• Ik was wat profielen aan het bekijken en vroeg me eigenlijk af of het een leuk idee zou zijn als je zeg maar een liedje in kon stellen op je profiel, en elke keer wanneer iemand je profiel bezoekt hij afspeelt. Wel met pauzeknop natuurlijk, zodat je hem op het begin al stop kunt zetten als je geen zin hebt om een liedje aan te horen. Misschien wordt Quizlet er trager van, geen idee, in dat geval is het geen optie.

    Sorry, was gewoon een ideetje.


    Even the death deserves a song.

    Zolang er een uit knop is zodat de bezoeker het zelf kan uitzetten vind ik het best, maar waarschijnlijk belast dit de server te veel.


    You were born original, don't die as a copy.

    Nee, alsjeblieft niet..


    Valar Morghulis.

    Assassin schreef:
    Alsjeblieft niet zeg.


    ars moriendi

    Iets in mij zegt dat de site dat sowieso niet geweldig gaat vinden en ik vind dat bloed irritant. Dan zet je het YouTubefilmpje maar aan dat iemand op zijn profiel heeft gezet. Meer dan zat.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Het lijkt mij persoonlijk best wel irritant. Zeker als je al muziek op hebt staan.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Van mij hoeft het niet zo nodig. Ik vind die liedjes meestal irritant en ik denk dat het de site bovendien nogal gaat vertragen.


    Tijd voor koffie.

    Nee, liever niet...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Alaotra schreef:
    Nee, alsjeblieft niet..


    26 - 02 - '16

    Nope. Nope. Nope. Nope. Nope.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Woodhouse schreef:
    Nee, liever niet...


    16 - 09 - '17

    Op tumblr is het rot en hier is het ook rot, dus nee, absoluut nee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh, da's echt verschrikkelijk. Vooral als diegene een hard nummer op z'n profiel heeft staan en dan heb ik mijn volume op max of zo. Dan schrik ik me de pleures.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaikotsu schreef:
    Oh, da's echt verschrikkelijk. Vooral als diegene een hard nummer op z'n profiel heeft staan en dan heb ik mijn volume op max of zo. Dan schrik ik me de pleures.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oh God, nee. Als ik dan in de les op mijn mobiel zit en er wordt dan een lied afgespeeld kan ik het schudden. Daarnaast schrik ik me dan altijd rot.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 0:42 ]


    Take me to wonderland

    Ik ben tegen. Ik bekijk vaak tientallen profielen per dag, en als er op elk profiel een ander liedje wordt gedraaid, dan zal ik zelf gaan doordraaien.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."