• Wat gaan we doen?
    We kunnen shoppen in Leeuwarden, of gewoon een terrasje pakken, in een park chillen, maar ook gaan bowlen o.i.d. Net wat jullie willen!

    Wanneer?
    Poll komt nog (:

    Meer info volgt nog! Sowieso wil ik op iedereen wachten die komt en vertrek ik als laatste. Zodat iedereen veilig naar huis gaat.
    Ook kan ik een w'app groep aanmaken. Als je ouders twijfelen e.d. wil ik ook best wel even met ze skypen/bellen, zodat ze vragen aan me kunnen stellen (etc.).

    Als je komt zeg dan je naam en leeftijd en wat je graag wilt doen (:

    Wie komt er? (Zeker)
    Sciuto - Tialda - 19.
    Saltzman- Rick - 17.

    Misschien:
    Wiarda - Jip - 15

    Misschien:



    Liefs, Tialda.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 8:41 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hm, ik wil wel, maar ik vrees dat het wat te ver is voor mij. Naar Amsterdam is het voor mij al twee uur rijden met de trein (of langer) en Friesland is nog een stuk langer. Meh, ik vind het echt jammer.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Javelin schreef:
    (...)

    Ik kan alleen deze vinden.


    Oh verkeerd gelezen. Dan gaat de meeting sowieso op een zondag plaatsnemen. Denk ik. Aangezien de meeste mensen zaterdags werken.
    (neem ik aan)

    -Wat denken jullie over 27 juli? Dan is het ook koopzondag en hebben we meer keuzes om te doen.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2014 - 20:28 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    27 juli heb ik generale met mijn dansschool en een high-tea met een vriendin van me ;x


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Zondag is voor mij ook prima en ik wil wel komen :) Zet mij maar op zeker ik mits ik nog kan afzeggen als er thuis iets gebeurd oid maar dat weet je zelf wel van me ;)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oeh, dat klinkt eerlijk gezegd best wel leuk! Het hangt natuurlijk van de datum af of ik kan komen, maar op zich is er gewoon een directe buslijn van mijn woonplaats naar Leeuwarden. Zet mij anders maar op de misschien lijst; Jip, 15 (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik kom misschien ook! Al heb ik liever doordeweeks want dan kan ik gratis reizen :p maar anders is het geen probleem natuurlijk.
    Nadine, 17

    Lijkt me zeker tof, ik woon vlakbij Leeuwarden! Ik voel me alleen een beetje oud -bijna 21-, haha.


    Hakuna Matata. :)