• Hoii mensjes ^_^
    Ik zit met een verhaal en ik wil het graag kwijt en ik wil graag weten wat jullie zouden doen.
    Bij mij zit er een leuke jongen op school. Hij zit in de 4e en ik in de 2e. een paar vriendinnen weten dat ik hem leuk vindt. Met 1 vriendin (wat nu geen vriendin meer is) heb ik ruzie gehad en toen heeft ze een briefje geschreven naar hem. Zonder dat ik het wist en wilde. Toen ik het wist ben ik naar een paar meiden gegaan die bij der zaten toen en heb gevraagt wat er in stond maar ze wouden haar niet verlinken ze zeiden alleen dat het een soort "liefdesbriefje" was. En nu zit hij me de hele tijd aan te kijken en dat groepje meiden wat naast hem zit ook.
    Wat zouden jullie doen..??
    Op hem afstappen of hem een beetje negeren.
    Willen jullie alsjeblieft hier op reageren want ik zit er erg mee. Want de meeste mensen die ik ken vinden hem homo terwijl ik dat niet vind. (hij heeft ongeveer hetzelfde haar als Alex Evans iets langer en een piercing onder zijn lip).
    Ik weet echt niet wat ik nu moet doen..

    X. Natalieeé


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Ik zou op hem afstappen en hem zeggen dat het briefje niet vam jou kwam. Zo ben je in ieder geval eerlijk. Wat hij daarna doet met die informatie, moet hij weten.

    naar hem toe gaan =)


    ' niks is wat het zijn moet '

    Naar hem toe gaan ;}


    I Know It's All Just A Bad Dream Now.

    Ik zou hem negeren, maar dan wel steeds oogcontact zoeken :']

    Maar je moet niet naar mij luisteren, ik heb nog geen vriendjes gehad ><


    Underdog, just look at the mess you made.

    Ik zou hem negeren (lekker dapper ben ik weer >.< )
    Maar het is idd het beste dat je vertelt dat dat briefje niet van jou kwam.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    idd zeg dat dat briefje niet van jou kwam.

    Ik zou op hem afstappen en hem zeggen dat het briefje niet vam jou kwam. Zo ben je in ieder geval eerlijk. Wat hij daarna doet met die informatie, moet hij weten.
    groot gelijk

    Ik zou op hem afstappen en hem zeggen dat het briefje niet vam jou kwam. Zo ben je in ieder geval eerlijk. Wat hij daarna doet met die informatie, moet hij weten.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    ik zou nr hem toegaan


    love is dead and dead is love

    Ken je hem eigenlijk wel,of kijk je alleen naar het uiterlijk?


    Het leven is mooi,maak het niet lelijk.

    Ik zou hem negeren :] Wie weet wat er allemaal in dat briefje stond.

    Maar het is natuurlijk beter om op hem af te stappen en zeggen dat het briefje niet van jou was :'D!


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Ken je hem eigenlijk wel,of kijk je alleen naar het uiterlijk?

    nee ik ken hem eigelijk niet alleen weet ik hoe hij heet en welke klas hij zit en hoe hij eruit ziet xD


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    (...)
    nee ik ken hem eigelijk niet alleen weet ik hoe hij heet en welke klas hij zit en hoe hij eruit ziet xD

    Dan word jij best snel verliefd... =0 Om eerlijk te zijn.


    Het leven is mooi,maak het niet lelijk.

    (...)
    Dan word jij best snel verliefd... =0 Om eerlijk te zijn.

    haha ik wordt niet zo snel verliefd hoor :P ik heb nog eens niemand gehad maar hij ziet er zo lief en schattig uit..:P en nu als ik hem elke keer zie krijg ik een raar gevoel en ik wordt heel zenuwachtig xD
    maar heel veel zeggen hier op quiz dat ik op hem moet afstappen maar ik weet niet of ik dat wel durf xD:$


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Oewh, xD

    Naar hem toe gaan,\

    xox


    I'm locked away inside this grave