• Hoi allemaal,
    Ik ben een tijdje geleden begonnen met een verhaal en heb daar zelf een cover bij gemaakt.
    Dit is nogal amateurs werk en eigenlijk vind ik hem best wel lelijk, daarom mijn vraag:
    Zouden jullie dit beter kunnen?

    http://www.quizlet.nl/stories/138335/the-eye-of-slytherin/ --> de link naar het verhaal.

    Ik zou graag dit plaatje erin willen verwerken: Zo zie ik namelijk The Eye of Slytherin voor me.
    (deze steen is een opaal, wil je een beter plaatje zoeken dan kan je het daarop vinden)
    Verder zou ik het leuk vinden om iets van Slytherin erin terug te laten komen.

    --> Dit plaatje past ook goed bij het verhaal, misschien kan je dit er ook in verwerken?


    How do you know; great and wisely weaselman?

    Ik kan het wel proberen ^^


    wat was dit ookalweer

    Ik wil ook wel iets proberen als ik weer thuis ben en mijn eigen laptop tot mijn beschikking heb :D


    For those I love, I will sacrifice

    Ik heb alle tijd :) ik vind het helemaal leuk dat jullie me helpen !!


    How do you know; great and wisely weaselman?

    Zoek je er nog steeds één?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ja, ben nog steeds op zoek :)


    How do you know; great and wisely weaselman?

    Goed, dan ga ik nog wat proberen ;)
    Ik heb namelijk pas een cover gemaakt en die gene heeft nooit geantwoord. Daarom vroeg ik het even.
    Anders vind ik het zonde ;)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik heb een eerste versie klaar. Hij is nog best simpel in elkaar gezet, dus als je er nog iets bij wilt hebben kan je dat natuurlijk altijd vragen :D
    Ik pas alles met liefde voor je aan.



    Edit: shit, titel fout :D Ik dacht al, wat een bijzonder geplaatste 'the'... Afbeelding is aangepast.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2014 - 15:18 ]


    For those I love, I will sacrifice





    Als je iets wil aanpassen ofzo. Iets weg wilt hebben of iets erbij; zeg het maar!
    Ik sta open voor elke aanpassing die je maar wilt hebben ^^

    En als je iets totaal anders wilt sta ik ook klaar ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Wauw, bedankt jullie! Vind het echt knap hoe jullie die dingen maken...
    Ik denk dat ik uiteindelijk kies voor die van Syeira, vind ik wel mysterieus.
    Unsullied, ik vind jouw lettertype zoo gaaf!!


    How do you know; great and wisely weaselman?

    Syeira schreef:
    Ik heb een eerste versie klaar. Hij is nog best simpel in elkaar gezet, dus als je er nog iets bij wilt hebben kan je dat natuurlijk altijd vragen :D
    Ik pas alles met liefde voor je aan.



    Edit: shit, titel fout :D Ik dacht al, wat een bijzonder geplaatste 'the'... Afbeelding is aangepast.


    Die is zo mooi O.O


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]