• {250}      •      The New World      •      Rollentopic



    Het is 4156 en de hele wereld ligt in puin. Al honderden jaren is de wereld niet meer leefbaar verklaard door de Hoge Raad van het Universum (HRU). De mens is daar al jaren niet meer te vinden. De armen die daar leefden zijn allemaal dood. Alleen de rijken vonden een manier om met de luchtschepen mee te gaan naar de nieuwe wereld. Wat alleen niemand nog weet is, dat de wereld zichzelf weer aan het herstellen is en slechts een klein groepje mensen nog overlevende zijn op deze wereld. Er is al een kleine beschaving opgebouwd, deze bestaat vrijwel alleen maar uit stoommachines. Dat was het enige wat ze handmatig zelf konden maken en niet milieuvervuilend was. Deze groep mensen besluiten door te gaan en een nieuwe tijdperk de leven in te blazen. De tijdperk van de Steampunk. Er zijn al vele nieuwe stoommachines uitgevonden en het leven begint weer opnieuw. Samen met de herstellende wereld gaan ze een nieuwe tijd tegemoet..


    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd: (rond de 20, mag ook 18 of 19)
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Wapengebruik: (zoals een gun, werpmessen etc.)
    Extra:


    Rollen: Tijdelijke stop op de vrouwen!
    • Scarlett Luna Belacqua • 19 • Revolver • 1
    • Gwen Greywood • 25 • Catclaws• Lazulis
    • Gereserveerd voor: bluebearss
    • Gereserveerd voor: Sculpture

    • Noah Glaywoods • 22 • Gun/ Airplane • Lazulis
    • Suhi Gao • 19 • Double Katana • geleninja
    • Hunter Jaylon Maxwell • 19 • GrandeGirl
    •



    Regels:
    -Alleen ik (MissVendetta) mag topics aanmaken!
    -Reservaties blijven 4 dagen staan, daarna worden ze verwijdert!
    -Geen gescheld of gepest! Na 2 waarschuwingen word je eruit gezet!
    -Minimaal 250 woorden per stukje.
    -Rollen uitgebreid inleveren en laten nakijken! GEEN PERFECTE MENSEN!
    -Beheers alleen je eigen rol en niet dat van iemand anders! Jij hebt je eigen rol en daar bemoei je je ook mee!
    -Problemen of vragen? Stuur een pb en leg het graag allemaal uit

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 15:48 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Lazulis schreef:
    Ik maak vanavond mijn personages.


    Dat zou fijn zijn, want je hebt een tijdslimiet van 4 dagen om je rollen in te leveren


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam: Suhi Gao
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk: Suhi heeft spierwit houd dat hij altijd voor zijn ogen laat hangen. Zijn voorouders waren van Japanse afkomst wat zijn huidskleur verklaard. Op zijn linker boven arm en op zijn rug heeft hij nog lichte littekens van brandwonden.


    Karakter: Suhi is niet een prater. Hij houd zich graag afzijdig en ziet liever dan dat hij gezien word. Suhi is iemand die dingen opkropt. Zo ook zijn frustratie over zijn masker en de dood van zijn familie. Alleen het doen van een kata (een ingestudeerd gevecht) met zijn dubbele katana kan hem echt kalmeren. Suhi is een serieus iemand die je niet snel aan het lachen kan krijgen. Hij kan heel sarcastisch reageren op mensen die domme of respectloze opmerkingen naar hem maken, maar als je naar hem toekomt met een serieus probleem zal hij tijd voor je maken en het respect voor je opbrengen om je te helpen.
    Geschiedenis: Suhi groeide op met een tweelingbroer en een zusje die drie jaar jonger was dan hij. Zijn vader leerde hem en Akio (zijn tweelingbroer) al vanaf ze vier jaar oud zijn vechten volgens de oude Japanse traditie. Zijn zusje Gin werd ook uitgenodigd om mee te doen, toen ze oud genoeg was, maar zei vond moderne vechtstijlen en wapens (voornamelijk pistolen) veel interessanter.
    Toen Suhi 14 was ontplofte er in de buurt van zijn huis een tank met giftige gassen. Zijn ouders en zusje overleden aan de gevolgen van het gif en Suhi's haren kleurden wit en hij kreeg een ernstige aandoening aan zijn luchtwegen. Het masker dat hij draagt filtert de lucht zodat hij kan ademhalen. Zonder het masker sterft hij. Eten kan hij alleen thuis waar hij een pomp heeft die de lucht in zijn huis schoon houd. Door het masker klinkt zijn stem heel vervormd waardoor hij het lastig vind om naar mensen toe te stappen en met ze te praten. Hij heeft zich sinds het ongeluk heel afzijdig gehouden en praat bijna nooit.
    Wapengebruik: dubbele katana (Daito of Takana (lang zwaard) en wakizashi (kort zwaard)). Deze wapens waren al duizendenjaren in bezit van zijn familie.
    Extra: Suhi's moeder was behoorlijk goed met uurwerken. Deze spin doet alles wat Suhi hem verteld te doen en is net een echt huisdier. Hij heet Kumo, wat spin betekend in het Japans.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 20:53 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Wanneer mag je weer een vrouwelijke rol?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Caelestis schreef:
    Wanneer mag je weer een vrouwelijke rol?


