik misschien nog wel naar buiten toe maar nu is het dus Vrijdag en ik lig hier nu op bed met eindelijk een keer mijn laptop geopend zwaar verdrietig vertelend dat ik niet mee kan met jullie..

    Ik baal echt verschrikkelijk D:
    Ik voel me gewoon zo klote omdat ik jullie nu ook in de steek laat.. Het spijt me erg (huil)

    Ik hoop dat jullie het een beetje kunnen begrijpen. D:

    xoxo Lenox


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    xLenox schreef:
    Beste lieve mensen ik voel me heel schuldig.. het zit namelijk zo:

    Vanaf afgelopen zaterdag heb ik al heel erg last bij het ademhalen en moest ik de heletijd hoesten. Ik dacht dat het misschien een kleine verkoudheid was en dat het wel snel weer over zou gaan. Zondag bleef dit gevoel aanhouden, wat natuurlijk normaal is bij een verkoudheid.
    Maandag werd het eigenlijk alleen maar erger en kreeg ik ook verhoging en mijn maag begon bij het eten ook tegen te stribbelen.
    Vanaf dinsdag heb ik al de heletijd 40° koorts en ik kon erg lastig adem halen, een reden voor mijn moeder om paniekerig te doen. Ik ben Donderdag naar de huisarts gegaan die mij vertelde dat ik een onderzoekje moest ondergaan in het ziekenhuis (ik moest naar het ziekenhuis omdat een diabeet erg snel ontregeld kan raken door koorts, waardoor mijn lichaam zichzelf kon gaan vergiftigen). Nadat in het Ziekenhuis te zijn geweest constateerde ze dat ik een fikse longontsteking heb waardoor ik antibioticum moet nemen nu en ook met het advies zo veel mogelijk binnen te blijven, ook natuurlijk omdat ik erge koort heb. Als de koorts weg zou zijn kon ik misschien nog wel naar buiten toe maar nu is het dus Vrijdag en ik lig hier nu op bed met eindelijk een keer mijn laptop geopend zwaar verdrietig vertelend dat ik niet mee kan met jullie..

    Ik baal echt verschrikkelijk D:
    Ik voel me gewoon zo klote omdat ik jullie nu ook in de steek laat.. Het spijt me erg (huil)

    Ik hoop dat jullie het een beetje kunnen begrijpen. D:

    xoxo Lenox


    Ah, dat is echt super naar D; Hopelijk voel je je snel weer beter. Toen ik longontsteking had, kon ik na een week wel weer naar buiten en zo Beter ook, want toen was het ook zomer. Je laat ons echt niet in de steek, hoor. Dit had je zelf natuurlijk ook liever niet gewild.
    Nogmaals beterschap!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Meh, wat vervelend zeg! D:
    Heel veel beterschap!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vervelend :c
    Beterschap! (:


    wat was dit ookalweer

    Rejects schreef:
    Hoogstwaarschijnlijk kom ik! Ik doe alsof ik met mijn vriendinnen ga shoppen, wat ik erna ook ga doen. Mijn ene vriendin gaat zeker mee en de andere wil alleen mee als er 5sos fans zijn ^^ Is het erg dat ik ze meeneem? :3


    Duss zijn jullie er morgen bij? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dankjulliewel!! @Oakenshield,Tenace en Mako


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Bedankt voor de gezelligheid jongens, misschien tot de volgende keer :3

    Jaa het was gezellig. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het was echt leuk!!!


    wat was dit ookalweer

    Indeed, het was erg leuk ^^
    Echt, ik stapte op mn fiets om naar huis te gaan, na mn bus, begon het te regenen xD


    Stenenlikker