• Ik wist niet goed waar het moest, dus ik plaats het maar hier.

    Volgende week ga ik op vakantie naar Turkije. Helaas is mijn moeder roodharig en heb ik haar huid geërfd. Daardoor verbrand ik heel snel. Als het hier 17 graden is, moet ik me al insmeren met factor 30. Nu loop ik de laatste tijd de hele dag buiten en ik ben al twee keer verbrand. Dit is natuurlijk super slecht voor mijn huid.
    Als we in Turkije zijn, smeer ik met factor 50 en ga ik veel in de schaduw zitten. Er is alleen een probleem. Ik heb heel erg dun haar en mijn hoofdhuid verbrand echt heel snel. Ik kan mijn hoofd natuurlijk niet insmeren en hoedjes staan mij gewoon echt niet. En om nou met een muts op te gaan lopen als het 40 graden is...:W

    Heeft iemand een idee wat ik kan doen tegen de zon? Als het niet voor de hoofdhuid is, mag je het ook sturen, want ik heb het vast nodig. Hebben jullie ook tips, mocht ik alsnog verbrand raken?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Niet in witte shirts gaan zwemmen als je verbrand bent, dat maakt het enkel erger.
    Ik zou inderdaad voor een sjaaltje of zo gaan voor je haar. Knotjes helpen ook, gewoon bovenop je hoofd.


    Your make-up is terrible

    Ik denk dat je toch echt een doekje/hoedje/petje/muts of zoiets zal moeten nemen :/


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Leda schreef:
    Beanies! Het ziet er misschien raar uit omdat het niet koud is, maar eigenlijk zijn beanies altijd goed :3

    Zou ik niet echt aanraden in zo'n warm land... :'D Pfoeh.


    "I shut my eyes in order to see.'

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Waar kan je zoiets kopen dan?

    Redelijk wat kledingwinkels. Het zou me niets verbazen als ze het nog ergens bij de H&M ofzo hebben of misschien bij de HEMA. Dan is het ook allemaal niet zo duur ;p


    Hamartia

    Trouwens, wat ik een keertje heb gedaan op vakantie, is gewoon een sjaaltje over mijn hoofd gegooid. Het zag er niet uit, maar het was maar even om een berg op te lopen waar geen schaduw op het pad was. En ja, het is vakantie, dus who cares?! :Y)


    Hamartia

    Maguire schreef:
    Trouwens, wat ik een keertje heb gedaan op vakantie, is gewoon een sjaaltje over mijn hoofd gegooid. Het zag er niet uit, maar het was maar even om een berg op te lopen waar geen schaduw op het pad was. En ja, het is vakantie, dus who cares?! :Y)

    Ik vind dat het nog best meevalt hoor, in ieder geval beter dan de theedoeken die we vorig jaar bij kamp op onze hoofden moesten pleuren :')


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    bedoel je je gezicht niet kan insmeren, of gewoon echt je hoofd waar haren zitten xd


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Een badmuts :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maak een muts van loombands!:Y)



    Ik zelf liep in Romé vaak met een paraplu die er uitzag als een soort mini parasol, die verkochten ze daar veel!=3 Misschien is dat een optie.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 20:39 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Maak een muts van loombands!:Y)



    Die vind ik tegelijk mooi en lelijk :'D
    1. hoeveel bandjes heb je hiervoor nodig? :'D
    2. Daar blijft je haar toch in hangen?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kawena schreef:
    (...)

    Die vind ik tegelijk mooi en lelijk :'D
    1. hoeveel bandjes heb je hiervoor nodig? :'D
    2. Daar blijft je haar toch in hangen?


    1. geen idee die is niet van mij.x)
    2 Geen idee, anders een knot maken ofzo?='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Die met die loombands ga ik nooit voor volgende week woensdag kunnen maken 0-0. Ik kan nog net een armbandje. En een staart helpt ook niet.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik draag wel gewoon altijd hoedjes en petten, gezien ik ook nog wel eens last wil hebben van een zonnesteek, maar je kan iig wel je scheiding insmeren? Je haar wordt wel snel vet, maar met die hitte douche je meestal toch wel iedere dag. Mijn zus zegt trouwens ook dat je bij de meeste kappers zonnebrand voor de hoofdhuid kunt krijgen c;


    Happy Birthday my Potter!

    Je hebt ook van die dunne losjes gebreide mutsjes, daar heb ik er één van en die kun je prima dragen met warm weer. Vaak heeft de Six of zoiets ze wel. ^^ En anders zou ik toch echt voor een hoedje gaan als ik jou was, een verbrande hoofdhuid is echt een hel...

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 23:19 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik zou een sjaaltje over je haar heen dragen, een dunne natuurlijk, staat super leuk! En is daar ook best gebruikelijk geloof ik dus is niet gek


    "Your life. Your choice. Think about what you want."