• Ik ben dus op zoek naar rollen voor een verhaal.

    Samenvatting:

    Sommige mensen zijn speciaal, zo speciaal dat ze niet alleen gewild zijn in onze wereld maar ook in andere. Wat gebeurt er als je gestuurd bent om iemand te halen maar verliefd word. In de bovenwereld hebben ze wel intresse in Jason en ze sturen Eternatis om hem te halen. Ze moet door een langdurig proces van aanpassingen om op een normaal meisje te lijken. Ze veranderd in Kashmire O’learyson.


    Ik zoek deze rollen:
    Bovennatuurlijke vriendin Eternatis.
    Gewone vriendin Kashmire
    Vriend jason
    Mischien nog een andere

    Hoe horen de boven natuurlijke er uit te zien?
    De bovennatuurlijke zijn vaak net mensen op hun vleugels na dan. Het zijn alledaagse mensen met minder alledaagse namen.

    Rol:
    Naam:
    Natuurlijk/bovennatuurlijk:
    Uiterlijk:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Extra:
    Waarschuwen:

    Ik wil wel de bovennatuurlijke vriendin maken..


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    ''Don't touch me!''



    Rol: Bovennatuurlijke vriendin.
    Naam: Chelsey Aylinn McGrath. Ookwel Chels genoemd.
    Natuurlijk/bovennatuurlijk: Bovennatuurlijk.
    Uiterlijk: Chelsey haar ogen hebben een donkerbruine chocolade kleur, en deze staan meestal vrolijk. Deze ogen worden omringd met zwarte wimpers waar, ondanks dat ze al zwart zijn, altijd een laagje mascara op komt. Haar haren zijn stijl en hebben een donkerbruine kleur. Deze lokken lopen tot haar zij, en meestal zijn ze los of zitten ze in een vlecht. En heel soms in een knot. Chelsey is ongeveer 1 meter en 68 centimeter lang en draagt hierdoor ook vaak hakken. Maar met All Stars of Vans heeft ze ook geen problemen. In haar ogen haal je meestal geen emoties, alleen haar vreugde. Mensen die haar kennen kunnen dit alleen zien, maar goed. Ze draagt meestal een spijkerbroek met een wit shirt en een open geblokte blouse. En in de zomer ook wel eens een korte broek met een leuk shirt of een jurkje. Maar dat laatste is echt heel soms. Haar lippen hebben trouwens een zacht roze kleur en haar huid is licht getint door haar afkomst.
    Leeftijd: Chelsey is 19 jaar oud.
    Karakter: Het lijkt alsof deze jongedame een heel groot zelfvertrouwen heeft, maar schijn bedriegt. Ze is juist heel erg onzeker. Bij veel dingen wat ze doet, denkt ze na of het wel verstandig is. Als ze eenmaal boos is, zegt ze dingen waar ze meestal spijt van krijgt. Chelsey is nogal ongeduldig en kan dus nooit lang wachten. Ze is erg zelfstandig en dit is omdat haar moeder en stiefvader vaak werkten. Ze toont haar emoties bijna niet, omdat ze hier moeite mee heeft. Ze denkt dat anderen haar dan pijn doen. Als een onbekend iemand, of iemand die ze niet vertrouwd haar vast grijpt krijgt ze een paniekaanval. Dit heeft ze al meerdere keren gehad, en hiervoor moet ze ook pillen slikken, zo dat ze het niet zomaar op een dag heeft. Bij vrienden is Chelsey een lieve en vrolijke meid waarbij je al je problemen kwijt kunt. Meestal is ze bij vrienden druk, maar ze kan ook erg serieus doen. Chelsey heeft de stem van een engeltje, en hier is ze trots op.
    Extra: Ze is Australisch.
    Waarschuwen: Jaahh!! ^^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jovantos schreef:
    ''Don't touch me!''



    Rol: Bovennatuurlijke vriendin.
    Naam: Chelsey Aylinn McGrath. Ookwel Chels genoemd.
    Natuurlijk/bovennatuurlijk: Bovennatuurlijk.
    Uiterlijk: Chelsey haar ogen hebben een donkerbruine chocolade kleur, en deze staan meestal vrolijk. Deze ogen worden omringd met zwarte wimpers waar, ondanks dat ze al zwart zijn, altijd een laagje mascara op komt. Haar haren zijn stijl en hebben een donkerbruine kleur. Deze lokken lopen tot haar zij, en meestal zijn ze los of zitten ze in een vlecht. En heel soms in een knot. Chelsey is ongeveer 1 meter en 68 centimeter lang en draagt hierdoor ook vaak hakken. Maar met All Stars of Vans heeft ze ook geen problemen. In haar ogen haal je meestal geen emoties, alleen haar vreugde. Mensen die haar kennen kunnen dit alleen zien, maar goed. Ze draagt meestal een spijkerbroek met een wit shirt en een open geblokte blouse. En in de zomer ook wel eens een korte broek met een leuk shirt of een jurkje. Maar dat laatste is echt heel soms. Haar lippen hebben trouwens een zacht roze kleur en haar huid is licht getint door haar afkomst.
    Leeftijd: Chelsey is 19 jaar oud.
    Karakter: Het lijkt alsof deze jongedame een heel groot zelfvertrouwen heeft, maar schijn bedriegt. Ze is juist heel erg onzeker. Bij veel dingen wat ze doet, denkt ze na of het wel verstandig is. Als ze eenmaal boos is, zegt ze dingen waar ze meestal spijt van krijgt. Chelsey is nogal ongeduldig en kan dus nooit lang wachten. Ze is erg zelfstandig en dit is omdat haar moeder en stiefvader vaak werkten. Ze toont haar emoties bijna niet, omdat ze hier moeite mee heeft. Ze denkt dat anderen haar dan pijn doen. Als een onbekend iemand, of iemand die ze niet vertrouwd haar vast grijpt krijgt ze een paniekaanval. Dit heeft ze al meerdere keren gehad, en hiervoor moet ze ook pillen slikken, zo dat ze het niet zomaar op een dag heeft. Bij vrienden is Chelsey een lieve en vrolijke meid waarbij je al je problemen kwijt kunt. Meestal is ze bij vrienden druk, maar ze kan ook erg serieus doen. Chelsey heeft de stem van een engeltje, en hier is ze trots op.
    Extra: Ze is Australisch.
    Waarschuwen: Jaahh!! ^^

