• Hello people! (:

Ik vind dat er niet zo heel veel meetings gepland staan, dus ik dacht, ik organiseer er eentje. ^^

Waar? In Utrecht, want dat is lekker centraal.
    Wanneer? Zaterdag 12 juli.
    Wat gaan we doen? Lasergamen & chillen in het park met wat leuke spellen ofzo. (:
    Om 12:00 meeten we bij de Starbucks op Utrecht Centraal. Om 14:10 zullen we gaan lasergamen.

Zeker:
    OakenshieId • Natas • 24 • Schiphol, Amsterdam Zuid, Amsterdam Bijlmer ArenA.
    Kilicious • Lisa • 22
    Arqueiro • Belle • 16 • Zeist
    Mako • Alicia • 19 • Hoorn Kersenboogerd, Hoorn, Amsterdam Sloterdijk, Amsterdam Centraal, Amsterdam Amstel.
    xLenox • Lenox • 16 • Den Bosch
    Udinov • Lieke • 15 • Amersfoort
    Tenace• Tamara • 13 • Amersfoort
    HopeNow • Meike • 13 • Amersfoort

Misschien:
    Confiance • 14
    Emrys • Tara • 16
    Yayde • Marijke • 19
    Ragnar • Colibre • 21
    ChetUbetcha • Lilyan • 15
    Curuxa • Chris • 13
    ThinkLove• Amber • 12

De kosten van het lasergamen zijn als volgt:
    10 euro voor één ronde (een ronde duurt 20 minuten)
    17 euro voor twee rondes (zit een kwartier pauze tussen)

Ik heb nu gereserveerd voor de elf mensen die zich aangemeld hebben. Meer mensen zouden kunnen, mits er plek is. Je kunt je dan zelf aanmelden door even te bellen naar 030 272 34 14. We hebben gereserveerd om 14:10, voor twee rondjes. Ik heb gereserveerd onder de naam de Vries. (:

[ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 17:28 ]

Every villain is a hero in his own mind.

OakenshieId schreef:
    (...)

Maar heb je geen bevestiging dat je vrij hebt gevraagd ofzo?

Officieel moet je zo een papiertje indienen, maar ik had t gezegd. Maar omdat ik t toch wel snel geleerd had en ze iemand te kort kwamen op die dag hadden ze niet veel keuze dus wilden ze mij in te zetten, omdat de rest aan hun zelf aangegeven maximum uren zitten.

Medb - Pronouced as [me-èv]

Espada schreef:
    (...)
    Officieel moet je zo een papiertje indienen, maar ik had t gezegd. Maar omdat ik t toch wel snel geleerd had en ze iemand te kort kwamen op die dag hadden ze niet veel keuze dus wilden ze mij in te zetten, omdat de rest aan hun zelf aangegeven maximum uren zitten.

Ugh. Dan zou ik gewoon zeggen dat je nu al andere dingen gepland hebt.

OakenshieId schreef:
    (...)

Ugh. Dan zou ik gewoon zeggen dat je nu al andere dingen gepland hebt.

Dat ga ik inderdaad nog even zeggen. Ik was vandaag al naar die winkel toegelopen, maar de teamleider was al naar huis, dus ik ga maandag nog even. Maar het is eigenlijk deels wel mijn schuld want ik was niet twee weken van tevoren met melden. Ik ga mijn best doen om alsnog te kunnen natuurlijk!!

Kyojin ---> Arqueiro

Het is alleen niet helemaal zeker of ik kom, want ik heb het nog niet gevraagd, oops. En normaal kom ik een maand van tevoren aan met dit soort dingen, dus er bestaat een klein kansje dat ik niet mag. Sowieso zal ik dan wel om een uur of 5 weggaan.

Ik hoop dat je kunt. Er zijn opeens zoveel mensen die zeker zouden kunnen dat het bijna geen zin meer heeft om te gaan lasergamen. :/
    Nou ja, als je niet gaat moet je ook even zelf afbellen.

Ik en Meike moeten waarschijnlijk iets eerder weg, (4 uur in de trein :c) en we zijn er van te voren al. Omdat onze leugen/smoes anders niet klopt :')
    Misschien niet heel boeiend, maar dan weten jullie het even. ^^

Maar als we gewoon bij Starbucks afspreken vind ik het goed c:
    Mocht het veranderen, hoor ik het toch wel.

wat was dit ookalweer

Ik ben ook om 12:00 bij de Starbucks ;D!

Tholomew > Mako

Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

Het spijt me echt heel erg! Zelf verheugde ik mezelf er ook heel erg op...
    ):

[ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 15:51 ]

Espada schreef:
    ):

Jammer! :c

wat was dit ookalweer

Espada schreef:
    ):

Naah. D:

Hoe zit het eigenlijk met de misschieners? ;x

wat was dit ookalweer

Tenace schreef:
    Hoe zit het eigenlijk met de misschieners? ;x

Ik heb hen al een PB gestuurd, maar de meesten hebben niet gereageerd en sommigen wisten het nog niet. Fairytalest/Maxime gaat het vanavond vragen!

OakenshieId schreef:
    (...)

Ik heb hen al een PB gestuurd, maar de meesten hebben niet gereageerd en sommigen wisten het nog niet. Fairytalest/Maxime gaat het vanavond vragen!

Okido! (:

wat was dit ookalweer

Als er iemand voor mij in de plaats komt, dan zal ik niet bellen? Of is dat juist onhandig