• ik heb een paar vraagjes.
    1. als je emo bent kan je hobby dan streetdance zijn
    2. als je emo bent moet je de dan perse de hele tijd snijden en depri voelen.
    3. moet je je perse aan de kleding van de emo houden.

    ik ben nu aan het twijfelen of ik nu van binnen al emo ben. duss miss ene klein beetje help...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    1 weet niet
    2 ik denk het niet
    3 denk het ook niet

    ik zal het eigelijk niet weten

    1. weet ik niet
    2. whaha nee
    3. denk t niet

    maar emos vinden zichzelf geen emo he.. maar persoonlijk denk ik dat ze vanbinnen wel weten dat ze t zijn

    xx

    ik denk eerder dat je scene bent

    en bedankt.. het kan tog da ik twijfel....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    het hangt er vanaf want sommige mensen kleden zich emo omdat ze dat mooi vinden en niet omdat ze het zijn en meid alle emo's snijden zich niet laat je dat niet wijs maken ken ook meiden en die snijden hun ook niet ik vindt de stijk persoonlijk ook heel mooi:)en deri moet je niet zijn je kunt de rage maken om een happy emo te zijn:) xd en je doet gewoon wat je graag doet je hoeft je eigen daar niet voor aan te passen[das mijn mening allemaal he:)]xx


    searching for some blood XD

    ik heb een paar vraagjes.
    1. als je emo bent kan je hobby dan streetdance zijn
    2. als je emo bent moet je de dan perse de hele tijd snijden en depri voelen.
    3. moet je je perse aan de kleding van de emo houden.

    ik ben nu aan het twijfelen of ik nu van binnen al emo ben. duss miss ene klein beetje help...

    1.tuurlijk het gaat niet om hobby's als je Goth wil worden is dat wat vreemder ntuurlijk...
    2.neej je kan jezelf geeneens de HELE tijd snijden dan heb je geen armen meer over XD
    3.tis wel zo handig als je wil dat andere zien dat je emo bent maar het gaat meer om vanbinne


    take me away

    whaha omg, wil je je daar echt aan houden. wees gewoon wie je bent, en ga niet, niet meer streetdancen omdat dat niet "emo" is, of ga je niet depri voelen en je zelf snijden, echt dat slaat nergens op. het is gewoon een bepaalde stijl, en als je dat leuk vind, okee, maar laat er geen andere dingen voor schieten wat je ook leuk vind, ik vind het best wel vaag.
    als hier iemand zou zeggen STREETDANCE IS ZO NIET EMO, zou je dan niet meer gaan streetdancen?
    tis ook wel een beetje wannabe..


    You'd took my breath but I'll survive.

    Je moet echt niet emo willen zijn hoor ofzo :')

    Dat is echt niet cool ofzo. Lekker doen alsof je depri bent enzo. Care waar je bij hoort. Je bent wie je bent, waarom altijd die hokjes? =_=


    2.neej je kan jezelf geeneens de HELE tijd snijden dan heb je geen armen meer over XD


    mwahaha daar heb je een punt x']

    Je moet echt niet emo willen zijn hoor ofzo :')

    Dat is echt niet cool ofzo. Lekker doen alsof je depri bent enzo. Care waar je bij hoort. Je bent wie je bent, waarom altijd die hokjes? =_=
    dit is zooo wannabe.


    You'd took my breath but I'll survive.


    2.neej je kan jezelf geeneens de HELE tijd snijden dan heb je geen armen meer over XD


    mwahaha daar heb je een punt x']



    en als andere mensen erachter komen gaan ze de hele tijd vragen stellen, vooral je ouders..[en ik weet het]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    I'm sorry voor de girls hier die snijden, maar dat is dus echt het laatste wat je moet doen he?
    Het is niet cool, eerder heel sneu.
    Dus pobeer alsjeblieft geen emo te worden door jezelf te snijden, dat is echt té triest gewoon. Het is verslavend namelijk =] en daarnaast gewoon ziek. Niet normaal/gezond.

    het is niet dat ik een wannabe wil zijn maar ik moest die vrage ff stelle snappie?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    het is niet dat ik een wannabe wil zijn maar ik moest die vrage ff stelle snappie?
    nee


    You'd took my breath but I'll survive.

    Nee ik vat het ook niet? \o/