• Hallo lieverds!
    Ik heb morgen mijn solo voor drama, ben ik net achter gekomen. Het is een heel gevoelig stuk over de Tweede Wereldoorlog, en het zou het nog mooier maken als ik nep zou kunnen huilen. Heeft iemand tips? Mijn ogen zijn echt droogkloten, er wil geen traantje komen, hoe depressief ik ook denk! ^^ Somebody?

    Nou ja, ik ga een uitje mee naar school nemen en aan een dood mensje denken ^^ Heel erg bedankt voor jullie goede tips! Wish me luck :Y)
    Xxx

    Ik knipper altijd heel erg met mijn ogen, in combinatie met aan iets heel ergs denken. Geen idee of het werkt, maar ik huil dan (:


    Take risks and conquer your fears.

    Denken aan zielige momenten gaan denk ik niet zo goed helpen haha, iets van uien meenemen lijkt me wel een goed idee. x'D

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 21:29 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    OKE IK HEB HET.
    Denk aan de Milo's haar. Het is zo vet en dood en meh. Gewoon zielig :')


    wat was dit ookalweer

    Ik kan huilen op comando, maar zou niet zo goed kunnen uitleggen, hoe dat moet.
    Misschien dat dit helpt?

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 21:34 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    Ik kan huilen op comando, maar zou niet zo goed kunnen uitleggen, hoe dat moet.
    Misschien dat dit helpt?

    [youtube]


    Die bedoelde ik! (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misschien helpt het als je een andere ademhaling aanneemt. Want huilen ontstaat vaak daardoor.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Udinov schreef:
    (...)

    Nee, dat niet. Maar ik heb maar twee lessen de tijd gehad door veel uitval (de rest had ongeveer 6 weken) en ik wil er zo graag wat van maken. Als ik dan zou nep-huilen zal ik misschien nog een beetje en goed stuk krijgen. Maar zoals het er nu uit ziet is het zo'n typisch stukje dat iedereen heeft. Ik wil iets bijzonders...


    Mijn docent zegt altijd doe het echt, of doe het niet, maar hij is wel heel streng
    ik heb zelf ook mijn drama monoloog binnenkort, en ik kan gelukkig wel lekker janken.
    Denk aan mensen verliezen, of jezelf in die situatie, dat soort dingen


    Spinning around, I'm weightless.

    ^ Ik neem aan dat ze d'r solo voort wel heeft gehad.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ohja oeps, niet goed gezien hihi


    Spinning around, I'm weightless.

    Geeft niet, heb volgend jaar mijn eindexamen voor theater, dus dan kan ik jullie tips altijd nog even doorbladeren :3

    Probeer je voor te stellen dat je een dag in mijn schoenen moet staan. Dan kan krijg je gegarandeerd een jankbui. (krul)
    Nee oké, joke. Ik zou het niet weten eigenlijk.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Denk over de dingen waar je in het leven heel erg verdrietig mee was.
    En wat je somber maakte als dat niet help kan je nog stiekem een ui gebruiken.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 19:19 ]


    nobody say it was easy

    In het licht staren totdat je ogen beginnen te prikken, en dan huil je wel. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Krijg jij van gapen tranen in je ogen?

    Overigens, toepasselijke smiley, in de titel.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 19:40 ]


    Tijd voor koffie.