• Alweer, ja. 8D
    Mijn zusje en ik willen graag films kijken, maar weten niet welke. We hebben er namelijk al zoveel gezien en we hebben wat eisen.

    Het moet redelijk eng zijn, zombies, horror, maakt niet al te gore.
    De films moeten redelijk nieuw zijn, vanaf 2000 ergens het liefst.
    En natuurlijk films die we nog niet gezien hebben, de meeste nieuwe hebben we namelijk al gezien.

    Land of the dead staat al op het lijstje. 8D

    Gezien


    The Unborn
    Sinister
    Insidious 1, 2
    Rec 1, 2, 3
    World War Z
    Mama
    Case 39
    Oculus
    Mirrors
    Silent Hill 1, 2
    The Conjuring
    The Grudge 1, 2, 3
    Orphan
    Haunting in Connecticut 1, 2
    Room 1408

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 18:40 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh, ik hou van goede verhaallijnen! Ik ga hem downloaden.

    Have fun! Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Have fun! Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. :Y)


    Thanks, ik zal het laten weten als we hem gezien hebben.

    Ik ga Apartment 1303 en Devil's Due ook even downloaden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Thanks, ik zal het laten weten als we hem gezien hebben.

    Ik ga Apartment 1303 en Devil's Due ook even downloaden.

    Devil's Due is echt zo'n cliché horrorfilm lol, maar wel vermakelijk. Niet doodeng of zo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    El orfanato? 7500.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 18:39 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Silent Hill! :9~
    Room 1408 valt onder dat genre, maar vond ikzelf niet erg eng, wel heel goed! En Mirrors heeft nog een tweede deel dat ook goed is (:
    The Haunting in Connecticut vinden jullie misschien ook tof. 11-11-11 ofzo was geloof ik ook een goede thriller.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 18:38 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    Silent Hill! :9~
    Room 1408 valt onder dat genre, maar vond ikzelf niet erg eng, wel heel goed! En Mirrors heeft nog een tweede deel dat ook goed is (:
    The Haunting in Connecticut vinden jullie misschien ook tof. 11-11-11 ofzo was geloof ik ook een goede thriller.


    Allemaal al gezien. 8D Maar mijn zusje heeft Mirrors zelf niet gezien, dus kunnen we 2 ook niet kijken, haha.
    11-11-11 lijkt me wel goed.
    Van The Haunting in Connecticut is ook een deel 2, trouwens.


    Your make-up is terrible

    Euh The Possession

    (hij viel mee van film maar Jeffrey Dean Morgan speelt er in mee, mijn rede om hem te zien ;)

    De meeste die ik ken heb je al gezien
    Devil is ook een goede
    speelt zich af in een lift

    En ook MT, voor de vakantie zijn films goed om mezelf bezig te houden

    Assassin schreef:
    (...)

    Allemaal al gezien. 8D Maar mijn zusje heeft Mirrors zelf niet gezien, dus kunnen we 2 ook niet kijken, haha.
    11-11-11 lijkt me wel goed.
    Van The Haunting in Connecticut is ook een deel 2, trouwens.


    Verdorie! :p mirrors 2 is geen vervolg van de eerste film (: en tof, dat wist ik niet!
    Je kunt ook op imdb naar een film gaan die je leuk bindt en dan bij die aanraders kijken of lijsten waar ie instaat (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    The Hills Have Eyes
    Drag me to hell.

    Wanneer ik op de laptop zit zal ik nog even een paar sturen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Asami schreef:
    Silent Hill! :9~
    Room 1408 valt onder dat genre, maar vond ikzelf niet erg eng, wel heel goed! En Mirrors heeft nog een tweede deel dat ook goed is (:
    The Haunting in Connecticut vinden jullie misschien ook tof. 11-11-11 ofzo was geloof ik ook een goede thriller.

    Mirrors vond ik echt meevallen. Net zoals Drag Me To Hell, en de meeste anderen die ik hier voorbij heb zien komen :'). Ik moest me kapot lachen om die dansende geit, omg :'D

    Maar ik zal voor je zoeken op mijn laptop, want ik zit nu op mn mobiel, en even een paar aan mn beste vriendin vragen. Ik heb er zoveel met haar gekeken, dat ik de meeste alweer vergeten ben :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    The sixth sense

    Niet echt een horror film meer thriller, maar het is echt een bizar goed verhaal.
    Aan het einde van de film stond ik met een bek vol tanden.
    echt een aanrader als je het nog niet gezien hebt.


    Whisper words of wisdom, Let It Be

    Gaikotsu schreef:
    (...)
    Mirrors vond ik echt meevallen. Net zoals Drag Me To Hell, en de meeste anderen die ik hier voorbij heb zien komen :'). Ik moest me kapot lachen om die dansende geit, omg :'D

    Maar ik zal voor je zoeken op mijn laptop, want ik zit nu op mn mobiel, en even een paar aan mn beste vriendin vragen. Ik heb er zoveel met haar gekeken, dat ik de meeste alweer vergeten ben :')

    Omg, ja, Drag me to Hell was echt verschrikkelijk slecht. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oeh gebruik tastekid.com! Misschien komt daar nog wat uit (: je kunt ook meerdere dingen invullen dmv een komma.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Macabre schreef:
    (...)
    Omg, ja, Drag me to Hell was echt verschrikkelijk slecht. :'D

    Precies, ik moest er eerder om lachen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    - Warm Blood - maar die is niet eng, het gaat wel over zombie's.

    - Smiley

    - The descent 1 & 2


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki