• Ik was wat profielen aan het bekijken en vroeg me eigenlijk af of het een leuk idee zou zijn als je zeg maar een liedje in kon stellen op je profiel, en elke keer wanneer iemand je profiel bezoekt hij afspeelt. Wel met pauzeknop natuurlijk, zodat je hem op het begin al stop kunt zetten als je geen zin hebt om een liedje aan te horen. Misschien wordt Quizlet er trager van, geen idee, in dat geval is het geen optie.

    Sorry, was gewoon een ideetje.


    Even the death deserves a song.

    Ik ben tegen. Dan ben je muziek aan het luisteren krijg je dat er doorheen :')


    wat was dit ookalweer

    Nee, sorry, ik ben tegen, op Tumblr schrik ik me daar elke keer weer kapot van.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Alsjeblieft niet zeg.


    Your make-up is terrible

    Ik ben erop tegen, het is nogal irritant als je bijv in stilte ergens zit en ineens begint er een nummer vet hard te spelen of zo. Nee bedankt hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Parachutes schreef:
    Nee, sorry, ik ben tegen, op Tumblr schrik ik me daar elke keer weer kapot van.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nee.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind dat op Tumblr ook zo vreselijk, dus tegen..


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Zeker niet, dat dat moet aan denken aan hyves. Ik zou er alleen maar gek van worden. Bovendien luister ik altijd al muziek. En wacht, ik zie het nut ook niet van in.


    ©1998

    Ik vind het ergens wel wat toevoegen, maar op Tumblr is het inderdaad vrij irritant aan het worden.

    Misschien dat het nummer automatisch op pauze staat, zodat alleen als je het wil horen het aan gaat?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik vind het op zich wel een leuk idee om een passende draai aan je profiel te geven, maar het is niet echt praktisch. Wel een leuk idee, het is wel echt iets voor ons originele Quizlet :3

    Sevina schreef:
    Ik vind het ergens wel wat toevoegen, maar op Tumblr is het inderdaad vrij irritant aan het worden.

    Misschien dat het nummer automatisch op pauze staat, zodat alleen als je het wil horen het aan gaat?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Parachutes schreef:
    Nee, sorry, ik ben tegen, op Tumblr schrik ik me daar elke keer weer kapot van.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Alsjeblieft niet :')


    -

    Nope. Ik krijg daar echt de krullen van en meestal vind ik de uitknop dan nog eens niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hmmmm, nee.