• ik heb een paar vraagjes.
    1. als je emo bent kan je hobby dan streetdance zijn
    2. als je emo bent moet je de dan perse de hele tijd snijden en depri voelen.
    3. moet je je perse aan de kleding van de emo houden.

    ik ben nu aan het twijfelen of ik nu van binnen al emo ben. duss miss ene klein beetje help...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    kijk het waren gewoon wat vragen. ik weet het nog niet.... maar ik ga wel een emo kapsel nemen want die vind ik vet cool


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik denk dat je emo bent als je je diep van binnen emo voelt op de manier waarop jij je emo voorstelt (snappie XD)

    kijk het waren gewoon wat vragen. ik weet het nog niet.... maar ik ga wel een emo kapsel nemen want die vind ik vet cool
    okej, naja viel spass


    You'd took my breath but I'll survive.

    Maar daar heeftst niets mee te maken.

    1. als je emo bent kan je hobby dan streetdance zijn?

    Jah, volgens mij wel ik kende een emo die deed street dance maar ze is nu geen emo meer maar zelf ben ik emo en doe aan Jazz Ballet dus :P

    2. als je emo bent moet je de dan perse de hele tijd snijden en depri voelen?

    NEE ZEKER NIET HET IS BEWEZEN DAT SLECHTS 50% VAN DE EMO'S ZICH SNIJD DUS ZEKER NIET EN WEES GEWOON LEKKER JEZELF!

    3. moet je je perse aan de kleding van de emo houden?

    Nouja volgens mij wel probeer in ieder geval zoveel mogelijk zwarte en velle kleuren te dragen. Maar het geeft niet echt dus niet altijd maar probeer en wel vaak iets van te dragen zoals : All-stars arabieren sjaal een skinny band shirt of vele sieraden!

    xxHopelijk heb je er wat aan!


    I do not hook up.

    1. Tuurlijk kan dat, het is gwn je hobby

    2. Dat hoeft niet. Het gaat ook om het emotionele, als je iets ergs is je leven hebt meegemaakt kan je ook snijden en hoef je niet peré emo te zijn.

    3.Tja, zo zie je wel dat je emo bent he.

    Anders ben je denk ik een wannabe


    bla bla bla

    ik hoop niet dat je de heletijd moet snijden en depri zijn anders zat ik nu al onder de litekends


    you will be my forever and ever.....

    Sorry heur, maar de meeste kids met 'emo kleding' zijn wannab's. De oude, en echte emo's zijn helemaal niet zo overduidelijk te herkennen. Die roepen ook niet over 'Jo ik ben emooo' ofzeu. Iedereen husselt scene erdoor, echt achterlijk.

    jaa want scene vind ik veel vetter. ik heb ook een meisje op msn van 11 ofzoow, is dr naam: IK BEN EEN EMO, SO WAT?


    You'd took my breath but I'll survive.

    *zucht*
    Die mensen: -blokt en verwijdert-

    Echt =_=

    Gewoon zijn wie je bent en niet jezelf in een hokje gaan plaatsen. trust me word je helemaal gek van!

    xx


    One of the Duo Of Evilness

    weet niet

    * alsof mensen gaan ontkennen dat jij emo bent omdat je op dansen zit.

    * dat van dat snijden lijkt me niet echt nodig. maar ongeveer de helft van alle emo's snijdt of doet zichzelf opzettelijk pijn. het is niet echt een veresteiste ofzo.

    *niet elke emo heeft elke dag zwart aan. du sik denk van niet je mag ook wel eens een dagje gewoon roze aan als jij daar zin in hebt.



    1. Ja tuurlijk.
    2.Nee dat zeggen sommige maar is volgens mij niet zo.
    3. Kleed je hoe jij je wilt.

    1. Ja, waarom niet x']

    2. zomfg, ofcourse not als je dat doet moet je misschien naar een iets toegaan want dan denk je niet zo goed :]
    het is niet normaal als mensen snijden en zich alleen maar kut voelen.

    3. je moet dragen wat je zelf leuk vind :]