• Hoi allemaal ,

    Ik heb een story : the tree sisters who are split. Ik heb al een 11 tal hoofdstukken geschreven en ik dacht het is misschien tijd om die story eens te promoten. Ik heb deze story echt helemaal zelf verzonnen en is op niets gebaseerd. Ik hoop dat jullie massaal lezen en abo ' s nemen. Hier is alvast een korte inleiding.

    The three sisters who are split.

    3 wezen worden naar verschillende gezinnen gehaald. De oudste twee wonen in Amerika. De jongste Olivia woont in het Limburgse borgloon. Olivia's ouders hebben daar een boerderij. Ze is gek op de boerderij. Ze zit nu op haar 5 de jaar jeugd en gehandicapten zorgen. Ze doet het graag want ze wilt namelijk een kamp oprichten. Dat gehandicapten en een dag of meer in het leven van de boerderij stappen. Dat is ook haar grootste droom. Op haar 17 de komt zij en zijn twee andere zussen te weten dat ze ooit geadopteerd. Het brengt Olivia's leven en van de andere zussen om ver. Zou hun zusterschap niet kapot gaan nogdanks ze zo hard van elkaar verschillen ?

    [url]Het hele verhaal kom je te weten met deze link http://www.quizlet.nl/stories/gelezen.php?id=1223870[/url]

    Mm, klinkt interessant maar ik heb al een keer een boek over dat gelezen :')
    Het klonk precies hetzelfde eigenlijk.

    En ik denk dat niemand nu echt een reden ziet om te denken 'Yes ik ga een abo nemen!' misschien het iets spannender maken?


    wat was dit ookalweer

    Ooh echt ? Ik weet het niet haha. Zweer het ! ;) Lees niet veel ;) en hoe moet ik het dan spannender maken ?

    Ah ja nog iets. Vind dat je wel snel vooroordeel want je hebt mijn verhaal nog niet eens gelezn.
    --'

    Ik vind het raar dat je erbij zet dat je deze story echt helemaal zelf hebt verzonnen. Dat wekt juist argwaan op. Het klinkt idd erg bekend.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    PippinToek schreef:
    Hoi allemaal ,

    Ik heb een story : the tree sisters who are split. Ik heb al een 11 tal hoofdstukken geschreven en ik dacht het is misschien tijd om die story eens te promoten. Ik heb deze story echt helemaal zelf verzonnen en is op niets gebaseerd. Ik hoop dat jullie massaal lezen en abo ' s nemen. Hier is alvast een korte inleiding.

    The three sisters who are split.

    ...


    Beetje raar dit :]


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Doet me denken aan het boek Mazzel meiden, of hoe het ook heet.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Pabu schreef:
    Doet me denken aan het boek Mazzel meiden, of hoe het ook heet.


    DAAR DACHT IK DUS OOK AAN :Y)
    Volgens mij heette hij anders, maar wel iets met meiden.


    wat was dit ookalweer

    Ma ik ken da echt ni .. nog nooit van gehoord van da boek. En zeg oke wat maakt het nu uit ! ik dacht da da nog ni bestond maar het is serieus zelf verzonnen. Ja et kan me toeval op da lijken ma toch ni helemaal da kan ni. Das dan ook toeval dan kan ik ook niks aan doen eh :)

    Misschien moeten jullie het eens lezen ? Vind het allemaal maar straf ze.

    Je link werkt niet goed.


    From these ashes, I will rise

    Je moet die van mij in de reactie. Het was niet je juiste link.