    Ligt eraan, want ik wil mannen en vrouwen eigenlijk gelijk houden. Dus dat kan erg verschillen met hoeveel mannen er nog bij komen


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    MissVendetta schreef:
    (...)

    250 is makkelijk te halen, dus ik begrijp het probleem niet echt.


    Ik heb niet zo op woordenlimiet, soms is een oneliner meer dan een "lang" stuk met alleen maar opvulling tekst. Maar dat is mijn persoonlijke mening, veel schrijfplezier met je verhaal ^^

    WenseKronik schreef:
    (...)

    Ik heb niet zo op woordenlimiet, soms is een oneliner meer dan een "lang" stuk met alleen maar opvulling tekst. Maar dat is mijn persoonlijke mening, veel schrijfplezier met je verhaal ^^


    Dat boeit mij niet echt zo. Als ze maar lol hebben. Dat is belangrijk.

    But thanks anyway

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 13:52 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Lazulis schreef:
    Naam:
    Noah Glaywoods
    Leeftijd:
    22 jaartjes geboren op nieuwjaarsdag.
    Uiterlijk:



    Noah is een ruige jongen van minstens 1.67 lang. Hij heeft kort bruin haar en boombruine ogen. Zijn gezicht laat hem zien dat hij eruitziet als een jongen van achttien.
    Hij draagt vrijwel een linnen blouse met daaroverheen een coulbertje. Hij houd er erg van om een hooge herenhoed te dragen, waar mechanisme aan bevestigd is. Zijn linkerarm is volledig megansiche arm.
    Verder draagt hij een wijde broek met daaronder hooge laarzen.
    Karakter: Noah is een bijzondere jongen, hij is heel attent en helpt vrijwel iedereen. Hij en zijn zus zijn vrijwel vaak te vinden in de lucht. Voor het ongeluk was Noah vrolijk en avontuurlijk en wilde altijd alles weten, leren en ontdekken. Na zijn ongeluk werd zijn droom een nachtmerrie, hij was altijd al depressief en wilde niks meer met de buitenwereld te maken hebben.
    Noah's zus was het enige waar hij voor wilde zorgen. De rest van zijn innerlijk in zijn geschiedenis.
    Geschiedenis: Noah Glaywood was de tweede kind van Gwendolyn en Floris Glaywood. Zijn familie is behoorlijk rijk en bezaten ook een enorm landhuis. Noah was als kind van acht, zot op alles wat zich in de lucht kon bevinden. Vogels, vliegtuigen en andere voorwerpen en dieren. Noah's zus Gwen, die vernoemd is naar haar moeder was net zoals Noah dol op de lucht. Vaak zaten ze 's nachts in bed en dan vertelde ze elkaar verhalen over later. Noah's droom om piloot te worden kwam helaas niet uit. Op zijn elfde verjaardag kwam hij met zijn arm vast te zitten in een machine, waarbij zijn volledige arm verbrijzeld werd. Hierbij moest zijn arm geampteerd worden en dat bracht hem in een depressie. Zijn arm werd vervangen door een mechanische arm en ze zeiden dat hij toch nog kon vliegen, maar alles wat hij aangeboden kreeg, wees hij af doordat zijn droom volledig weggespoeld was.
    Na vier jaar probeerde hij toch nog om piloot te worden en dat lukte, sindsdien vliegt hij behoorlijk wat weg samen met zijn zus.
    Wapengebruik: Zijn vliegtuig is al een wapen, maar een gun is ook fijn.
    Extra: -



    Naam: Gwen Greywood
    Leeftijd: 25 drie jaar ouder dan haar broertje.
    Uiterlijk:


    Gwen is een slanke vrouw waarbij haar gezicht glad en rond is. Haar amandelvormige ogen zijn lichtblauw van kleur en haar korte blond gevervde haren geven totaal geen familiebeeld aan. Op haar hoofd heeft ze een lange muts met een breede bril.
    Ze draagt een leren bruine jack met daaronder net zoals haar broertje een witte blouse. Om haar middel heeft ze een breede riem waar haar catclaws aan hangen. Verder draagt ze een leren broek met hoge laarzen en aan haar armen heeft ze leren banden om haar catclaws te bevestigen. Gwen heeft elven oren laten opereren omdat ze dat stoer vindt.

    Karakter: Gwen is totaal het tegenovergestelde als zijn broertje, ze is een eigenwijs pubertje die haar mond overal bij opentrekt. Vooral om haar familie te verdedigen.
    Ze luisterd vrijwel nooit naar haar ouders en wilt altijd haar eigen boontjes doppen. De enige personen waarbij ze aardig doet is har broetje en vrienden. Gwen is ook dol op vliegen, ze is daarom ook samen met Noah de pilotenopleiding gaan volgen en nu vliegen ze samen.
    Het enige waar ze vooral bang voor is zijn, spinnen en andere soorten beestjes.
    Geschiedenis: Gwen was de eerste kind van de familie Glaywood en had twee jaar voordat haar broertje geboren werd, heel veel lol thuis. Ze was verwend en kreeg altijd alles wat ze maar wilde. Haar moeder raakte zwanger van een tweede kind en Gwen wilde niets liever dan een broertje of zusje om mee te spelen. Gwen had geen vrienden en de kindern durfte niet bij haar thuis te komen.
    Na de geboorte van Noah, was Gwen gelukkig en speelde iedere dag met hem buiten of in de woonkamer, maar dat veranderde toen ze naar school moest. Ze wilde niets liever dan bij haar broetje zijn.
    Na jaren toen ze de leeftijd van acht had bereikt en Noah vijf was, vertelde ze altijd verhalen over dat ze later wilde vliegen, ze had ook films gezien over vroeger en nu.
    Toen haar broertje de leeftijd van elf bereek had ze al het vermoeden dat er iets stond te gebeuren. Ze was woedend dat haar broertje's droom niet meer werkelijkheid kon worden, maar Gwen bracht haar droom in vervulling, ze werd piloot.
    Uiteindelijk vloog ze samen met Noah.
    Wapengebruik: Catclaws.
    Extra

    De rest word nog uitgebreid vanavond.


    Vampire + Servant = Servamp

    Mag ik een man reserveren?

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 20:54 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Desaparece schreef:
    Mag ik een man reserveren?


    Ik zal je ertussen zetten


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Als iedereen zijn rollen heeft ingevuld, dan kunnen we beginnen..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    MissVendetta schreef:
    Als iedereen zijn rollen heeft ingevuld, dan kunnen we beginnen..


    snel rollen in vullen dus!!!!!!!!!!!!!!!!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik heb er een tijdje over nagedacht en een paar keer een personage voor dit rpg gemaakt, maar het is toch niet zo mijn ding..
    I'm sorry!

    Maar in ieder geval, heel veel plezier met deze rpg!

    x,


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Ik moet m'n reservering helaas opgeven.


    •

    Jammer om te horen.
    Ik zal jullie allebei eruit halen


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik twijfel


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.