    Echt Geweldig dankje!

    0hn0 schreef:
    (...)
    Echt Geweldig dankje!


    Bedankt! Als je nog meer nodig hebt -ik geef anderen de kans- wil ik nog wel meer maken D:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jovantos schreef:
    (...)

    Bedankt! Als je nog meer nodig hebt -ik geef anderen de kans- wil ik nog wel meer maken D:

    Als Je dat wil mag hst altijd :)

    Die gewone vriendin of de bovennatuurlijke

    Rol:
    voor gewone vriendin
    Naam: Jessica McLean maar iedereen noemt haar Jazz
    Natuurlijk/bovennatuurlijk: Natuurlijk
    Uiterlijk: Ze draagt vaak spijker/ leger broeken, gympen, t-shirt en een vest. Haar haar zit meestal in een slordige staart of knot.
    Leeftijd: 17
    Karakter: Ze is tegen iedereen super aardig. Ze durft niet zo goed te zeggen wat ze vind, bang om iemand te kwetsen. Ze staat altijd voor anderen klaar en ze gaat voor haar vrienden door het vuur. Ze kan erg goed zingen, tekenen en paardrijden. Ze werkt als vrijwilligster bij een stichting voor mishandelde dieren en paarden. Ze heeft een verzorgpaard (tinker hengst) Freedom en ze heeft een eigen hond een Japanse akita hond die Chica heet, ze zal alles voor haar hond doen en dat kan haar nog wel eens in de problemen brengen. Anderen komen altijd op de eerste plek en dan pas denkt ze aan zich zelf. Als iemand problemen heeft zal ze altijd naar je luisteren en advies geven. Ze is super dapper maar als je aan haar vrienden of dieren komt dan moet je maken dan je wegkomt want eigenlijk kan ze heel goed vechten. Dat heeft ze van haar vader geleerd voordat hij overleed.
    Extra: Ze heeft een zilveren kettinkje met wolfje, ze heeft deze van haar vader gekregen, het staat symbool voor haar dapperheid, moed en trouw
    Waarschuwen: ja heel graag


    If we loose the right to be different, we loose the right to be free #Nelson Mandela

    Ik wil wel de vriend van Jason maken? Als dat nog nodig is natuurlijk :')


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Rol: Vriend van Jason
    Naam: Owen Lewis MacGregor
    Natuurlijk/bovennatuurlijk: Natuurlijk
    Uiterlijk:


    Owen heeft bruine bambi ogen en bruin haar dat altijd in een kuif omhoog staat. Hij is niet een persoon die heel veel aan zijn haar doet, maar wil wel dat het altijd goed in model zit. Owen is ongeveer 1.80 lang en ziet er sterk uit door zijn brede schouders en gespierde armen. Qua kleren is hij vooral van het casual. Hij is niet een persoon dat constant met de mode mee gaat, maar hij past zich op zijn eigen manier aan.
    Leeftijd: Owen is 19 en wordt bijna 20.
    Karakter: Owen is een jongen die zich niet te snel druk maakt over dingen. Hij komt vaak heel relaxed over en dat zorgt ook voor rust in een groep. Hij vindt het heerlijk om lol te maken en te genieten van het leven en kan ook heel enthousiast zijn. Als hij een opdracht krijgt, wil hij er ook helemaal voor gaan en laat hij zich niet tegen houden. Owen kan eigenlijk wel met iedereen goed omgaan. Maar Jason is duidelijk één van zijn betere vrienden. Hij kent Jason al best lang en staat ook altijd voor hem klaar. Dat is ook een duidelijk eigenschap van Owen. Hij laat zijn vrienden nooit in de steek. Doordat hij vroeger zelf wel eens in de steek gelaten is door zijn vrienden, heeft hij besloten nooit te worden zoals zij. Omdat er in het verleden dingen gebeurt zijn, kiest Owen zijn vrienden dan ook voorzichtig. Hij laat niet snel mensen echt toe omdat hij nooit zeker weet of ze te vertrouwen zijn. Verder houdt Owen ook enorm van sporten. Hij houdt er van om met zijn vrienden tegen een bal te trappen en om naar de sportschool te gaan.
    Extra: Owen heeft een jonger zusje van 14 waar hij erg beschermend over is.
    Waarschuwen: Jaa doe maar! :’)


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss