• Nog 9 tot de 300. <3



    Berna - Thread - 9 november | 17
    Lieke - Bohemen - 8 maart | 17
    Miriam - Mirriemir - 5 maart | 15
    Anouk - Blanchett - 17 maart | 17
    Gabriëla - Gilinsky - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Nicosia - 22 januari | 16
    Marlijn - Rhaego - 24 december | 15
    Noek - PasquaIino - 27 juni | 15
    Marie - Caverne - 3 juni | 14
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 14
    Aline - Lipstein - 14 maart | 14
    Fren - Asterism - 9 januari | 14
    Eva - Wentelteefje - 30 maart | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Demi - Amarela - 24 september | 14
    Annemarije - Mulleroni - | 16

    MAMMA MIA IS GESLAAAAAGD. <3

    [ bericht aangepast op 14 juni 2014 - 17:31 ]


    Danmarks Dynamite.

    Die gif o_O haha.

    Pabo is niet op het MBO als ik goed zit en die opleiding vond ik wel leuk. En ja, klopt.. maar de eerste stap is gewoon zo groot.


    Danmarks Dynamite.

    Gilinsky schreef:
    Pabo is niet op het MBO als ik goed zit en die opleiding vond ik wel leuk. En ja, klopt.. maar de eerste stap is gewoon zo groot.


    Als je het MBO hebt gedaan, kan je daarna pabo doen, maar jij gaat nu meteen iets doen (:
    Ja, heel erg groot.
    Ik ga volgend jaar naar de vierde en ik vind dat doodeng. Mede omdat ik mijn beste vriend kwijt ben en er echt rotjongens zijn die bij mij in de klas komen.

    Ik weet niet bij wie ik in de klas kom, eigenlijk. That freaks me out even more.

    Lipstein schreef:
    (...)

    Als je het MBO hebt gedaan, kan je daarna pabo doen, maar jij gaat nu meteen iets doen (:
    Ja, heel erg groot.
    Ik ga volgend jaar naar de vierde en ik vind dat doodeng. Mede omdat ik mijn beste vriend kwijt ben en er echt rotjongens zijn die bij mij in de klas komen.


    Ja, ik heb geen zin om nog zes jaar op school te zitten. Alleen als ik een opleiding ga doen die ik echt echt echt fantastisch vind. Maarja, dat gebeurt toch niet.
    En ik snap wat je bedoeld. Ik ben van Mavo naar Havo gegaan, dus allemaal anderen mensen. Gelukkig had ik toen vriendinnen. Maar toen ik dat jaar bleef zitten, kwam ik dus in een geheel nieuwe klas en die gingen me pesten. Dus ja, het is echt iets groots. Maar het komt wel goed! Heb je vrienden in die klas? Want dan gaat het wel goed komen?


    Danmarks Dynamite.

    Gilinsky schreef:
    Oeps, is het stiekem ook. Maar we hebben de naam al zo lang en we posten wel gewoon gifs haha.
    En wauw, die gif. HAHAHAHA.


    Achja, boeie.
    Met vrienden hier op Q hadden we een gewoon rustig fantopic omgetoverd tot een chattopic, tot afgrijzen van zij die het begonnen waren. Het duurde 35 topics tot we ons eigen chattopic maar aan hadden gemaakt, haha ^^

    Anyways. Zijn er hier leuke gezellige mensen?
    Op andere topics wordt ik altijd genegeerd enzo. No Funny People ):


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik denk dat wij wel gezellig zijn en extreem multifandom tbh. Dus dat komt wel goed! En ik zag dat je Eva kende, dus dat is een pluspunt, haha.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2014 - 22:56 ]


    Danmarks Dynamite.

    Gilinsky schreef:
    Ik denk dat wij wel gezellig zijn en extreem multifandom tbh. Dus dat komt wel goed! En ik zag dat je Eva kende, dus dat is een pluspunt, haha.


    Jupp, (T)Eefje kom ik overal tegen :Y)
    Serieus, echt overal.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Hahaha, aw!


    Danmarks Dynamite.

    Gilinsky schreef:
    (...)

    Ja, ik heb geen zin om nog zes jaar op school te zitten. Alleen als ik een opleiding ga doen die ik echt echt echt fantastisch vind. Maarja, dat gebeurt toch niet.
    En ik snap wat je bedoeld. Ik ben van Mavo naar Havo gegaan, dus allemaal anderen mensen. Gelukkig had ik toen vriendinnen. Maar toen ik dat jaar bleef zitten, kwam ik dus in een geheel nieuwe klas en die gingen me pesten. Dus ja, het is echt iets groots. Maar het komt wel goed! Heb je vrienden in die klas? Want dan gaat het wel goed komen?


    Dat snap ik wel. Nog eens zes jaar :/
    Ik heb een hekel aan pesters. Ik heb twee jongens uit mijn klas geholpen toen ze werden gepest en nu zijn ze beide tegen mij aan het rot doen.
    Ik weet niet bij wie ik in de klas kom. Ik denk wel vaak bij mijn buurmeisje, maar ik weet nog niets van volgend jaar. Ik kom er pas in de zomervakantie achter als ik op magister kijk en op de decanensite. Dan kan ik vergelijken met anderen, maar ik weet het nu nog niet :/ Ik weet wel bij wie ik allemaal in de klas kan komen, maar dat zijn er 60 en ik weet niet precies bij wie, mweh.

    Hoe heet je? (:

    Lipstein schreef:
    Hoe heet je? (:


    Ik? Julia ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ja jij ^^

    Hai Julia c:

    Lipstein schreef:
    (...)

    Dat snap ik wel. Nog eens zes jaar :/
    Ik heb een hekel aan pesters. Ik heb twee jongens uit mijn klas geholpen toen ze werden gepest en nu zijn ze beide tegen mij aan het rot doen.
    Ik weet niet bij wie ik in de klas kom. Ik denk wel vaak bij mijn buurmeisje, maar ik weet nog niets van volgend jaar. Ik kom er pas in de zomervakantie achter als ik op magister kijk en op de decanensite. Dan kan ik vergelijken met anderen, maar ik weet het nu nog niet :/ Ik weet wel bij wie ik allemaal in de klas kan komen, maar dat zijn er 60 en ik weet niet precies bij wie, mweh.


    Klassenkwesties? Ik ken er alles van.
    Ik kom er pas begin volgend schooljaar achter. En er zijn 90 mensen waar ik bij in de klas kan komen D:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lipstein schreef:
    (...)

    Dat snap ik wel. Nog eens zes jaar :/
    Ik heb een hekel aan pesters. Ik heb twee jongens uit mijn klas geholpen toen ze werden gepest en nu zijn ze beide tegen mij aan het rot doen.
    Ik weet niet bij wie ik in de klas kom. Ik denk wel vaak bij mijn buurmeisje, maar ik weet nog niets van volgend jaar. Ik kom er pas in de zomervakantie achter als ik op magister kijk en op de decanensite. Dan kan ik vergelijken met anderen, maar ik weet het nu nog niet :/ Ik weet wel bij wie ik allemaal in de klas kan komen, maar dat zijn er 60 en ik weet niet precies bij wie, mweh.


    Nawh, maar dat komt denk ik wel goed! Die jongens zijn gewoon etters, dat is gewoon heel erg ondankbaar!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Danmarks Dynamite.