• ik heb een paar vraagjes.
    1. als je emo bent kan je hobby dan streetdance zijn
    2. als je emo bent moet je de dan perse de hele tijd snijden en depri voelen.
    3. moet je je perse aan de kleding van de emo houden.

    ik ben nu aan het twijfelen of ik nu van binnen al emo ben. duss miss ene klein beetje help...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Het klinkt een beetje wannabe. -.-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    je kan ook Scene zijn ^^ dat is met die vrolijke kleurtjes enzo, een beetje emo achtig, maar dan vrolijk enzo =D wel met die haircut, maar vrolijke kettingen, sterretjes, hartjes, regenboog, een beetje verbouwd emo zegmaar. dat heb ik ook =D
    Xxx..


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    1. Dat weet ik niet :P
    2. Das zijn gwn wannebe-emo's!
    3. dat moet niet!;)
    Ivy x.

    het is tog nt omdat je emo bent dat je je ook emo moet gedragen je kan ook vanbinnen een emo zijn als je nu graag streetdance doet dan moet je dat gwn doen en niet alle emo's snijden zig of voelen zig de hele tyd depri en je hoeft ook nt de hele tuijd emokleren te dragen zo weet je het nu?

    x


    A. ikmisje.

    yup xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    snijden is zeker ni verplicht

    alle als je aan iemand vraagt 'wa versta je onder emo' dan antwoorden ze allemaal me zwart en snijden ma da klopt echt langs geen kanten

    alle ja soms wel, ma da zijn dan zelfverminkers (heb nix tegen emo's e )

    emo's zijn volgens mij mensen die graag zwart me felle kleuren mensen en da geeft (meestal toch) een goe resultaat. :D :D


    everything you imagined, and more...

    Ach.. ze moeten zelf weten wat ze gaan doen, als ze dat fijn vinden.. tja.. laat ze;)

    1. aj goeste et voe te streetdancen moej da doen aj da wilt.

    2. emo is nie sniejn echt nie ken e best friend die emo is en dies mega normaal. emo gaat om anders zien en je ni latn meeslepn me de stroom in opstand komn das emo zien wel cool btw.

    3. emo is dark zegn ze ma das nie ge kunt normaal zijn ma tog emo is ja kent al gezeid in antwoord 2 tis ne depri ma apart lik kzegn ma e roze t-shirt en e groene broek wel cute btw of blauw egt wel sjiek wi me friend doet da an.

    en das gwn de tienerjoarn of apejarn daze zegn ge komt doa ut en ziet weer e grijze mus dus geniet der van zoalange daj kunt utspriengn. zoalang je ma gin huppelkutj komt ziej asan welkom bie min gin belediging bie de huppels ma kben doa nie voorn. en aj depri ziet meugj asan komn na min wi


    xX_tink_Xx

    ik weet het niet


    you will be my forever and ever.....