• Want ik heb gisteren dit ding gebakken en als je zin hebt in iets heel, heel zoets is dit perfect voor jou.


    Het is een soort chocoladecake die ik weleens eerder had gemaakt, maar dit keer heb ik er gesmolten chocolade overheen gesmeerd als een soort glazuur en hem op een geordende manier bedolven onder Kitkats en M&M's. Ik vind zelf dat het resultaat erg geslaagd is. :Y)
    Ik heb zelfs een excuus voor taart gevonden! Mijn vierjarige Q-verjaardag was namelijk exact twee weken geleden vandaag. 7 juni ben ik het volkomen vergeten, dus nu kan ik net doen alsof dit gewoon een manier is om dat jubileum laat te vieren. Bij deze nodig ik dus heel Q uit voor een stukje chocolade-M&M-Kitkat taart.

    Heb jij ook ooit iets gebakken en honderden papiertjes van reepjes Kitkat moeten halen om het te versieren? En was jij je er de laatste keer dat je account jarig was van bewust wat voor dag het was of kwam je er net als ik twee weken later pas achter? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zit nu ongeveer twee jaar op Quizlet, als ik mijn oude account mag meetellen.
    *Steelt de overgebleven cake*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hartnett schreef:
    Ik zit nu ongeveer twee jaar op Quizlet, als ik mijn oude account mag meetellen.
    *Steelt de overgebleven cake*


    Noooh, de hele overgebleven cake? D: In ieder geval zul je flink misselijk zijn als je dat allemaal op hebt, want er is nog driekwart over op dit moment. Wraak!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dat ben je ook! In ieder geval in Q-tijd. Je bent zeventien en zit hier al ruim zes jaar, dus dan heb je dit account al meer dan een derde van je leven. Denk daar maar eens over na. (krul)


    Dude, daar wil ik niet over nadenken... o.O'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteerd en die taart ziet er goed uit!


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd met je vier jaar! :3
    En die taart ziet er echt geweldig lekker uit! Ik vergeet mijn jubileum ook elke keer, trouwens, volgens mij zit het ergens in februari dus dan zit ik al bijna 5,5 jaar op Q, en daar nog eens één of twee jaar bij als ik m'n oude account meetel... Ik voel me oud. :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh dat ziet er echt lekker uit ^^
    Ik ken hem als de "biggetjes-in-de-modder" taart.
    Een vriendin van me maakte hem op die manier ook, maar dan in het midden met biggetjes van marsepein (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    Oh dat ziet er echt lekker uit ^^
    Ik ken hem als de "biggetjes-in-de-modder" taart.
    Een vriendin van me maakte hem op die manier ook, maar dan in het midden met biggetjes van marsepein (:


    Zo een heb ik ook gezien toen ik op zoek was naar voorbeelden, ja. Dat zag er ook geweldig uit, maar ik ben niet zo'n fan van marsepein en biggetjes maken leek me toch nog weer een stuk lastiger, haha. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Zo een heb ik ook gezien toen ik op zoek was naar voorbeelden, ja. Dat zag er ook geweldig uit, maar ik ben niet zo'n fan van marsepein en biggetjes maken leek me toch nog weer een stuk lastiger, haha. (:


    Nou de biggetjes zijn op zich niet heel moeilijk! Ik heb het geprobeerd.. (: Was echt prima te doen!
    Alleen je hebt wel gelijk dat smarties toch een stuk lekkerder zijn dan marsepein!
    Hou ik ook niet zo van!

    [ bericht aangepast op 21 juni 2014 - 14:28 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Square schreef:
    (...)

    Noooh, de hele overgebleven cake? D: In ieder geval zul je flink misselijk zijn als je dat allemaal op hebt, want er is nog driekwart over op dit moment. Wraak!


    No! :c
    Ik eet gewoon elke dag een stukje en bewaar de cake in de koelkast. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Die taart ziet er veel te lekker uit om niet in mijn buik te zitten!D':
    Nog gefeliciteerd!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Die taart ziet er zo goed uit. Het voelt als een marteling om er alleen naar te kunnen kijken.
    Gefeliciteerd trouwens.


    Take me to wonderland

    Oh my god. :9~


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Er zijn nu in totaal vier stukjes gegeten, maar het schiet niet heel erg op. Hij is nogal vullend, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Die taart mag je houden. Bah, chocolade. Ik hou er niet van. Maar wel super knap en gefeliciteerd! Ik eet de volgende taart die je maakt wel op.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik denk dat ik maar pas. Ik heb niet zo'n grote ''sweet tooth''.


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''