• Ik wil dus een verhaal gaan schrijven en denk al een tijdje over de titel na.
    Op dit moment is de titel The World Stamps, of je laat the weg World Stamps.
    Dingen over het verhaal verklap ik nog niet. Want mijn vraag aan jou is waar denk je aan bij deze titel?
    En word je nieuwsgierig van deze titel?

    Alvast bedankt,
    Aside (flower)


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Ehm.. Ik denk aan mensen over de hele wereld die oordelen over elkaar. De titel trekt me niet echt om eerlijk te zijn.


    26 - 02 - '16

    Het enige wat in me opkomt is postzegels, maar dat zal het wel niet zijn xD.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Postzegels.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik kan stamp vervangen door een van deze; ik stel dezelfde vragen.
    The World Mark
    The World Seal
    The World Cachet
    The World Imprint

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 10:51 ]


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    World stamps...

    Olifanten met vier slagtanden en levensgevaarlijke ruiters die een fanatasiewereld willen overnemen en dit ook bijna lukt, totdat ver verzet komt.

    Klinkt heel LOTR-achtig,. Om eerlijk te zijn trekt de titel me niet aan.


    Not all those who wander are lost.

    Iets met aliens.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik denk aan een belangrijk zegel die dingen met elkaar verbind..
    Of zo'n zegel die er voor zorgt dat een demon ergens in gevangen blijft en het dus verzegeld is.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik denk aan voetbal en markeerstiften.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2014 - 22:22 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Aardbol. Postzegels. Hard stampen. Idunno, in die richting :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Postzegels. :')


    Caution first, always.

    ArosBitch schreef:


    Omg, haha

    OT: Ik denk aan postzegels en oorlog... don't ask my why. Ik weet dat het een hele rare combinatie is.


    Happy Birthday my Potter!

    Trappen tegen postzegels?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Iets met vooroordelen?


    -

    Eerlijk gezegd doet het mij denken aan postzegels. :'P

    Ikzelf denk nu aan een spannend verhaal van een man of vrouw die zeldzame postzegels verzamelt en de wereld afreist om ze te vinden. Samen met een compagnon komen ze in allerlei avonturen terecht.
    Begrijp mij niet verkeerd; ik heb de afgelopen dagen Professor Layton gespeeld, dus ik zit nu in dat sfeertje. :'P


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife