• Hallo, ik zoek dus iemand die een cover voor me zou willen maken. Als je een cover voor me wil maken kun je die gewoon hier in het topic plaatsen.

    Mijn verwachtingen:

    Het verhaal word Drama/Romantiek en Actie. De cover moet voornamelijk deze gevoelens afgeven.

    De titel van het verhaal is Checkmate. Dit moet de titel in het groot zijn. Daaronder moet in het klein Schaakmat staan zodat het er ook in het Nederlands staat.
    Als naam van de schrijver moet er staan: Ilana Dewi met daaronder iets kleiner (x Destructive) zonder de spatie. Je eigen naam mag er op, als er maar iets bij staat van 'cover door; of 'cover by' of zo iets.

    De volgende plaatjes heb ik gevonden, als je iets mooiers vind kun je dit ook gebruiken.

    Hoofdpersoon, random, of deze als random en achtergrond.

    Maar ik zweer het. Als je iets beters weet gebruik dat dan ALSJEBLIEFT. ik ben niet tevreden met de plaatjes die ik heb gevonden en daarbij laten ze helemaal niet het gevoel zien dat ik wil overbrengen in het verhaal.

    Mocht je zelf op zoek willen gaan naar plaatjes onthoud dan in ieder geval:

    Het verhaal gaat niet perse over een schaakspel, het gaat eerder over het spel des levens.

    De hoofdpersoon is jong (16), een meisje en heeft bruin haar. Mocht je de andere hoofdpersoon ook willen opzoeken, jongen, 16, zwart haar.

    Het verhaal gaat er over dat Anna en Jackson elkaar ontmoeten. Jackson is net naar Ashberg, waar het verhaal zich afspeelt, verhuist. Anna heeft problemen met haar ouders (dit gaat tot huiselijk geweld aan toe). Jackson wil haar helpen maar heeft zelf ook een aantal problemen; hij is namelijk een gevallen engel en de schepper is boos op hem omdat hij bepaalde regels heeft overtreden.

    De achtergrond hoeft geen bos te zijn. Het kan ook een dorp zijn of een gang in een school of wat dan ook.

    Ik hoop echt dat iemand iets voor mij kan doen. Alvast bedankt.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2014 - 14:41 ]


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Valkyries schreef:
    Ik heb dus een totaal andere cover gemaakt dan je waarschijnlijk in gedachten had, maar misschien dat je het toch vind aansluiten bij je verhaal. Ik vind de pose van het meisje (met bruin haar ^_^) erg passen bij het stukje van huiselijk geweld. Afin, je moet maar bezien of je het zelf vind passen bij je verhaal (;
    Ook plaats ik 2 covers, aangezien kik persoonlijk de cover zonder je Quizletnaam, mooier vind - minder druk.




    uh, wauw. Kwam ik ff aan met me suffe plaatjes, die had je niet eens nodig! :P
    heel mooi!


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.