• Ik was wat profielen aan het bekijken en vroeg me eigenlijk af of het een leuk idee zou zijn als je zeg maar een liedje in kon stellen op je profiel, en elke keer wanneer iemand je profiel bezoekt hij afspeelt. Wel met pauzeknop natuurlijk, zodat je hem op het begin al stop kunt zetten als je geen zin hebt om een liedje aan te horen. Misschien wordt Quizlet er trager van, geen idee, in dat geval is het geen optie.

    Sorry, was gewoon een ideetje.


    Even the death deserves a song.

    Gaikotsu schreef:
    Oh, da's echt verschrikkelijk. Vooral als diegene een hard nummer op z'n profiel heeft staan en dan heb ik mijn volume op max of zo. Dan schrik ik me de pleures.

    + De site wordt er waarschijnlijk langzamer van en dan kan beter de knop 'vrienden online' terug komen, want dat was mijn beste vriend. (cat)

    Ik vind je signature wel toepasselijk. :')

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 0:43 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wat de rest zegt.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Dauth schreef:
    Nope. Nope. Nope. Nope. Nope.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Udinov schreef:
    Ik vind het op zich wel een leuk idee om een passende draai aan je profiel te geven, maar het is niet echt praktisch. Wel een leuk idee, het is wel echt iets voor ons originele Quizlet :3


    Als ik het goed kan herrinneren, had Hyves zoiets ook.
    Dus nahh, niet origineel


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vond het in eerste instantie wel leuk klinken, maar nu ik denk aan hoe irritant dat is op tumblr, heb ik zoiets van: doe maar niet.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Sevina schreef:
    Ik vind het ergens wel wat toevoegen, maar op Tumblr is het inderdaad vrij irritant aan het worden.

    Misschien dat het nummer automatisch op pauze staat, zodat alleen als je het wil horen het aan gaat?

    Dit dacht ik ook! Zo'n player die niet aan is als je de pagina openklikt, maar die je wel kan opzetten. Altijd fijn om zo nieuwe liedjes te leren kennen.

    Nee bedankt. Ik bekijk zoveel profielen per dag, ik wil niet overal 1D of Justin Bieber horen. :')

    Gezien de de overvloed van negatieve reacties, neem ik aan dat de suggestie afgewezen is.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury