• heey mensen...mischien ken je hem wel ALexx..iemand zij tegen hem op de schoutbox dat hij fake was en daar voelde hij zich heel erg gekwest dooor..dus mijn vraag is..?? wil julie helpen met zoeken?
    want zoo een laage streek mag die niet weg..
    dankje wel voor het lezen...en misschien helpen al vast


    Some angels have no wings.

    .

    doe niet schijnheilig. Als iemand dat over mij zou zeggen was het van: IDD Kathy is zo fake als de hel

    doe niet schijnheilig. Als iemand dat over mij zou zeggen was het van: IDD Kathy is zo fake als de hel

    Waarschijnlijk wel ja. Dat is dus precies mijn probleem met meisjes op Quizlet.

    Ik kan je niet helpen met het uitzoeken en volgens mij is het toch écht zijn eigen beslissing om weg te gaan nadat iemand zo'n uitspraak doet.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Is hij voor de 2e keer weg dan??


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik kan je niet helpen met het uitzoeken en volgens mij is het toch écht zijn eigen beslissing om weg te gaan nadat iemand zo'n uitspraak doet.


    Daar heeft ze groot gelijk in


    Live life limitless.

    Is hij nou alweer weg ?


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    hij is die dag erna terug gekomen!!


    I need you like a heart needs a beat

    maar is hij nu terug weg?


    I need you like a heart needs a beat

    Ach, het is zijn eigen keuze als hij weg wil gaan. Ik heb hem nooit gesproken ofzo, en dan hoor ik ineens iedereen roepen; waarom noemt iedereen hem fake? XD Ik bedoel, hij is ook maar een mens. XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Volgens mij wisten ze al lang wie het had gezegt dus, wat is het probleem nu weer? ><

    Dubbelpost -.-

    maar is hij nu terug weg?

    Ja. Alexx is weer weg. En hij komt ook NIET meer terug.

    Ik ken die dude (via via dan)
    En DPassion heeft gelijk. Door familliale omstandigheden issie weg. En nee, geloof me, deze keer komt hij niet terug :8

    ik wil niet lullig zijn ofzoo..maar het kan echt hard aan komen ik ben oo kvroeger vaak gepest met mislukte hiphoper en blabla het kan echt hard aan komen.. ik ben zoo vaak gestalkt en bedreigt..denk ook is aan die genen die het dag in en dag uit moet horen? laat iedereen lekker in hun waarden ik heb zelfs een mes op me keel gehad..ik word nog steest gepest enzoo het is echt niet leuk..om iedere dag dat soort dingen naar je hoofd te krijgen iederen IS HOE DIE GENENE IS.. laat ze lekker ook in hun waarden. en mischien was die genen ook weel heel ardig ofzoo?? erplaats is in zijn gevoel hoe dat moet voelen..?? of de hele dag door geneert te woorden? dat doet echt pijn je probeert het.. ik zal je zeggen ik lig nog steets iedere dag met tranen in me bed allen omdat me beste vriend me liet stikken allen omdat ik gepest werd..denk is naa hoe dat voelt als iedereen zoo tegen je doet?? en dan denk je oo leuke site en word je fake genoemt..geloof het is niet leuk..iedere dag hoor ik ook het zelfde het kan echt kwesten aan komen. verplaats is in die genen zelf..


    Some angels have no wings.